▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

 

چندی است که آیکن (سازمان مدیریت نام‌ها و ارقام اینترنتی) که به نوعی مدیریت کل اینترنت را در دست دارد پذیرش درخواست‌های ثبت پسوندهای جدید اینترنتی را آغاز نموده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این اقدام که پس از ۹ سال وقفه (بعد از اضافه شدن پسوندهایی مانند دات آسیا و…) انجام پذیرفت با استقبال گسترده فعالان اینترنتی در سراسر جهان روبرو گردید و با وجود اینکه هنوز اطلاعات دقیق درخواست دهندگان منتشر نشده است، ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که بیش از ۲۰۰۰ پسوند جدید اینترنتی در انواع مختلف تجاری، فرهنگی، اجتماعی و… ارائه شده است که از میان آن‌ها می‌توان به پسوندهای مختص اقوام و اجتماعات خاص نیز اشاره کرد.

برای مثال بسیاری از کلان شهرهای دنیا اقدام به ثبت پسوند اینترنتی با نام شهر خود نموده‌اند که به نوعی به شناساندن شهر و مردمان و کسب و کارهای آن در دنیای اینترنت کمک خواهد نمود.

در این میان نیز حضور ایرانیان در این حوزه نیز باعث گردید که ما نیز از این قافله عقب نمانده و با ارائه درخواست جهت ثبت پسوندهایی که مستقیماً بیانگر ملیت و سرزمین مادریمان است، حضور خود در دنیای اینترنت را ابدی سازیم.

دو پسوند اینترنتی که مستقیماً در جهت منافع ایرانیان و به طور عام پارسی زبانان، درخواست گردیده‌اند دات پارس (به صورت PARS.) و دات خلیج فارس (به صورت PersianGulf.) می‌باشند که پذیرش آن‌ها توسط آیکن می‌تواند موفقیتی بزرگ برای ایران و افتخاری جاودانه برای ایرانیان محسوب گردد.

برای حمایت اینجا را کلیک کنید:


این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 / 3 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 ميدان معبد يوتا و نشانه های لوسیفرگرایی در آن

هدف اين مقاله محکوم کردن فرقه ي کفرآمیز مرمونيسم نيست بلکه در اينجا تنها به تحليل نمادهاي موجود در اين مکان خواهيم پرداخت . يک بازديد کننده ي اين محوطه ي ديني خود را در ميان انبوهي از نمادهاي سري مربوط به شيطان ، الحاد کهن و مسایل جادویی خواهد يافت.چرا اين نمادها بايد بر روي ساختماني که همگان آنرا بنائي مسيحي مي پندارند وجود داشته باشد؟ بسياري ازمرمونهاي با سابقه تر چنين اظهار مي کنند که اين فرقه بطور محرمانه پيروان خود را به پرستش لوسيفر وامي دارد . . .

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 26 / 7 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان

 سیاست و حکومت در ایالات متحده از زمان پا گذاشتن پیوریتن ها به این سرزمین تا زمان استقلال آن و از آن زمان تاکنون همواره متاثر از عوامل نامرئی ای بوده است که شناخت آنها به ما در درک اهداف و خط مشی های دولت های این کشور یاری می رساند. درطول تاریخ پانصد ساله این کشور نقش دین و انجمن های سری و فراماسونی که دارای ایده ها و اهداف خاص خود بوده اند در شکل دهی به خط مشی های دولتمردان آمریکا حائز اهمیت بوده اند.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:فراماسونری,شیطانپرستی,گروه جمجمه واستخوان,Skull and Bones, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخنرانی استاد رائفی پور ، پیرامون : موسیقی

antidajjal.ir

لینک دانلود تصویری قسمت اول : {لینک مستقیم} حجم 48 مگابایت



لینک دانلود تصویری قسمت دوم :
{لینک مستقیم} حجم 42 مگابایت
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:دانلود,رائفی پور,فراماسونری,دجال,موسیقی,لینک مستقیم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک مقام صهیونیست: از گذشته درس گرفتیم و نبرد سایبری را جایگزینی جنگ‌ نظامی کردیم



یک مسؤول ارشد رژیم صهیونیستی مدعی شد جنگ سایبری از نوعی که سال گذشته بر ضدّ ایران آغاز شد، به ملت‌های پیشرفته جایگزینی برای نیروی نظامی که نیرویی «زشت و کریه» است و هزینه‌های اخلاقی‌ به همراه دارد پیشنهاد می‌دهد.


به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبررگزاری «رویترز» معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «دان مریدور» که برای دیپلمات‌ها و روزنامه‌نگاران در یک مؤسسۀ تحقیقاتی سخن می‌گفت، اظهار داشت: جنگ زشت است، خیلی خیلی زشت است.

او ادامه داد: در روزگار مدرن؛ چون جنگ دائماً در تلویزیون نمایش داده می‌شود، ... مردم آن را دیده و نمی‌توانند بپذیرند. محدودیت‌هایی وجود دارد و هزینه‌هایی که می‌پردازید.

