▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

 

چندی است که آیکن (سازمان مدیریت نام‌ها و ارقام اینترنتی) که به نوعی مدیریت کل اینترنت را در دست دارد پذیرش درخواست‌های ثبت پسوندهای جدید اینترنتی را آغاز نموده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این اقدام که پس از ۹ سال وقفه (بعد از اضافه شدن پسوندهایی مانند دات آسیا و…) انجام پذیرفت با استقبال گسترده فعالان اینترنتی در سراسر جهان روبرو گردید و با وجود اینکه هنوز اطلاعات دقیق درخواست دهندگان منتشر نشده است، ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که بیش از ۲۰۰۰ پسوند جدید اینترنتی در انواع مختلف تجاری، فرهنگی، اجتماعی و… ارائه شده است که از میان آن‌ها می‌توان به پسوندهای مختص اقوام و اجتماعات خاص نیز اشاره کرد.

برای مثال بسیاری از کلان شهرهای دنیا اقدام به ثبت پسوند اینترنتی با نام شهر خود نموده‌اند که به نوعی به شناساندن شهر و مردمان و کسب و کارهای آن در دنیای اینترنت کمک خواهد نمود.

در این میان نیز حضور ایرانیان در این حوزه نیز باعث گردید که ما نیز از این قافله عقب نمانده و با ارائه درخواست جهت ثبت پسوندهایی که مستقیماً بیانگر ملیت و سرزمین مادریمان است، حضور خود در دنیای اینترنت را ابدی سازیم.

دو پسوند اینترنتی که مستقیماً در جهت منافع ایرانیان و به طور عام پارسی زبانان، درخواست گردیده‌اند دات پارس (به صورت PARS.) و دات خلیج فارس (به صورت PersianGulf.) می‌باشند که پذیرش آن‌ها توسط آیکن می‌تواند موفقیتی بزرگ برای ایران و افتخاری جاودانه برای ایرانیان محسوب گردد.

برای حمایت اینجا را کلیک کنید:


این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 / 3 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سیری در پروتکل های یهود - کامل - از ابتدا تا انتها



این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: سه شنبه 8 / 8 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

مستند ایرانی در اینترنت درباره قیام وال استریت و ادعاهای اوباما

خبرگزاری فارس: مستند سیاسی در اینترنت منتشر شده با عنوان "وستوراما" «Westorama» که ابعاد اعتراضات در آمریکا را بررسی می‌کند و نشان می‌دهد که بین ادعاهای مقامات کاخ سفید با واقعیات موجود چقدر فاصله وجود دارد.

 

خبرگزاری فارس: مستند ایرانی در اینترنت درباره قیام وال استریت و ادعاهای اوباما

به گزارش مانیتورینگ فارس، سایت‌های خبری مستندی را درباره قیام وال استریت در آمریکا منتشر کردند که در آن به بررسی ابعاد اعتراضات اخیر در این کشور می‌پردازد.

این مستند توسط یک گروه ایرانی با عنوان "وستوراما" «Westorama» ساخته شده و در آن نشان داده شده بین ادعاهای مقامات کاخ سفید با واقعیات موجود در جامعه آمریکا چقدر فاصله وجود دارد.

کاربران محترم می‌توانند برای دیدن این مستند اینجا کلیک کنند.

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 3 / 8 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

افشاگري مجري شبكه "من و تو": اين شبكه وابسته به پهلوي است+سند

آزاده حسيني مجري اتاق خبر شبكه " من و تو" درباره واقعيات اين شبكه دست به افشاگري زد.

افشاگري مجري شبكه "من و تو": اين شبكه وابسته به پهلوي است+سند این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 / 8 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

Down with Zionism
... ... ...

 تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: جمعه 27 / 7 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

... Boy with bombs ...

