▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

دانلود مستند "راز آرماگدون 1" پخش شده از شبکه خبر
 

تمام 26 قسمت این مجموعه برای دانلود در سایت قرار داده شده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: دو شنبه 30 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مجموعه کاملی از نرم افزار های مذهبی موبایل

رمز فایل های زیپ اگر درخواست شد , رمز زیر را وارد نمایید :
www.3erat.com

برای دیدن لیست به ادامه مطلب برین

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: دو شنبه 30 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: دو شنبه 30 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

 

بیداری در ملت های جهان بطور کامل مشهود شده است . از انقلاب مصر گرفته تا انقلاب های در حال رشد در دیگر کشور ها مانند یمن , بحرین , و.. در این مقاله قصد داریم تحلیلی بر این انقلاب ها داشته باشیم و مربوط بودن یا نبودن این انقلاب ها را به ظهور حضرت مهدی (عج) بررسی کنیم . در این مقاله تعداد زیادی عکس از برخی کتب هم به عنوان روایت و... گنجانده شده است . به ادامه مطلب بروید ...

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: دو شنبه 30 / 11 / 1389برچسب: آخرین تحولات زمان, آخرالزمان, پایان شرک, آغاز حکومت نوین, سقوط مصر, سقوط دولت یمن, یمن, مصر, مصر در عصر ظهور حضرت مهدی, ظهور, فرج, سید خراسانی, آیت الله خامنه ای, جمهوری اسلامی ایران, شروع تحولات ظهور, عصر ظهور, کتاب عصر ظهور, مصداق های آخرالزمان, مرگ ملک عبدالله, ملک عبد ا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روايات شريف از وجود التهاب و درگيري گسترده در آستانه ظهور در مصر خبر مي دهند و بيان مي كنند كه حاكم مصر در فاصله اي بسيار نزديك به ظهور توسط مردم كشته شده و اين كشور دستخوش درگيريهاي بسياريست ، ورود نيروهاي خارجي به مصر از كشورهاي غربي و كشورهاي عربي شمال آفريقا در روايات عصر ظهور گزارش مي شود كه مي تواند به بهانه تامين امنيت و در قالب نيروهاي حافظ صلح عربي و غيرعربي باشد ، هرچند نيروهاي عربي وارد شده به مصر بعد از مدت كوتاهي به سمت شام حركت كرده و توسط دشمنان براي ياري به موفقيت فتنه سفياني بكار گرفته مي شود ، تدوام جو اسلامي و حركت انقلابي مردم مصر تا هنگام ظهور و استقبال از امام عصر(عج) و سپاهش توسط مردم اين سرزمين توسط روايات بيان گرديده است.

به ادامه مطلب بروید ...-

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: دو شنبه 30 / 11 / 1389برچسب:تظاهرات مصر, مصر در آشوب, آخرالزمان, ظهور, فرج, حضرت مهدی, آشوب در مصر و ظهور, تظاهرات مصر و ظهور حضرت مهدی(عج), نگاهی به تحولات مصر, مصر از دیدگاه مهدوی, , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اینم ادامه ی قسمت اول تصاویر

این تصاویر فقط مخصوص اعضای وبسایت برای این که ادامه ی تصاویر رو ببینید به ادامه ی مطلب رفته عضو شوید(دقیقا 30ثانیه وقط میخواهد)

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اول از همه میخواستم از تمام سرویس دهندگان وبلاگ ها در خواست کنم که قانون خودشان را که در مورد قرار ندادن مطالب ضد فتنه در وبلاگ هاست لغو کنند مانند این قانون لوکس بلاگ

گر قصد راه اندازی وبلاگ سیاسی دارید (سبز...ضد سبز...)به هیچ عنوان از این سرویس استفاده نکنید.در صورت مشاهده وبلاگ مورد نظر فورا حذف خواهد شد.

با توجه به اینکه دیگه اسم فتنه گران مشخص شده است(این تصاویرمخصوص اعضا بوده و تا 10 قسمت ادامه دارد)

راستی اگه اون ها رو نمیشناسید این مطلب را تا آخر بخونید

برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عجيب‌ترين خبرهایی که در سال 2010 شنیدیم!


آی‌-فون هشت میلیون دلاری
یك جواهرساز بریتانیایی به نام «استوارت هیوز» كه سابقه تزئین بلك بری و نینتندو را هم در كارنامه‌اش داشت با استفاده از 500برلیان و یك تكه پلاتین 7.4 قیراطی و طلاكاری آخرین مدل تلفن همراه شركت اپل ركورد گران‌ترین گوشی تلفن را در جهان شكست البته این طراح باسلیقه كه راز دار هم هست سفارش تزئین دو ‌آی-‌فون كاملا مشابه را دریافت كرده بود. شایعات نشان می‌دهد یك تاجر استرالیایی این دو گوشی جواهر نشان را درخواست كرده است.



