▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

یک مقام صهیونیست: از گذشته درس گرفتیم و نبرد سایبری را جایگزینی جنگ‌ نظامی کردیم



یک مسؤول ارشد رژیم صهیونیستی مدعی شد جنگ سایبری از نوعی که سال گذشته بر ضدّ ایران آغاز شد، به ملت‌های پیشرفته جایگزینی برای نیروی نظامی که نیرویی «زشت و کریه» است و هزینه‌های اخلاقی‌ به همراه دارد پیشنهاد می‌دهد.


به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبررگزاری «رویترز» معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «دان مریدور» که برای دیپلمات‌ها و روزنامه‌نگاران در یک مؤسسۀ تحقیقاتی سخن می‌گفت، اظهار داشت: جنگ زشت است، خیلی خیلی زشت است.

او ادامه داد: در روزگار مدرن؛ چون جنگ دائماً در تلویزیون نمایش داده می‌شود، ... مردم آن را دیده و نمی‌توانند بپذیرند. محدودیت‌هایی وجود دارد و هزینه‌هایی که می‌پردازید.

«مریدور» اظهار داشت: به علت دشواری جنگ، سایر شیوه‌ها جست‌وجو شد. یکی از این راه‌ها اجتماع اطلاعاتی است که تمام دنیا بکوشد کاری انجام دهد که زشت به نظر نرسد و مردم را نکشد.

معاون وزیر خارجۀ رژیم صهیونیستی گفت: بر اهمیت جهان سایبری در منازعات میان ملت‌ها افزوده شده است. اگر دوست داشته باشید، این میدان نبرد جدیدی است، نه با اسلحه بلکه با چیز دیگری.

«مریدور» اظهار داشت اسراییل از گزارش‌های خبری و سرزنش و انتقادهای عمومی بعدی منازعاتش با دشمنان درس گرفته است.

این مقام صهیونیست گفت: تحریم‌های بین‌المللی که برای فلج کردن ایران طراحی شده، در صورتی که واشنگتن آن‌ها را افزایش دهد، می‌تواند موفقیت را اثبات کند. ایران باید در مورد سیاست‌هایش بازنگری کند... اگر آن‌ها بفهمند آمریکایی‌ها به‌سادگی می‌گویند «به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا نخواهید کرد».

ترجمه: رضا دانشمندی
 



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

palsel
ساعت12:36---2 اسفند 1390
با سلام

شما با همکاری در فروش محصول "ظهور" میتوانید فقط با قرار دادن بنرهای تبلیغاتی این محصول در وب سایت خودتان روزانه 5 الی 10 فروش داشته باشید که ما مسئولیت ارسال محصول به خریدار را داریم و شما فقط به سودتان خواهید رسید ...


عضویت در سایت www.palse.com رایگان است

سود شما از هر فروش این محصول ما : 9600 ریال است
اگر روزانه 7 فروش داشته باشید ماهانه می شود 210 فروش که سودی بالغ بر 210*9600 ریال خواهید داشت
یعنی » 201600 تومان

برای شروع کافی است در سایت عضو شوید و کد نمایش بنر این محصول را از داخل سایت برداشته و در وبلاگتان قرار دهید تا بلافاصله در همین امروز شاهد فروش باشید ...

با تشکر شرکت تجارت الکترونیک پارسین آلور آرتا ( با مسئولیت محدود ) پال سل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:نبرد سایبری,جنگ‌ نظامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com