Down with Israel

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: جمعه 27 / 7 / 1390برچسب:,,, Boy with bombs ,,,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانلود مستند سریالی یاجوج و ماجوج



از مجموع آیات قرآن و مطالب تورات در این زمینه و از شواهد تاریخی چنین بر می آید که این گروه در مناطق شمال آسیا زندگی می کردند و با هجوم وحشیانه خود به مناطق جنوب و غرب فاجعه می آفریدند. با بسته شدن سد ذو القرنین تهاجم آنها برای مدت زیادی خاتمه پیدا کرد اما در آخرالزمان دوباره باز خواهند گشت. بعضی بازگشت آنها را همان حملۀ مغول می دانند که اتفاق افتاد. و بعضی دیگر بازگشت آنها را به صورت زنده شدن دوباره آنها در آخرالزمان می دانند که هنوز اتفاق نیفتاده است….

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 26 / 7 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


این روزها؛ کرمانشاه

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: چهار شنبه 25 / 7 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نگاهی به شش فیلم ضدایرانی+تصاویر

اسلام و به طور ویژه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام از زمانی که خود را از زیر خیمه استکبار بیرون کشید و عَلم استقلال و عدالتخواهی را بالا برد، جدا از جنگ فیزیکی و سخت صهیونیسم، هدف سینمای غرب و به عنوان مشخص «هالیوود» هم قرار گرفت و همگان شاهد بوده اند که تاکنون دهها فیلم و سریال با میلیون ها دلار هزینه علیه ایران اسلامی ساخته و اغلب به صورت رایگان در سطح جهانی توزیع شده است. اگرچه متولی اصلی برخی از این فیلم ها هالیوود نبوده اما حمایت ویژه آمریکا از آنان بر ناظران روشن بوده است.

به ادامه مطلب مراجعه کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 12 / 7 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آیا بزرگ ترین مأموریت بین المللی نیروی دریایی ارتش رقم می خورد؟ (+نقشه مسیر)


عصر ایران - چندی قبل فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران از برنامه این نیرو برای اعزام ناو به نزدیکی سواحل کشور آمریکا خبر داد.

این خبر با بازتاب گسترده در رسانه های خارجی و موضع گیری مقامات نظامی و سیاسی آمریکا روبه رو شد.

به نظر می رسد نیروی دریایی ارتش ایران قصد دارد با اعزام ناو به آمریکای مرکزی و جنوبی، برای مدت زمان محدودی ناوگان خود را در نزدیکی سواحل آمریکا نیز مستقر کند.

در صورتی که چنین پیش بینی صحیح باشد ؛ طولانی ترین و پرمسافت ترین ماموریت دریایی نیروی دریایی ارتش ایران رقم خواهد خورد. اعزام ناوهای ارتش ایران به قاره آمریکا حداقل پس از انقلاب تاکنون سابقه نداشته است.

نیروی دریایی ارتش ایران پیش از این در اسفند 89 ناوگانی را به دریای مدیترانه و بندر لاذقیه سوریه اعزام کرد.
این ماموریت نیز نخستین سفر ناوگان ارتش ایران به دریای مدیترانه به شمار می رفت.


این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 12 / 7 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دومينوي منتهي به ظهور و راهكار زدن شبكه بين‌المللي ظالمان با استفاده از آيه "قل انما اعظكم بوحدة..."

برای منتظران قیام آقا امام زمان عجل‌الله تعالي فرجه الشريف هیچ مطلبی زیباتر از این نیست که در مورد زمان، شرایط و چگونگی قیام حضرت سخن گفته شود. هرجایی در عالم حرکتی رخ می‌دهد، منتظران حضرت، این حرکت را در ارتباط با قیام مورد محاسبه قرار می دهند که  انشاءالله این اتفاق‌های عالم، بد و خوب و تلخ و شیرین همه این مقدمات عاجل باشد و طبیعی هم هست، امتی که 1400 سال منتظر بوده، خیلی مراقب اوضاع عالم هست تا ببیند چه زماني مولای او، که منجی عالم است، ظهور خواهد کرد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: جمعه 31 / 1 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان

 سیاست و حکومت در ایالات متحده از زمان پا گذاشتن پیوریتن ها به این سرزمین تا زمان استقلال آن و از آن زمان تاکنون همواره متاثر از عوامل نامرئی ای بوده است که شناخت آنها به ما در درک اهداف و خط مشی های دولت های این کشور یاری می رساند. درطول تاریخ پانصد ساله این کشور نقش دین و انجمن های سری و فراماسونی که دارای ایده ها و اهداف خاص خود بوده اند در شکل دهی به خط مشی های دولتمردان آمریکا حائز اهمیت بوده اند.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:فراماسونری,شیطانپرستی,گروه جمجمه واستخوان,Skull and Bones, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخنرانی استاد رائفی پور ، پیرامون : موسیقی

antidajjal.ir

لینک دانلود تصویری قسمت اول : {لینک مستقیم} حجم 48 مگابایت



لینک دانلود تصویری قسمت دوم :
{لینک مستقیم} حجم 42 مگابایت
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:دانلود,رائفی پور,فراماسونری,دجال,موسیقی,لینک مستقیم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک مقام صهیونیست: از گذشته درس گرفتیم و نبرد سایبری را جایگزینی جنگ‌ نظامی کردیم



یک مسؤول ارشد رژیم صهیونیستی مدعی شد جنگ سایبری از نوعی که سال گذشته بر ضدّ ایران آغاز شد، به ملت‌های پیشرفته جایگزینی برای نیروی نظامی که نیرویی «زشت و کریه» است و هزینه‌های اخلاقی‌ به همراه دارد پیشنهاد می‌دهد.


به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبررگزاری «رویترز» معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «دان مریدور» که برای دیپلمات‌ها و روزنامه‌نگاران در یک مؤسسۀ تحقیقاتی سخن می‌گفت، اظهار داشت: جنگ زشت است، خیلی خیلی زشت است.

او ادامه داد: در روزگار مدرن؛ چون جنگ دائماً در تلویزیون نمایش داده می‌شود، ... مردم آن را دیده و نمی‌توانند بپذیرند. محدودیت‌هایی وجود دارد و هزینه‌هایی که می‌پردازید.

«مریدور» اظهار داشت: به علت دشواری جنگ، سایر شیوه‌ها جست‌وجو شد. یکی از این راه‌ها اجتماع اطلاعاتی است که تمام دنیا بکوشد کاری انجام دهد که زشت به نظر نرسد و مردم را نکشد.

معاون وزیر خارجۀ رژیم صهیونیستی گفت: بر اهمیت جهان سایبری در منازعات میان ملت‌ها افزوده شده است. اگر دوست داشته باشید، این میدان نبرد جدیدی است، نه با اسلحه بلکه با چیز دیگری.

«مریدور» اظهار داشت اسراییل از گزارش‌های خبری و سرزنش و انتقادهای عمومی بعدی منازعاتش با دشمنان درس گرفته است.

این مقام صهیونیست گفت: تحریم‌های بین‌المللی که برای فلج کردن ایران طراحی شده، در صورتی که واشنگتن آن‌ها را افزایش دهد، می‌تواند موفقیت را اثبات کند. ایران باید در مورد سیاست‌هایش بازنگری کند... اگر آن‌ها بفهمند آمریکایی‌ها به‌سادگی می‌گویند «به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا نخواهید کرد».

ترجمه: رضا دانشمندی
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:نبرد سایبری,جنگ‌ نظامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استدلال حسین موسویان درباره خطرناک بودن حمله نظامی به ایران


سید حسین موسویان طی یک سخنرانی در دانشگاه فلوریدای جنوبی south Florida اظهارات اخیر برخی از سیاستمداران تندرو سنا و کنگره آمریکا درمورد حمله نظامی به ایران را خطرناک خواند.


