▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

 

چندی است که آیکن (سازمان مدیریت نام‌ها و ارقام اینترنتی) که به نوعی مدیریت کل اینترنت را در دست دارد پذیرش درخواست‌های ثبت پسوندهای جدید اینترنتی را آغاز نموده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این اقدام که پس از ۹ سال وقفه (بعد از اضافه شدن پسوندهایی مانند دات آسیا و…) انجام پذیرفت با استقبال گسترده فعالان اینترنتی در سراسر جهان روبرو گردید و با وجود اینکه هنوز اطلاعات دقیق درخواست دهندگان منتشر نشده است، ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که بیش از ۲۰۰۰ پسوند جدید اینترنتی در انواع مختلف تجاری، فرهنگی، اجتماعی و… ارائه شده است که از میان آن‌ها می‌توان به پسوندهای مختص اقوام و اجتماعات خاص نیز اشاره کرد.

برای مثال بسیاری از کلان شهرهای دنیا اقدام به ثبت پسوند اینترنتی با نام شهر خود نموده‌اند که به نوعی به شناساندن شهر و مردمان و کسب و کارهای آن در دنیای اینترنت کمک خواهد نمود.

در این میان نیز حضور ایرانیان در این حوزه نیز باعث گردید که ما نیز از این قافله عقب نمانده و با ارائه درخواست جهت ثبت پسوندهایی که مستقیماً بیانگر ملیت و سرزمین مادریمان است، حضور خود در دنیای اینترنت را ابدی سازیم.

دو پسوند اینترنتی که مستقیماً در جهت منافع ایرانیان و به طور عام پارسی زبانان، درخواست گردیده‌اند دات پارس (به صورت PARS.) و دات خلیج فارس (به صورت PersianGulf.) می‌باشند که پذیرش آن‌ها توسط آیکن می‌تواند موفقیتی بزرگ برای ایران و افتخاری جاودانه برای ایرانیان محسوب گردد.

برای حمایت اینجا را کلیک کنید:


این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 / 3 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 


چرا به مسجد جــمـــکران نمی آیی ؟


 


آیت الله بهجت فرمودند :

عده ای از پاکان و نیکان با حضرت صاحب 
«عجل الله تعالی فرجه الشریف »سوال و جواب می کنند و حاجت می طلبند و جواب می گیرند و در مسجد جمکران ، صدای آن حضرت را می شوند !
آقایی که در بیداری دیده بودم ، در خواب به من فرمودند :
چرا به مسجد جمکران نمی آیی ؟
این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 / 3 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با سلام خدمت شما بینندگان عزیز از این پس برای باز دید از سایت به آدرس antidajjal.ir مراجعه فرمایید

تمامی مطالب این وبلاگ به سایت آنتی دجال انتقال یافت

www.antidajjal.ir

مدیریت سایت

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: جمعه 29 / 10 / 1384برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ورود كماندوهاي اسرائيل به كشتي «سلام»
۱۳ دي ۱۳۸۹
به گزارش فارس، در حالي كه برخي و منابع غير رسمي اعلام كردند كه سربازان صهيونيستي وارد كشتي «سلام» شده و اعضاي كاروان را دستگير كرده‌اند‏، اعضاي حاضر در كشتي اعلام كردند: چند كماندو اسرائيلي وارد كشتي شده و سؤالاتي را درباره مقصد كشتي و ماهيت و اعضاي آن داشتند و پس از آن از كشتي پياده شده و همچنان با ناوچه جنگي به تعقيب كشتي ادامه مي‌دهند.

بنا به گفته حاضران در كشتي، كشتي سلام در صورت عدم مشكل ساعت 8 بعدازظهر به وقت محلي در بندر العريش لنگر خواهد گرفت.

اين اقدام غيرقانوني در حالي صورت مي‌گيرد كه ورود به نيروهاي نظامي در آب‌هاي آزاد بين‌المللي از لحاظ قوانين عرف بين‌الملل ممنوع است همچنين اعضاي كاروان اطلاع دادند كه هواپيماهاي صهيونيستي در حال گشت زني بر روي كشتي و اخطار به كاپيتان كشتي براي اعلام اسامي اعضاي كاروان هستند.

