▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

غفلت‌های اطلاعاتی و تهاجم رسانه‌های فارسی زبان



بعید است کسی پیدا شود و منکر نقش و تأثیر رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه در عملیات روانی و جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی باشد! به هر حال وقتی انگلیس یا آمریکا رسانه‌ای فارسی زبان تأسیس می‌کنند و پول پای آن می‌ریزند به دنبال برداشت محصولند! آن هم در قواره تضعیف یا تخریب انقلاب و نظام جمهوری اسلامی!



antidajjal.ir




مشرق--بعید است کسی پیدا شود و منکر نقش و تأثیر رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه در عملیات روانی و جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی باشد! به هر حال وقتی انگلیس یا آمریکا رسانه‌ای فارسی زبان تأسیس می‌کنند و پول پای آن می‌ریزند به دنبال برداشت محصولند! آن هم در قواره تضعیف یا تخریب انقلاب و نظام جمهوری اسلامی!
در این میان برخی از عوامل داخلی به سربازان و عمله واکره بی‌جیره و مواجب این رسانه‌ها تبدیل شده‌اند. همان‌هایی که در قالب کارشناس، استاد دانشگاه، فعال فرهنگی و یا حتی مقام مسئول در جمهوری اسلامی حاضر به گفتگو و مصاحبه با این رسانه‌ها می‌شوند!
کسانی که حاضر به همکاری و گفتگو با رسانه‌های فارسی زبان بیگانه می‌شوند از دو حال خارج نیستند: یا می‌دانند چه می‌کنند (یعنی با علم و عمد و با هدف تضعیف و تغریب نظام اسلامی با این رسانه‌ها همکاری می‌کنند) و یا نمی‌دانند و با عشق شهرت به دام عنکبوت‌های رسانه‌ای بیگانه می‌افتند!
اما در هر حال این عده سربازان جنگ نرم دشمن محسوب می‌شوند! چه در مصاحبه با رسانه‌های فارسی زبان بیگانه به نفع نظام و انقلاب سخن بگویند و چه به ضرر آن! حتی اگر کسی در مصاحبه با رادیو فردا یا بی‌بی‌سی فارسی یک بند شعار مرگ بر آمریکا بدهد باز هم به نفع این رسانه‌ها کار کرده! چرا که حضور چنین افرادی نمایش دموکراتیک بودن این رسانه‌ها را تکمیل می‌کنند!
تا امروز همکاری با این رسانه‌ها نه از نظر قانونی و نه از نظر عرفی عملی قبیح و مجرمانه محسوب نمی‌شود. حال آن که جا دارد وزارت اطلاعات به سرعت با تهیه یک لایحه هرگونه همکاری با رسانه‌های فارسی زبان بیگانه را به عملی مجرمانه تبدیل کند تا شاید ضرب قانون مانع همکاری جاهلان شهرت‌طلب یا خطاکاران متعهد با رسانه‌های فارسی زبان بیگانه شود!




محمد صادق کوشکی
 


......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:غفلت‌های اطلاعاتی,تهاجم رسانه‌,فارسی,زبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com