به گزارش خبرآنلاین معاون پیشین شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: درصورت چنین اقدام ناشیانهای، منافع آمریکا در سطح منطقه و جهان به خطر خواهد افتاد.
حسین موسویان سخنگوی پیشین پرونده هسته ای ایران طی سخنرانی خود در دانشگاه فلوریدای جنوبی با ارائه 20 مورد از عواقب منفی گزینه نظامی به ایران، طرافداران حمله نظامی به ایران را از ادامه این تفکر خطرناک بر حذر داشت.وی عواقب منفی سناریوی جنگ را برشمرد:
مهم ترین بخش های سخنرانی وی را در ادامه بخوانید:
1-درصورت اقدام یکجانبه اسرائیل در حمله نظامی به ایران، آمریکا بعنوان مسول این اقدام شناخته و مورد حملات تلافی جویانه ایران قرار خواهد گرفت.
2- درحالیکه آمریکا خود را برای خروج از این دو کشور آماده میکند، ایران شرایط را برای آمریکا در عراق و افغانستان فوقالعاده دشوارتر خواهد نمود.
3- آمریکا میتواند جنگ را شروع کند اما نخواهد توانست آن را تمام کند زیرا دامنه جنگ فراتر از منطقه خلیج فارس و خاورمیانه خواهد رفت.ایران از سرمایههای قابل توجهی در خاورمیانه برخوردار است. درصورت هرگونه حمله نظامی، اسرائیل مورد حمله موشکی ایران قرار خواهد گرفت و تاسیسات و مراکز آمریکایی در خاورمیانه مورد حملات تلافی جویانه ایران قرار خواهد گرفت.
4- حمله نظامی، موجب شکاف و اختلاف نظر روسیه، چین و کشورهای عضو غیرمتعهدها و حتی برخیاز کشورهای اروپایی با آمریکا خواهد شد. مشابه وضعیتی که هنگام حمله نظامی آمریکا به عراق مشاهد شد.
  برای مشاهده متن کامل به ادمه مطلب مراجعه کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:ایران,جنگ,حمله آمریکا,دلایل مخالفت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دجّال در اسلام                    

در اسلام يكي از نشانه‌هاي دوران ظهور، خروج دجّال است. موضوع دجّال بيش از آنچه در روايات شيعه آمده، از طريق اهل‌تسنّن نقل شده‌ است.  قسمت عمدة روايات در مورد دجّال را احمد بن حنبل در كتاب «مسند»، ترمذي در «صحيح» خود، ابن ماجه در «سنن»، مسلم در «صحيح» و ابن اثير در «نهايه» از عبدالله بن عمر، ابوسعيدخدري و جابر بن عبدالله انصاري نقل كرده‌اند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: سه شنبه 29 / 12 / 1389برچسب:دجال , امام زمان ,معرفی دجال,آشنایی,اسلام,اهل سنت,شیعه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای دیدن تصاویر جدید از دجال به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

 


 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 24 / 12 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

افشاي طرح حمله برق‌آساي اسرائيل به سوريه و واكنش ايران !
يك ديپلمات غربي دليل واقعي ورود دو ناو نظامي ايران به سواحل سوريه را مقابله با طرح محرمانه آمريكا و رژيم ‌صهيونيستي دانست كه بر اساس آن تل‌آويو قصد دارد با حمايت آمريكا به سوريه و لبنان حمله برق‌آسا انجام بدهد.

يك ديپلمات غربي در امان (پايتخت اردن) در گفت‌وگو با روزنامه السفير لبنان از طرح رژيم صهيونيستي و آمريكا براي اقدام نظامي فوري در منطقه پرده برداشت و اعلام كرد كه اين اقدام براي بازيابي وضعيت دلخواه، در منطقه است.

اين منبع كه خواست هويت و منصبش فاش نشود، به روزنامه السفير گفت: ورود دو كشتي جنگي پيامي از ايران براي همه كساني در رژيم صهيونيستي است كه به نحوي با اين مسئله ارتباط دارند، مبني بر اينكه اگر اسرائيل به سوريه حمله كند، با واكنش ايران مواجه خواهد شد.
 

عجب خبري ادامه مطلب رو بخونيد

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: جمعه 18 / 12 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


 

 

برای دیدن عکس های بیشتر در سایز بزگتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 3 / 12 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

قسمت سوم عکس های خیلی دیدنی (سیاسی) برای دیدن ادمه ی تصاویر اید عضو شوید(دقیقا30ثانیه طول میکشد) اگر هم دوست ندارید میتوانید با نام کاربریantidajjal ورمز عبور123456این تصاویر رو ببینید

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 3 / 12 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com