هشت تن از اعضاي كاروان از كشورهاي آذربايجان، هندوستان، اندونزي، مالزي و ژاپن نيز اين كشتي را همراهي مي‌كنند. اين كشتي مجوز حركت از سيرالئون دارد لذا با پرچم اين كشور به سمت مصر حركت كرده است و قرار است پس از عبور از آب‌هاي آزاد به بندر العريش مصر برسد.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 23 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ويكي‌ليكس؛ ارتش اسرائيل براي شروع جنگ جديد در خاورميانه آماده مي‌شود
 
به گزارش فارس به نقل از روزنامه نروژي زبان "آفتن پست " چاپ اسلو، يكي از فرماندهان ارتش رژيم صهيونيستي اواخر سال 2009 ميلادي در گفت‌وگو با يكي از هيأت‌هاي نمايندگي كنگره آمريكا، از آمادگي ارتش اين رژيم براي آغاز جنگ گسترده در خاورميانه و احتمالا عليه حماس يا حزب الله خبر داده است.  

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 23 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عربستان از ترس ایران، دو بمب هسته ای از پاکستان خرید
۱۶ دي ۱۳۸۹
در هفته های اخیر، رسانه های صهیونیستی، تلاش بسیاری برای بر هم زدن آرامش منطقه و القای تیره شدن کامل روابط کشورهای عربی به ویژه عربستان با ایران دارند که متأسفانه، رفتار دوپهلوی مقامات سعودی و موضعگیری نکردن صریح آنها در قبال این اخبار، افکار عمومی منطقه را دچار سردرگمی کرده است؛ پس بجاست در صورت دروغ بودن این اخبار، شخصیت ها و رسانه های سعودی در برابر آن موضع روشن گرفته و...

ادامه متن در ادامه مطلب

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 23 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کشف پرنده جاسوس در عربستان + عکس
۱۸ دي ۱۳۸۹
اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که یکی از شهروندان این کشور یک پرنده وحشی را شکار کرد و پس بررسی مشخص شد که زیر بال آن دستگاه های جاسوسی اسرائیلی نصب شده بود.

به گزارش برنا، روزنامه "الوئام" چاپ عربستان سعودی در مطلبی نوشت: یکی از شهروندان شهر "حائل" متوجه سقوط یک پرنده وحشی در حیاط منزلش شد. پس از اینکه برای نجات این پرنده از مرگ و کمک کردن به آن، نزدیکش شد متوجه نصب دستگاهی جاسوسی زیر بالاهای این پرنده شد.

این روزنامه سعودی در ادامه نوشت: به نظر می رسد این دستگاه در محل نامناسبی در بدن این پرنده جاسازی شده و یا اینکه وزن آن به گونه ای بوده که در زمان پرواز موجب ایجاد زخم در بدن پرنده شده و در نهایت توان آن را گرفته و موجب زمین خوردنش شد.

"الوئام" همچنین افزود: این شهروند سعودی پس از اینکه متوجه وجود این دستگاه شد، بلافاصله نیروهای پلیس را با خبر کرده که در پی آن این پرنده به مرکز پلیس انتقال یافت تا به نیروهای امنیتی تحویل داده شود.

گفته می شود بر روی دستگاهی که بر بدن این پرنده نصب شده، کلمه "اسرائیل" هک شده و شماره پرسنلی این پرنده جاسوس x63 بوده و این به معنی آن است که علاوه بر این پرنده، بدون شک پرنده های دیگری نیز از سوی رژیم صهیونیستی برای جاسوسی علیه عربستان سعودی و دیگر کشورها ارسال می شود.

قابل ذکر است در خبری مشابه نیز چند روز پیش فاش شد که رژیم صهیونیستی از کوسه های دریایی برای جاسوسی در مناطق آبی و دریایی کشورهای مختلف جهان به ویژه سواحل غزه و لبنان استفاده می کند
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 23 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رویای اورکلاکی 