«مریدور» اظهار داشت: به علت دشواری جنگ، سایر شیوه‌ها جست‌وجو شد. یکی از این راه‌ها اجتماع اطلاعاتی است که تمام دنیا بکوشد کاری انجام دهد که زشت به نظر نرسد و مردم را نکشد.

معاون وزیر خارجۀ رژیم صهیونیستی گفت: بر اهمیت جهان سایبری در منازعات میان ملت‌ها افزوده شده است. اگر دوست داشته باشید، این میدان نبرد جدیدی است، نه با اسلحه بلکه با چیز دیگری.

«مریدور» اظهار داشت اسراییل از گزارش‌های خبری و سرزنش و انتقادهای عمومی بعدی منازعاتش با دشمنان درس گرفته است.

این مقام صهیونیست گفت: تحریم‌های بین‌المللی که برای فلج کردن ایران طراحی شده، در صورتی که واشنگتن آن‌ها را افزایش دهد، می‌تواند موفقیت را اثبات کند. ایران باید در مورد سیاست‌هایش بازنگری کند... اگر آن‌ها بفهمند آمریکایی‌ها به‌سادگی می‌گویند «به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا نخواهید کرد».

ترجمه: رضا دانشمندی
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:نبرد سایبری,جنگ‌ نظامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دجّال در اسلام                    

در اسلام يكي از نشانه‌هاي دوران ظهور، خروج دجّال است. موضوع دجّال بيش از آنچه در روايات شيعه آمده، از طريق اهل‌تسنّن نقل شده‌ است.  قسمت عمدة روايات در مورد دجّال را احمد بن حنبل در كتاب «مسند»، ترمذي در «صحيح» خود، ابن ماجه در «سنن»، مسلم در «صحيح» و ابن اثير در «نهايه» از عبدالله بن عمر، ابوسعيدخدري و جابر بن عبدالله انصاري نقل كرده‌اند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: سه شنبه 29 / 12 / 1389برچسب:دجال , امام زمان ,معرفی دجال,آشنایی,اسلام,اهل سنت,شیعه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای دیدن تصاویر جدید از دجال به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

 


 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 24 / 12 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

دانلود رایگان مستند ظهور با لینک غیر مستقیم از 4shared 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 20 / 12 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


 

 

برای دیدن عکس های بیشتر در سایز بزگتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 3 / 12 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

قسمت سوم عکس های خیلی دیدنی (سیاسی) برای دیدن ادمه ی تصاویر اید عضو شوید(دقیقا30ثانیه طول میکشد) اگر هم دوست ندارید میتوانید با نام کاربریantidajjal ورمز عبور123456این تصاویر رو ببینید

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 3 / 12 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانلود مستند "راز آرماگدون 1" پخش شده از شبکه خبر
 

تمام 26 قسمت این مجموعه برای دانلود در سایت قرار داده شده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: دو شنبه 30 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سناريوي آمريكا براي گسترش جنگ در سال 2011
 

خبرگزاري فارس: يك كارشناس مسائل سياسي به سناريوي آمريكا در سال 2011 اشاره كرد كه در آن كشورهايي در آمريكاي لاتين، آفريقا، آسيا و خاورميانه تجزيه مي‌شوند تا سلطه اين كشور بر دنيا حفظ شود.

 
 

هادي مجيدي كارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، در خصوص استراتژي آمريكا و انگليس براي سال 2011 در منطقه و جهان گفت: شرايط منطقه در حال سپري كردن وضعيت حساسي است.
وي با بيان اينكه از سويي سند امنيت ملي انگليس تلاش دارد تا مبناي اقدامات عملي خود را در سياست‌هاي استعماري توجيه كند، افزود: در اين سند تهديد تروريسم و القاعده برجسته شده و در كنار آن تهديدات ديگر نيز مطرح شده است.

ادامه را بخوانید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 1 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

براي موفقيت اسراييلي‌ها دعا مي‌کنيم!



در آمريکا هيچ بحث و گفت و گويي به‌اندازه گفت و گوي انتقادي در مورد اسراييل، محدود و کنترل نمي‌شود. اين عجيب است که ما در بيان و افشاي جنايات جنگي سران کشورمان و حتي تمام مسئولان ساير کشور‌هاي جهان آزاد هستيم، اما در مورد اسراييل، مجاز به انجام چنين کاري نيستيم. کمتر کسي جرئت مي‌کند، خسارت‌هايي را که اسراييل در طول ده‌ها سال در سراسر خاورميانه به وجود آورده است، زير سؤال ببرد.

چکيده:
آمريکايي‌ها علي رغم همه ادعاهاي حقوق بشري‌شان، بدترين و تنفرآورترين موضع را در قبال جنايات اسراييل در حق فلسطيني‌ها دارند. آنها نه تنها در محکوميت و بازداشتن اسراييل اقدامي انجام نمي‌دهند بلکه در عرصه تبليغ و عمل، به حمايت از اسراييل مي‌پردازند.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: جمعه 29 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com