شلیك از خورشید
آمریكایی‌ها آنقدر در برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی‌شان غرق شده‌اند كه هر چیزی را در جعبه جادو ببینند و بشنوند باور می‌كنند. در ماه نوامبر در یكی از برنامه‌های زنده، خبرنگاران یكی از شبكه‌های تلویزیونی تصویری را ضبط كرد كه نشان می‌داد از طرف خورشید توپی به سمت سواحل كالیفرنیا شلیك شده است. كمی بعد این تصاویر در صدر اخبار بیشتر رسانه‌های آمریكا رفت اما چند ساعت بعد كه هیجان‌ها كمتر شد كارشناسان اعلام كردند به علت خطای دید و تغییر نور خورشید هنگام غروب در افق چنین تصویری به ذهن انسان القا می‌شود.


سیگاری دو ساله
به‌نظر می‌رسد در اندونزی بچه‌ها خیلی زود سیگار كشیدن را شروع می‌كنند چراكه «آردی‌ریزال» از وقتی 18ماهه بوده سیگاری شده است. به گفته پدرش محمد، این بچه وقتی سیگار را از دهانش دور می‌كنند آنقدر گریه و بی‌تابی می‌كند كه مجبور می‌شوند با سیگار آرامش كنند. «آردی» قبل از اینكه به كمك پزشكان ترك كند روزی 40 سیگار پك می‌زد.


مسافر زمان در فیلم چارلی‌چاپلین
زمانی كه چارلی‌چاپلین در سال 1923 فیلم می‌ساخت بشر هنوز تا تولید تلفن همراه فاصله بسیاری داشت اما یك كارگردان زنی را در فیلم چاپلین مشاهده كرد كه گویا با موبایل در حال گفت‌وگو است. این موضوع كه آیا این زن با پاهای بیش از حد بزرگش مسافری است كه از آینده به گذشته سفر كرده بود یا خیر برای مدتی همه را در اینترنت سركار گذاشت. اما در نهایت همه تصمیم گرفتند باور كنند این زن گوش‌هایش سنگین است و در زمان فیلمبرداری با سمعك بزرگش كلنجار می‌رود تا بهتر بشوند.


نجات از عمق 700 متری در آغوش ققنوس
وقتی روی یك تكه‌كاغذ كه از عمق 700 متری زمین آمده بود پیام سلامتی 33 معدنچی دیده شد جهان در بهت و حیرت فرو رفت. باورش سخت بود كه این مردان بعد از انفجار و گیر افتادن در اعماق زمین زنده باشند اما از آن عجیب‌تر امید به نجات جان‌شان بود. به‌هر حال معدنچی‌ها بیش از دو ماه مقاومت كردند تا با یك كپسول‌نجات منحصربه‌فرد به اسم ققنوس دوباره موفق شدند طلوع خورشید را تماشا كنند.

هیجان در دوران ووووزلا
یكی از سروصداهایی كه جام جهانی آفریقا به راه انداخت صدای بوق‌های گوشخراش ووووزلا بود. آنهایی كه این بوق‌های سنتی را می‌شناسند دو دسته هستند یا بدون شنیدن صدای ووووزلا خواب‌شان نمی‌برد یا از صدای سرسام‌آور آن به‌شدت نفرت دارند. در زمان برگزاری جام جهانی بازار ووووزلا آنقدر داغ بود كه یك‌مرتبه تقاضاها چند برابر شد. در این بین چینی‌ها هم كه هرگز از قافله عقب نمی‌مانند ووووزلای آفریقایی اصل را در كشورشان تولید می‌كردند و به بازار می‌فرستادند و این شد كه تا مدت‌ها بعد از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010جنگ برای حق كپی‌رایت بین كمپانی‌های آفریقایی و چینی ادامه داشت.


پیام تولدت مبارك اشتباهی برای ملكه
ملكه الیزابت دوم یكی از مشهورترین افراد سلطنتی در جهان است بنابراین حتی اگر اسمش را در گوگل بزنید خیلی ساده تمام جزئیات زندگی‌اش از تاریخ تولد گرفته تا تحصیلات نداشته‌اش معلوم می‌شود اما كارمندان وزارت خارجه آمریكا حتی زحمت این كار را هم به خودشان ندادند و یك روز صبح از خواب بیدار شدند و انگار به آنها الهام شده باشد برای ملكه پیام تبریك تولد فرستادند غافل از اینكه ملكه دو تاریخ تولد دارد. یكی 21 آوریل(كه 84 ساله می‌شود) و دیگری 12 ژوئن كه تاریخ تولد رسمی‌اش است. البته به احتمال زیاد سال دیگر چنین اشتباهی رخ نمی‌دهد چراكه ملكه تازگی‌ها عضو فیس‌بوك شده است.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 12 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 12 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سناريوي آمريكا براي گسترش جنگ در سال 2011
 

خبرگزاري فارس: يك كارشناس مسائل سياسي به سناريوي آمريكا در سال 2011 اشاره كرد كه در آن كشورهايي در آمريكاي لاتين، آفريقا، آسيا و خاورميانه تجزيه مي‌شوند تا سلطه اين كشور بر دنيا حفظ شود.