ASUS Maximus IV Extreme


ورود مادربوردها و پردازنده‌های جدید اینتل امسال بیش از هر دوره دیگری تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار گرفت. از مدت‌ها پیش اطلاعات زیادی در مورد این محصولات وجود داشت که همگی با عنوان محرمانه تلقی می‌شدند و امکان انتشار این موارد عملا وجود نداشت. حتی بررسی قبلی در مورد مادربوردهای P67 که برای گیگابایت انجام دادم نیز به دلیل محدودیت‌های سخت‌گیرانه بدون ذکر نتایج و صرفا به صورت معرفی اجرا شد. اما در نهایت اینتل اعلام کرد انتشار نتایج بنچمارک‌ها بعد از تاریخ ششم ژانویه بلامانع است و می‌توان به بررسی این مدل‌ها پرداخت. از این به بعد مادربوردهای P67 کار خود را در بازار شروع می‌کنند و با توجه به سیاست قیمت‌گذاری اینتل برای نسل دوم پردازنده‌های Core به نظر می‌رسد این مادربوردها با شتاب بیشتری در بازار توزیع شوند ضمن اینکه کارایی این پردازنده‌ها نیز ارتقا پیدا کرده و حالا توجیح بیشتری برای خرید این محصولات وجود دارد.

متن کامل در ادامه ی مطلب

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترفندهای دنیای کامپیوتر (10)

نمایش زمان و تاریخ در Notepad
در زبانهای برنامه نویسی متغیر (
variable) یک عبارت شناخته شده و پر کاربرد است. به عنوان مثال شما در برنامه ی خود و در قسمت About نام و کمپانی کاربر جاری و یا تاریخ نصب را نمایش می دهید. این گزینه ها بر روی ویندوزها و در زمانهای مختلف متغیر است. این حالت برای نمایش تاریخ و زمان در برنامه ی Notepad نیز به صورت کاملا مخفی وجود دارد. با بهره گیری از این ترفند میتوانید تاریخ و زمان جاری را در لحظه ی باز کردن سند در محتوای آن ایجاد کنید. برای این منظور کافیست در فایل متنی و در بخش مورد نظر کلمه ی LOG. را تایپ و سند را ذخیره کنید. دقت کنید این کلمه در ابتدای سطر باشد. از این پس با باز کردن سند در سطر زیرین کلمه ی LOG. تاریخ و زمان سیستم درج می شود. برخی از برنامه نویسان این ویژگی را یک باگ در ویندوز و نرم افزار Notepad می دانند.


این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 12 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانستنیها و مطالب خواندنی (26)

راز نامریی بودن هواپیماهای استیلت (Stealth)
هواپیمای استیلت با هدف جذب و انحراف امواج رادار با استفاده از تکنولوژی ای بنام استیلت (
stealth) طراحی شده است. استیلت، تکنیکی است که در هواپیما، کشتی و موشک به منظور جلوگیری از ردیابی توسط رادار یا دیگر روش های تشخیص، مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع هواپیماهای استیلت - یا سایر ادواتی که از این ویژگی بهره می گیرند - کاملا نامرئی نیستند، بلکه با به کارگیری تکنولوژی های خاصی، شناسایی آنها سخت تر است. به طور کلی می توان گفت هدف اصلی این است که به هواپیما اجازه داده شود تا عملیات مورد حمله خود را بدون شناسایی شدن و با موفقیت به انجام برساند. این سیستم طی جنگ خلیج فارس در سال 1991 مورد استفاده بسیار قرار گرفت و کارایی خود را نشان داد، هرچند از آن زمان به بعد کمتر به کار رفته است، اما کشورهایی چون آمریکا، روسیه، چین و چند کشور دیگر کماکان به توسعه هواپیماهای استیلت ادامه داده اند.
روش اصلی به کار گرفته شده در تکنولوژی استیلت در هواپیماهای مدرن، پوشاندن سطح بیرونی آنها با لایه ای از یک ماده جذب کننده بسیار قوی است. لازم به ذکر است که استفاده از این ماده هزینه نگهداری هواپیما را چندین برابر می کند. طراحی بدنه هواپیما نیز خود تاثیر بسیاری در منحرف کردن امواج رادار دارد بطوری که برخی از انوع خاص هواپیماها، مانند
F-117 به دلیل شکل ظاهری که دارند سیگنالهای رادار را به طور عمودی از منبع منحرف می کنند، با این کار سیگنال ها به سمت گیرنده رادار منعکس نخواهند شد.
در هواپیماهای استیلت امروزی از روش های متفاوتی برای مشکل تر کردن عملیات تعقیب و ردیابی آنها، استفاده می شود که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:
- بخارات خروجی گرم، درون محفظه ای، قبل از حرکت هواپیما خنک می شوند در نتیجه، علائم مادون قرمز هواپیماهای استیلت به حداقل می رسد.
- هواپیماهای استیلت به منظور مخفی ماندن، معمولا به رنگ تیره هستند و شب ها به پرواز در می آیند.
- هواپیماهای استیلتی از قبیل
F-117 و بمب افکن B-2، مافوق صوت نیستند، موتور کمکی ندارند و دهانه آنها طوری تنظیم شده که سر و صدای کمتری داشته باشند و از طریق امواج صوتی نیز قابل شناسائی نباشند.

