▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

رهبر شیعیان روسیه در گفت گوی اختصاصی با بولتن نیوز :

اینجا انقلابیون توانستند به صورت شفاهی نصایح رهبری را بشنوند. سخنان رهبر انقلاب برای انقلابیون نیاز و ضروری بود. محورهای بحث ایشان به نظر من درباره جلوگیری از تفرقه بین مذاهب، شیعه و سنی بود. ایشان تأکید کردند که ما نباید فریب این پیروزی های مقطعی را بخوریم چون که دشمن در صدد است این قیام ها را از محور اصلی خود خارج کرده . . .
بولتن نیوز:

خبرنگار اعزامی ما در محل اولین اجلاس بین المللی بیداری اسلامی واقع در سالن همایش های بین الملی سازمان صدا و سیما در ادامه سلسله گزارش های خود از محل این اجلاس نوشت : در حال صحبت کردن با دوستانش بود. دستی بر روی شانه اش زدم و گفتم آقای «فامیل جعفراُف»؟ نگاهی کرد و گفت: "حجت الاسلام فامیل جعفراف". کت و شلوار پوشیده بود، نه لباس روحانیت. خانمش هم حجابش عین خانم های محجبه ایرانی بود. سفت و سخت و به رنگ مشکی.


جعفراف، رئیس سازمان دینی شیعیان مسکو است. عجله داشت و می خواست برود. گفتم یکی دو تا سوال بیشتر نمی پرسم. نگاهی به ساعتش کرد و گفت در خدمتم. از او پرسیدم همایش چطور بود؟ جواب داد: دست ایرانی ها درد نکند. این همایش درست به موقع انجام شد. نیاز شدیدی به این همایش احساس می شد تا مسلمانان دور هم در یکجا جمع شوند و درباره تحولات منطقه و جهان اسلام صحبت کنند. برخی از کسانی هم که اینجا هستند خودشان جزو رهبران انقلاب ها در کشورهای در حال قیام هستند.


از جعفراف درباره محورهای سخنان رهبر انقلاب پرسیدم که جواب داد: اینجا انقلابیون توانستند به صورت شفاهی نصایح رهبری را بشنوند. سخنان رهبر انقلاب برای انقلابیون نیاز و ضروری بود. محورهای بحث ایشان به نظر من درباره جلوگیری از تفرقه بین مذاهب، شیعه و سنی بود. ایشان تأکید کردند که ما نباید فریب این پیروزی های مقطعی را بخوریم چون که دشمن در صدد است این قیام ها را از محور اصلی خود خارج کرده و اهداف آنان را تغییر دهند. بنابراین مردم باید خیلی هوشیار باشند و تحرکات دشمن را به درستی زیر نظر داشته باشند.


از او از تعداد و وضعیت مسلمانان مسکو پرسیدم که در جواب گفت:در روسیه 20 میلیون مسلمان وجود دارد. از این تعداد یک میلیون آنها در مسکو زندگی می کنند. برای ترویج اسلام هم فضا در روسیه باز است. شیعه و سنی به خوبی می توانند افکار خود را رواج دهند. مدودف و پوتین هم تا به حال چندین بار به مساجد مسلمانان اهل تسنن رفته اند. اما وهابیون سعی می کنند بین شیعه و سنی تفرقه بیاندازند. حتی چندین بار هم عملیات های تروریستی انجام داده اند. وهابیون نه شیعیان را قبول دارند و نه اهل تسنن را.


جعفراف درباره اوضاع جمهوری آذرباریجان هم ناراحت بود و گفت:متاسفانه دولت مردان آذربایجان تحت تاثیر سیاسیون غربی هستند. به خاطر همین هم با بحث حجاب به مخالفت پرداخته اند. حکومت آذربایجان معترضین را به بهانه های مختلف دستگیر می کند. مثلا به یک روحانی تهمت حمل مواد مخدر زده و او را بازداشت کردند. ما علیه این کارها بیانیه دادیم و آنها را محکوم کردیم.


از او درباره آینده قیام های مردمی منطقه پرسیدم، لبخندی زد و جواب داد:انشاءالله اگر به راهنمایی های رهبر انقلاب گوش بدهند و به آن عمل کنند نیروهای اسلامی به پیروزی خواهند رسید و حکومت اسلامی را بر پا خواهند کرد.
......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 29 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com