 
 

هادي مجيدي كارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، در خصوص استراتژي آمريكا و انگليس براي سال 2011 در منطقه و جهان گفت: شرايط منطقه در حال سپري كردن وضعيت حساسي است.
وي با بيان اينكه از سويي سند امنيت ملي انگليس تلاش دارد تا مبناي اقدامات عملي خود را در سياست‌هاي استعماري توجيه كند، افزود: در اين سند تهديد تروريسم و القاعده برجسته شده و در كنار آن تهديدات ديگر نيز مطرح شده است.

ادامه را بخوانید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 1 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فقط حجّت بر حجّت نماز مى خواند

مرحوم شيخ صدوق ، راوندى و برخى ديگر از بزرگان ، به نقل از ابوالا ديان حكايت كنند:

چون امام حسن عسكرى عليه السلام مسموم و شهيد شد، جعفر برادر امام عسكرى آمد تا بر جنازه اش نماز بخواند، ناگهان كودكى با چهره اى گندمگون و موهائى كوتاه وارد شد و عباى جعفر را گرفت و او را كنار كشيد و به او فرمود: اى عمو! كنار برو، من سزاوارترم كه بر پدرم نماز بخوانم .

پس جعفر با چهره اى دَرهم و خشمناك كنار رفت و آن كودك معصوم جلو آمد و بر جنازه مقدّس پدر نماز خواند و سپس حضرت را كنار پدر بزرگوارش - امام هادى عليه السلام - دفن كردند.

بعد از آن ، كودك رو به من كرد و فرمود: اى ابوالا ديان بصرى ! جواب نامه ها را بياور.

ابوالا ديان گويد: من با خود گفتم : تاكنون اين دوّمين علامت از نشانه هاى امامت ؛ و دو نشانه ديگر باقى مانده است .

پس از آن ، نزد جعفر رفتم ، ديدم كه شخصى به او گفت : اين كودك چه كسى بود كه بر جنازه امام عليه السلام نماز خواند و به شما جسارت كرد؟

جعفر جواب داد: واللّه ! تاكنون او را نديده بودم و نمى شناسم .

در همين بين كه مشغول صحبت بوديم ، چند نفر از شهر قم آمدند و احوال امام حسن عسكرى عليه السلام را جويا شدند و چون از وفات و شهادت حضرت آگاه گشتند، سؤال كردند: امام و حجّت خدا، بعد از او كيست ؟

بعضى افراد اشاره به جعفر كردند، پس مردم قم به جعفر سلام كرده و تسليت گفتند و اظهار داشتند: تعدادى نامه و مقدارى وجوهات نزد ما است ، چنانچه نشانى و مقدار آن پول ها را بگوئى ، تحويل شما خواهيم داد.

جعفر با عصبانيّت از جاى خويش برخاست و لباس هاى خويش را تكان داد و گفت : مردم از ما علم غيب مى خواهند، مگر ما علم غيب مى دانيم ؟!

و سپس از مجلس خارج گرديد.

بعد از اين جريان خادمى وارد شد و اظهار داشت : نامه هاى شما از فلانى و فلانى و فلانى است و نيز داخل كيسه هميانى كه همراه آورده ايد، مقدار هزار و ده دينار وجوه شرعيّه مى باشد.

پس مردمى كه از قم آمده بودند، نامه ها و پول هائى را كه همراه آورده بودند، همه را تحويل خادم دادند.

ابوالا ديان گويد: آنچه امام حسن عسگرى عليه السلام نسبت به فرزندش ‍ امام زمان - عجّل اللّه فرجه الشّريف - بيان نموده بود تحقّق يافت ؛ و ديگر شكّ و شبهه اى باقى نماند.

پس از آن جعفر به دربار معتمد عبّاسى رفت و قضيّه حضور حضرت مهدى - فرزند امام حسن عسكرى عليهماالسلام - و چگونگى اقامه نماز، همچنين جريان مردم قم و وجوهات شرعيّه را براى او مطرح كرد و متوكّل دستور داد تا آن كودك را كه خليفه بر حقّ خداوند است دست گير نمايند.

پس تمام ماءمورين و جاسوسان براى دست گيرى حجّت خدا، بسيج شدند؛ وليكن به هر حيله و وسيله اى متوسّل گشتند، آن حضرت را نيافتند.(15)

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 2 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

aseman

عضو آشنا

سلام

من در مورد این گروه اطلاعات چندانی ندارم


فقط میدونم در مورد امام زمان در ان جا صحبت میشه حالا چی میگن نمی دونم

می خوام بدونم چه اعتقاداتی دارند از کی تاسیس

شده چه تفکرات و عقاِيدی دارند


براي ديدن ادامه متن به ادامه  مطلب مراجعه كنيد

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 3 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com