در حالیکه گفته می شود اولین هواپیمای استیلت ساخته شده احتمالا Horten Ho 229 و بمب افکن Avro Vulcan ساخت کشور انگلستان در سال دهه 1960 بوده اند، اما نسل اول هواپیماهای استیلت مدرن طراحی شده، شامل F-117 Nighthawk و MBB Lamypridae هستند که ماده جذب کننده ای که در آنها استفاده شده باعث تقلیل سیگنال رادار و انحراف امواج آن از فرستنده می گردد.
نسل دوم هواپیماهای استیلت مدرن که از میان آنها می توان به
B-2 Spirit و F-22 Raptor اشاره کرد، از یک سیستم کامپیوتری بسیار پیچیده برای واکنش به رادارها استفاده می کنند و قادرند سطوح منحنی را نیز در برگیرند. به همین دلیل هواپیماهای نسل دوم آیرودینامیک تر از نسل اول که تنها دربرگیرنده سطوح صاف بودند، هستند.
تا کنون روش های بسیاری برای شناسایی این هواپیماها مورد بررسی قرار گرفته است، کشورهای استرالیا و روسیه اعلام کرده اند که موفق به توسعه تکنیک هایی شده اند که تکان های هواپیما را در مسیرهای طولانی شناسایی کرده و تکنولوژی استیلت را خنثی می کند. رادارهای
Passive که فرستنده آنها مانند رادارهای معمولی در خود رادار قرار ندارد به عنوان بهترین شناسائی کننده هواپیماهای استیلت ، شناخته شده اند.
از آنجائیکه تکنولوژی استیلت انرژی امواج رادار را از افق دید فرستنده به بیرون منعکس می کند و باعث افزایش مسیرهای انعکاسی سیگنال رادار (
Radar Cross Section) در چندین جهت می شود لذا رادارهای Passive با داشتن تعداد بیشتری گیرنده در مکانهای مختلف قادر به تشخیص آنها هستند. (در واقع خاصیت اصلی این رادارها آن است که انعکاس های غیر هم مسیر رفت را هم می توانند تشخصی دهند.) به علاوه به نظر می رسد چنانچه از سیگنالهای تلویزیونی فرکانس پایین و یا سیگنال های FM رادیویی و یا حتی منابع تولید نوری بعنوان سیگنال رادار استفاده شود جسم استیلت RCS بیشتری نسبت به آن نشان می دهد و لذا شناسایی آن بسیار ساده تر خواهد شد.

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 12 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانستنیها و مطالب خواندنی (23)

