▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

ما همه مقلدان آیت الله خامنه ای هستیم




در حوزه جامعه المصطفی قم درس خوانده بود و حالا ده سال است که به روسیه و جمهوری داغستان برگشته است. اما تیپ و قیافه اش هنوز شبیه بچه های طلبه قم است. لبخند شرینی بر روی لب داشت و اگر چه فارسی را با لهجه حرف می زد اما همین موضوع به شیرینی کلامش افزوده بود...


به گزارش خبرنگار بولتن نیوز حاضر در اجلاس: در حوزه جامعه المصطفی قم درس خوانده بود و حالا ده سال است که به روسیه و جمهوری داغستان برگشته است. اما تیپ و قیافه اش هنوز شبیه بچه های طلبه قم است. لبخند شرینی بر روی لب داشت و اگر چه فارسی را با لهجه حرف می زد اما همین موضوع به شیرینی کلامش افزوده بود.

از تهران آقایف که حالا امام جماعت مسجد جامع دربند - که بیش از 13 قرن قدمت دارد- است درباره اجلاس بیداری اسلامی سوال پرسیدیم. او جواب داد:
صحبت های مقام معظم رهبری بسیار عالی بود. به نظر من یکی از بهترین سخنرانی های ایشان بود. نصیحت ها و نکته هایی گفتند که انشاءالله همه مسلمانان جهان به آن توجه ویژه ای کنند.

از آقایف درباره مشکلات مسلمانان در داغستان سوال پرسیدیم، گفت:
با توجه به مشکلات قومیت ها و مذاهب که دشمنان در صدد تفرقه بین آنها هستند، خدا را شکر ما در داغستان توانستیم این مشکلات را به کمترین شکل ممکن برسانیم. حتی چند سال قبل ما تعداد زیادی از برادران اهل سنت و از جمله مفتی داغستان را برای سفر چند روزه به ایران آوردیم، خدا را شکر بسیاری از آن ذهنیت هایی که توسط دشمنان انقلای اسلامی برای آنان پیش آمده بود، بر طرف شد و با ذهنیت خیلی خوبی برگشتد.

*از او درباره تعداد مسلمانان داغستان هم سوال کردیم که جواب داد:
دور و بر 2/5 میلیون نفر هستیم. از این تعداد اکثرا شیعه هستند. سنی های داغستان هم دارای روابط خیلی خوبی با شیعیان اند. شیعیان داغستان همه مقلد آیت الله خامنه ای هستند.

*آقایف در پاسخ به این سوال که به نظر شما چرا غرب به این اندازه با انقلاب اسلامی مخالف است جواب داد:
برای اینکه جمهوری اسلامی تنها مرکز شیعه در جهان است. جمهوری اسلامی در حال مبارزه با صهیونیسم و اهداف شوم آمریکا است. از طرف دیگر حمهوری اسلامی برای وحدت جهان اسلام برنامه دارد و کارهایی در این زمینه انجام داده است. به همین علت غربی ها که منافع شان در بودن تفرقه میان مسلمانان است از این اقدام جمهوری اسلامی عصبانی شده و با آن مخالفت می کنند.

......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 29 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com