▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

 
 
نام آهنگ:
 
از خزر تا فارس یا مهدی
 
خواننده:
 
$HoSSeiN DaTi
 
 
 
 
لینک دانلود متن آهنگ: {لینک مستقیم} حجم ۱۰ کیلو بایت
 
 
لینک دانلود کلیپ آهنگ : {لینک مستقیم} حجم ۲ مگابایت
 
 
متن آهنگ از خزر تا فارس
 

روزی که شروع کردم جنگ نرم ، از زمینو هوا دشمن حمله کرد

فکر نکردم اینقدر بدخواه باشه ، کسی نذاره که صدایی از الله پاشه

ریختن جماعتی دورم بد کردار ، که من رپ نکنم نگم از اسلام

چقدر پهن کردن برام دام ، کسایی که ادعا کردن پناهگان

چپ و راست می فرستن آدم باز ، واسه خوشیای دنیاست آهنگساز

خواستن واسه همشون سرخم کنم ، منو با هوای نفسم غرقم کنن

یهو زیاد شدن واسم اسپانسرا ، آقا این همه سبک حالا اسلام چرا؟

گفتن نخونم دیگه از مهدی ، می برن پامو  دراز شه از حدی

بذار بگم به هیچکس نیازی نیست ، الله دارم مشکلات خیالی نیست

توی دنیا نباید زیست خیالی ، تویی که شب و روز پی 20 ریالی

از اون آدما نیستیم کم بیاریم ، واسه حضرت حق هرشب بیداریم

من وصلم به کسی که دست گیر همست ، اون باز می کنه هر چی زنجیرو قفس

من هستم تو رامو پاش خون میدم ، من حرفم اونا رو داشت کور می کرد

منو درگیره حاشیه ها پس نکن ، منو جانیه دنیویتون فرض نکن

با خدا و حجتش عهدی بستم ، بذار بگم رپ کن مهدی هستم

اسپانسری نیست جز مهدی ، از خزر تا فارس همه یا مهدی

 
 
 
 
منبع: 
 
 

لطفا صلوات فراموش نشه

 
============================================
 
 
 
قابل توجه دوستان كاربر، اولين آهنگ اين خواننده محترم رو از اينجا مي تونيد دانلود كنيد.
 
لود (آهنگ رپ فارسی) HoSSeiN DaTiS با نام جنگ با ماسون ها

 

.

دانلود (آهنگ رپ فارسی) HoSSeiN DaTiS با نام جنگ با ماسون ها

 

.

 

 

 

 

گویا این اولین باری هست که آهنگی در ضدیت فراماسون ها خوانده میشه

کار جالبی شده.

لينك دانلود كليپ آهنگ: {لينك مستقيم} حجم ۱۲ مگابايت 

لینک دانلودآهنگ رپ فارسی ضد ماسونی! :{لینکمستقیم}حجم5مگابایت

 

لینک دانلودآهنگ غیره فشرده! ( MP3 ) :{لینکمستقیم}حجم6مگابایت

 

 

.

 

لینک دانلود متن آهنگ : کلیک کنید

 

لطفا صلوات فراموش نشه

 


 

 


......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: سه شنبه 8 / 8 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com