مرکز جهان کجاست؟
فکر می‌کنید، بتوانیم به سمت خاصی از فضا اشاره کنیم و ادعا کنیم که این جا مرکز جهان است، همان جایی که انفجار بزرگ اتفاق افتاد؟
همواره "مرکز جهان" موضوع مورد توجه بشر بوده است. طی سال‌ها، انسان، مانند کودکی که خود را کانون توجه همه می‌داند، معتقد بود که زمین مرکز کیهان است. برخی از منجم‌های یونان باستان، جهان را متشکل از دو کره می‌پنداشتند؛ یکی زمین و دیگری آسمان، با ستارهای پولک دوزی شده است.
در قرن ۱۵ میلادی یعنی حدود ۶۰۰ سال پیش نیکلاس کوپرنیک، منجم لهستانی، نظریه‌ی جدیدی را در مورد شکل قرارگرفتن اجرام آسمانی ارائه کرد که با وجود آن‌که هنوز با واقعیت فاصله داشت، ذهنیت بشر را تا حدودی نسبت به جهان اصلاح کرد. در نظریه‌ی کوپرنیک خورشید در مرکز جهان قرار گرفته است و زمین و دیگر سیارات به دور آن می‌چرخند. اما وی همچنان تصور می‌کرد که صفحه‌ای کروی که ستارگان این منظومه خورشیدی را در بر گرفته، همان منظره‌ی آسمان شب است.
امروزه پس از تأیید و رد نظریه‌های فراوان، می‌دانیم که نه تنها ما در مرکز کیهان قرار نگرفته‌ایم، بلکه اصولا جهان ما فاقد مرکز است.
از نظر دانشمندان "بیگ بنگ" نام پدیده‌ای است که به آغاز جهان انجامید و اغلب به نوعی انفجار بزرگ تعبیر می‌شود. مشکل این تصور آن است که انفجار، اغلب یک نقطه‌ی مرکزی دارد مثل یک شمع، جرقه و یا یک بمب و در جهت خاصی منتشر می‌شود، ولی در مورد "انفجار بزرگ" این امر،صادق نیست. در واقع ما برای توضیح این رویداد چاره‌ی دیگری نداریم و از شبیه‌ترین موارد قابل لمس برای کمک به فهم آن استفاده می‌کنیم.
"انفجار بزرگ" نمی‌توانسته در نقطه‌ی خاصی از جهان رخ داده باشد، چرا که اصلا قبل از آن جهانی وجود نداشته است، که البته این هم جای بحث دارد که نیستی از لحاظ مکانی مطلقا بی معناست.
طبق تخمین دانشمندان از عمر جهان، این انفجار حدود ۱۴ میلیارد سال پیش به طور یکسان آغاز و منتشر شده است و "فضا" و "زمان" را با مفهومی که ما امروزه می‌شناسیم ایجاد کرده. فضا از همان لحظه شروع شده و در حال گسترش و انبساط است. این روند هنوز هم ادامه دارد.
حالا فرض کنیم که تلسکوپی بسیار قوی داریم و با آن بتوانیم تا هر جا که دوست داشته باشیم رصد کنیم. در آن صورت آیا قسمتی از جهان که در طرف راست ما قرار گرفته از ناحیه‌ای که در سمت چپ ماست، بزرگ‌تر است؟
خیر، کیهان در تمامی جهات ما یکسان است. پس، آیا به نظر شما این به معنی آن نیست که ما در مرکز جهان قرار گرفته‌ایم؟ خیر برای درک بهتر، یک بادکنک باد شده را در نظر بگیرید که با خودکار، تعداد زیادی نقطه روی آن علامت گذاری شده. تصور کنید که این بادکنک دنیای شماست و شما یکی از آن نقطه‌ها هستید. توجه کنید که شما فقط مجاز به حرکت روی سطح بادکنک هستید - نه در درون یا بیرون آن. حال از محلی که قرار گرفته‌اید به دنیای بادکنکی خود نگاهی بیندازید. متوجه می‌شوید که تمامی جهات، یکسان به نظر می‌رسد، ولی این به آن معنی نیست که شما در مرکز آن قرار گرفته‌اید. در واقع دنیای دو بعدی شما، اصلا مرکزی ندارد.
حال تصور کنید که بادکنک را هرچه بیشتر باد می‌کنیم. می‌بینید که تمامی نقاط در حال فاصله گرفتن از شما هستند و به نظر می‌رسد که همه چیز در حال دور شدن است، اما همچنان می‌دانید که شما مرکز این انبساط نیستید. اندکی مشکل به نظر می‌رسد، ولی وضعیت جهان سه بعدی ما نیز بسیار مشابه همین است. فضا خمیده است و این موجب می‌شود که رفتار آن شبیه پوسته‌ی بادکنک باشد.
● انبساط بدون مرکز!
این‌که جهان عظیم ما چگونه به وجود آمده و چه خواهد شد، اصولا مفهوم پیچیده‌ای است که گاهی خارج از حد تصور و درک بشر است. دنیا با یک انفجار آغاز شده و در حال گسترش است.
این گسترش تا کی ادامه خواهد داشت؟
آیا امکان دارد که زمانی متوقف شود و یا مثلا دوباره جمع شده به نقطه‌ی اولیه باز گردد؟
انفجار بزرگ چگونه رخ داد و علت آن چه بود و قبل از آن چه؟
چه‌گونه می‌توان از زمانی سخن گفت که اصلا در آن، زمانی وجود نداشته است؟

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 12 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانستنیها و مطالب خواندنی (24)

ساخت اولين ساعت مچی با قطعاتی از فضا
زمانی که شرکت ساعت سازی سوئیسی "رومن ژروم" تصمیم گرفت خود را با استفاده از نوآوری هایی منحصر به فرد مانند سری ساعتهای "دی ان ای تایتانیک" که با استفاده از فولاد کشتی تایتانیک تولید شده بود، از دیگر شرکتهای ساعت سازی متفاوت سازد، میزان موفقیت خود را تخمین زده بود. این شرکت در ادامه ارائه نمونه ساعتهای منحصر به فرد خود، ساعتی را با استفاده از غبارهای کیهانی سیاره ماه، به همراه قطعاتی از فضاپیمای آپولو 14، شاتل فضایی سایوز و ایستگاه بین المللی ارائه کرده است.
قیمت سری
Moon Dust-DNA این شرکت از 15 هزار دلار تا 500 هزار دلار اعلام شده و تعداد تولید آن متناسب با سال 1969 - سالی که نیل آرمسترانگ برای اولین بار بر کره ماه پا گذاشت - خواهد بود. به گفته مقامات این شرکت قدم گذاشتن بر روی خاک کره ای دیگر در آن زمان و تا کنون یکی از بزرگترین حوادثی بوده است که در میان نوع بشر رخ داده و به همین دلیل می توانست ایده ای مناسب برای تولید سری جدید ساعتهای این شرکت باشد.
صفحه این ساعتهای زیبا و هیجان انگیز دارای اعداد و حفره هایی است که درون آنها از غبارهای سیاره ماه که از صخره‌ای که از اولین بازدید بشر از ماه به زمین آورده شده انباشته شده است. بدنه ساعت از فولاد فضاپیمای آپولو 11 و بند آن با استفاده از الیاف لباسهای مورد استفاده فضانوردان در ایستگاه بین المللی تولید شده است. بر اساس گزارش گیزمگ، اولین نمونه ساعتهای
Moon Dust-DNA در بزرگترین نمایشگاه سالانه صنایع ساعت و جواهرات در ماه مارچ 2009 ارائه خواهد شد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 12 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترفندهای دنیای کامپیوتر (7)

شماره سریال جادویی برای ویندوز XP
آیا برای شما نیز پیش آمده که به هنگام نصب ویندوز
XP، شماره سریالی در اختیار نداشته باشید؟ یا شماره سریال را فراموش کرده باشید؟ و یا حتی شماره سریال مخصوص ویندوز XP نیز بیابید اما با آن هم نتوانید کاری از پیش برید؟
اکنون قصد معرفی یک سریال جادویی را داریم که با استفاده از آن میتوانید تمامی ویندوزهای
XP را توسط آن نصب و رجیستر کنید. مهم نیست ویندوز مربوط به چه سالی باشد، با این شماره سریال هر ویندوز XP را میتوانید نصب کنید. جالب اینکه اگر این شماره سریال را به خاطر بسپارید، از این پس اگر بخواهید برای هر شخصی ویندوز نصب کنید از نظر او فردی نابغه محسوب خواهید شد، چرا که گویی تمامی شماره سریالهای ویندوز XP را حفظ هستید!
این شماره سریال عبارت است از:
         Jbc46-q42fd-pggmc-kp38y-6mqd8

این شماره سریال برای ویندوزایکس پی سرویس پک 3 نیز امتحان

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 8 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانستنیها و مطالب خواندنی (13)

معمای جالب بیل گیتس برای استخدام در مایکروسافت
دو اتاق در مجاورت هم قرار دارند. هر کدام یک در دارند ولی هیچکدام پنجره ندارند. درهایشان که بسته باشد درون اتاقها کاملا تاریک است. در یک اتاق سه چراغ برق به توانهای
۱۰۰، ۱۱۰ و ۱۲۰ وات و در اتاق دیگر سه کلید برق مثل هم وجود دارد. ما نمیدانیم کدام کلید کدام چراغ را روشن میکند. مثلا نمیدانیم آیا کلید وسطی مربوط است به چراغ وسطی یا به چراغهای دیگر اما بطور قطع میدانیم که هر کدام از کلید ها یکی از چراغها را روشن میکند. همچنین ترتیب چراغها را هم نمیدانیم. شما معلوم کنید که هر کلید مربوط به کدام چراغ است. برای اینکار و در شروع، شما باید در اتاق کلیدها باشید و کار را از آنجا شروع کنید. شما میتوانید هر چند مرتبه که بخواهید کلیدها را روشن و خاموش کنید. اما شما تنها هستید و نمیتوانید از کسی کمک بگیرید و هیچگونه وسیله ای هم خواه برقی خواه غیر برقی بهمراه ندارید و مهمتر از همه اینکه شما حق ندارید بیش از یکبار وارد اتاق چراغها شوید و وقتیکه وارد شدید و بیرون آمدید، دیگر نمیتوانید مجددا وارد آن اتاق بشوید.

این معما را بیل گیتس در سال 2002 طراحی کرد تا از بین 100 مهندس یکی را برای شرکتش انتخاب کند. حال بفرمایید که هر کلید کدام چراغ را روشن می کند؟

یکی از کلید ها را روشن کنید و یکی دو دقیقه بعد آنرا خاموش نمایید. حالا کلید دیگری را روشن کنید و به اتاق چراغها بروید. چراغی که روشن است مربوط است به کلید دوم. دو چراغ دیگر را لمس کنید، آنکه گرم است مربوط است به کلید اول و البته آنکه سرد است مربوط است به کلید سوم است.

اگر شما نتوانستید این معما را حل کنید یقینا به این دلیل بوده است که به فیزیک معما که همانا حرارت تولید شده در چراغها است توجه نداشتید و فکر خود را متمرکز بر تناظر چراغها و کلیدها نمودید، راه حلی که هرگز شما را به جواب نخواهد رساند. توان چراغها هم هیچ ربطی به حل معما ندارد. آنها را فقط برای گمراه کردن شما در معما گنجانده شده است.

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 8 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترفندهای دنیای کامپیوتر (5)

ارسال SMS بدون افتادن شماره
مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که بدون نمایش شماره ی خود بر روی گوشی همراه شخص مورد نظر، اقدام به ارسال پیام کوتاه (
SMS) نمایید. این ترفند به جای نمایش شماره ی شما، یک آدرس پست الکترونیکی به انتخاب شما بر روی گوشی شخص مقابل نمایش می دهد که می تواند ایمیل شخصی خودتان باشد.
برای این منظور از منوی اصلی وارد قسمت
Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنید. سپس به عقب بازگردید، پس از وارد شدن مجدد به بخش Messaging، قسمت Write New را انتخاب کنید. سپس Text Message را انتخاب و متن مورد نظر را تایپ نمایید و سپس Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل دلخواهی را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید. اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد.
توجه کنید که مسیرهای ذکر شده در برخی گوشیها، نامهای دیگری دارند و احیانا در بخشهای دیگر قرار دارند که بسته به نوع گوشی خود باید به دنبال آن بگردید. این ترفند بر روی گوشیهایی قابل اجراست که قابلیتی به نام
Email gateway را دارا باشند. اکثر گوشیهای سونی اریکسون و نوکیا و ... از این قابلیت بهره مند هستند. دقت کنید که گوشی مقصد نیز باید از این قابیلت پشتیبانی کند.

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 8 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پرتوی شبح، جدیدترین بمب‌افکن بدون‌سرنشین
این اولین‌بار در تاریخ هواپیماهای اس.سی.ای است که میزبان پرنده دیگری غیر از شاتل‌ها شده‌اند. این سفر برای حمل جنگنده فانتوم-ری (پرتوی شبح) جهت آغاز پروازهای آزمایشی انجام شده است.

این عکس که چند روز پیش گرفته‌شده، یک جنگنده فانتوم-ری بی‌سرنشین را سوار بر یک بوئینگ 747 اصلاح‌شده ناسا که برای حمل شاتل‌ها تغییر‌کاربری داده شده، نشان می‌دهد.

به گزارش نیوساینتیست، این اولین‌بار در تاریخ 33 ساله هواپیماهای حامل شاتل یا به اختصار «اس.سی.ای» است که میزبان پرنده دیگری به جز شاتل‌ها شده اند. در خلال این پرواز 50 دقیقه‌ای سیستمهای اس.سی.ای توسط یک هواپیمای دیدبانی کنترل می‌شد تا سفر 2897 کیلومتری جنگنده فانتوم-ری به پایگاه هوایی ادواردز در کالیفرنیا با موفقیت به پایان برسد و این جنگنده برای انجام یک‌سری پروازهای آزمایشی با استفاده از توان خودش آماده شود.





این جنگنده همراه با بخش اتصال آن به شاتل که به صورت اختصاصی طراحی و ساخته‌شده روی هم 13608 کیلوگرم وزن دارد که به شکل قابل‌ملاحظه‌ای کمتر از وزن 99790 کیلوگرمی شاتل‌ها است.

سرعت کروز یا ثابت گشت‌زنی فانتوم-ری که به خوبی استتار خواهد شد، 988 کیلومتربرساعت خواهد بود. پرواز در ارتفاع عملیاتی 12,192 متری انجام خواهد شد. نیروی هوایی ظرف مدت 6 ماه و طی 10 مرحله آزمایش پرواز، فناوری‌های تازه‌ای را در این جنگنده بررسی خواهد کرد.



این جنگنده احتمالا می‌تواند مأموریتهای گوناگونی را از جمله جاسوسی، تجسس، شناسایی و هر عملیات دیگری که بتواند دفاع هوایی دشمن را در هم بشکند اجرا کند. از دیگر قابلیت‌های فانتوم-ری حمله الکترونیک، تعقیب و گریز و سوخت‌گیری هوایی خودکار عنوان شده است.

تیرماه گذشته نیز انگلستان جنگنده بمب‌افکن تارانیس را با توانایی‌هایی مشابه رونمایی کرد.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 7 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استفاده حرفه‌اي تر از کي‌برد

مطالبش خیلی جالبه ، لطفا بخونید

ابتدا قصد دارم به معرفي چند کليد کاربردي در محيط ويندوز بپردازم که با استفاده از آنها مي‌توانيد تنها با دو کليد، يکي از برنامه هاي موجود در ويندوز را فراخواني کنيد. اين کليدها مي‌توانند سرعت شما را در کار با کامپيوتر بالاتر ببرند و شما را حرفه اي تر جلوه دهند.


شما مي توانيد با نگه داشتن کليد WINDOWS و در همان حالت که آن کليد را نگه داشته ايد کليد E را بزنيد مشاهده مي کنيد که MY COMPUTER فعال مي شود .


• با نگه داشتن کليد WINDOWS، کليد D را بزنيد مشاهده مي کنيد که SHOW DESKTOP نمايان مي شود. براي آنکه با مفهوم اين جمله آشنا شويد قبل از اجرا اين ترفند يک پنجره مانند MYCOMPUTER باز داشته باشيد. بعد از اجراي اين ترفند مي بينيد که صفحه فعال شما به صورت HIDEN قرار مي گيرد.

ادامه ی ترفند ها در ادامه ی مطلب

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 7 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبگرد 36 ساله انگلیسی این موجود دریایی را در زمانی که بی هدف تصاویر ماهواره ای این منطقه بندری را بر روی گوگل ارث می دید پیدا کرد.
یک جوان انگلیسی با استفاده از تصاویر ماهواره ای "گوگل ارث" موفق شد در آبهای ساحلی لیورپول یک حیوان دریایی بسیار عجیب را پیدا کند.

به گزارش مهر، این جوان انگلیسی در تصویر ماهواره ای که توسط "گوگل ارث" از منطقه بندری به نام بارانداز "آلبرت" در لیورپول گرفته شده بود یک حیوان عظیم الجثه دریایی را کشف کرد که بزرگتر از چندین قایق است و در زیر آبهای یخ زده شنا می کند.
"سایمون هوبان" یک وبگرد 36 ساله انگلیسی این موجود دریایی را در زمانی که بی هدف تصاویر ماهواره ای این منطقه بندری را بر روی گوگل ارث می
دید پیدا کرد.



براساس گزارش میرور، "تام کورنول" زیست شناس دریایی گفت که این جانور غول پیکر می تواند یک کوسه ماهی نوع "آسودگر" عظیم باشد که می تواند تا 35 فوت (10 متر و 66 سانتیمتر) نیز رشد کند.
این زیست شناس دریایی توضیح داد: "شاید این جانور دریایی یک کوسه پیر باشد که به دنبال جایی برای مردن می گشته است."
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 6 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای شما لینک مستقیم دانلود دومین آنتی یروس جهان را قرار دادم.

برای دانلوداینجا کلیک کنید

حجم64.4MB

Kaspersky Anti-Virus 2010 9.0.0.736.rar

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 6 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سلام از این به بعد برای بازدید از سایت آنتی دجال به آدرس

antidajjal.tk

مراجعه بفرمایید .

تمام مطالب وامکانات وبلاگ به سایت آنتی دجال انتقال یافت.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 6 / 10 / 1384برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com