▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

 

مقتدای مسیح (معرفی کتاب)

 

 

وقتی منجی موعود ظهور کند، مسیح(ع) در بیت المقدس به زمین فرو می‌آید و پشت سر آن حضرت به نماز می‌ایستد و این کار خود زمینه‌ساز پذیرش حکومت جهانی حضرت از جانب مسیحیان می‌شود.

 

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی، نویسنده کتاب «مقتدای مسیح» فرود آمدن حضرت عیسی (ع) را شگفت انگیزترین حادثه تاریخ و بزرگ‌ترین نشانه و پرشکوه‌ترین دلیل بر حقانیت امام مهدی(عج) می‌داند.

 

 

وی در این باره می‌گوید: «یکی از حکمت‌های فرود آمدن آن حضرت در قیام امام مهدی(ع) تقویت حرکت جهانی آن حضرت و اعتراف و تصدیق به حقانیت آن وجود گران‌مایه و امامت اوست.»

 

به گفته وی وقتی منجی موعود ظهور کند، مسیح(ع) در بیت المقدس به زمین فرو می‌آید و پشت سر آن حضرت به نماز می‌ایستد و این کار خود زمینه‌ساز پذیرش حکومت جهانی حضرت از جانب مسیحیان می‌شود.

 

 

یکی از حکمت‌های فرود آمدن آن حضرت در قیام امام مهدی(ع) تقویت حرکت جهانی آن حضرت و اعتراف و تصدیق به حقانیت آن وجود گران‌مایه و امامت اوست

 

وی از عیسی مسیح(ع) به عنوان هدایت‌گر مسیحیان به سوی مهدی (عج) یاد می‌کند و ادامه می‌دهد: «عیسی مسیح(ع) در عصر ظهور منجی موعود برای ایجاد وحدت بین تمام ادیان و آیین‌ها به زمین نازل می‌شود و تمام یهودیان و مسیحیان به او ایمان می‌آورند.»

 

 

حیدری کاشانی با اشاره به اقتدای عیسی(ع) در نماز به مهدی موعود(عج) می‌گوید: «عیسی(ع) به همراه تمام پیروان و ایمان آوردگان خویش به مهدی موعود (عج) می‌پیوندد و پشت سر آن حضرت اقتدا می‌کند. همه پیروان ادیان و مکاتب به واسطه عیسی مسیح(ع) به منجی جهانی ایمان می‌آورند و در رکاب آن حضرت قرار می‌گیرند و او را در تحقق بخشیدن به آرمان‌های الهی‌اش مدد می‌رساند.»

 

وی اعتقاد دارد: «عیسی مسیح (ع) از جانب پروردگار هستی ماموریت دارد تا بر یهودیان و مسیحیان جهان اتمام حجت کند و آنان را از دروغ‌ها و تحریف‌های وارد شده در آیین یهودیت و مسیحیت آگاه کند و آنها را به سوی اسلام فراخواند و با ایمان آوردن دوباره صاحبان اندیشه و قلب، سلیم منجی موعود را در برپایی ملکوت خداوند یاری دهد.»

 

 

عیسی مسیح (ع) از جانب پروردگار هستی ماموریت دارد تا بر یهودیان و مسیحیان جهان اتمام حجت کند و آنان را از دروغ‌ها و تحریف‌های وارد شده در آیین یهودیت و مسیحیت آگاه کند و آنها را به سوی اسلام فراخواند

 

مدیر موسسه طلیعه ظهور، عیسی (ع) را داوری دادگر در دولت جهانی مهدی (عج) معرفی می‌کند و اذعان می‌کند: «نزول مسیح برای داوری به حق و اتمام حجت بر پیروان همه ادیان توحیدی به ویژه یهودیان و مسیحیان جهان است. این بازگشت باشکوه برای تثبیت داوری طوری تاثیرگذار است که دیگر کسی را یارای مخالفت و عدم پذیرش نیست و جایی برای انکار باقی نمی‌گذارد.»

 

 

وی می افزاید: «ظهور دجال در فرجام زمان به عنوان اصلی‌ترین دشمن منجی آخرالزمان از آموزه‌های مشترک بین یهودیت، مسیحیت و اسلام است. ردپای دجال را از دو قرن قبل از میلاد مسیح در تورات و ا موزه‌های موسوی و آنگاه در انجیل و آموزه‌های عیسوی و پس از آن در قرآن و روایات محمدی می‌توان یافت. عیسی مسیح(ع) از بین برنده دجال در حکومت حضرت مهدی (عج) است.»

 

نویسنده کتاب «مقتدای مسیح» پیرامون شباهت‌های مسیح(ع) و مهدی (عج) نیز اظهار می‌کند: مسیح(ع) و مهدی (عج) دارای مادرانی الهی و استتثنایی‌اند و مادران هر دو، از بزرگ بانوان عالم هستی بوده‌اند. سخن گفتن در گهواره، یاری شدن از جانب جبراییل، زنده بودن به اذن الهی، رهبری در سنین کودکی و داشتن غیبت طولانی از ویژگی‌های مشترک مسیح(ع) و مقتدای مسیح است.»

 

 

سخن گفتن در گهواره، یاری شدن از جانب جبراییل، زنده بودن به اذن الهی، رهبری در سنین کودکی و داشتن غیبت طولانی از ویژگی‌های مشترک مسیح(ع) و مقتدای مسیح است

 

کتاب «مقتدای مسیح» نوشته محمدباقر حیدری کاشانی به تازگی از سوی انتشارات نسیم کوثر منتشر شده است. فصل اول با عنوان تبارشناسی حضرت عیسی (ع) آغاز می‌شود. در این فصل نویسنده به جایگاه مقدس حضرت مریم(ع) و میلاد حضرت عیسی (ع) پرداخته است.

 

 

فصل دوم کتاب به بحث مقام شناسی حضرت عیسی می‌پردازد که شامل مواردی همانند نام‌ها، ویژگی‌های جسمانی و معجزات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه مسیحیت و اسلام است. عنوان فصل سوم کتاب رسولان و حواریان حضرت عیسی (ع) است که به جایگاه رسولان و حواریان و جایگاه ویژه شمعون وصی حضرت عیسی (ع) از دیدگاه مسیحیت و اسلام به صورت مقایسه‌ای می‌پردازد.

 

فصل چهارم با عنوان منجی‌گرایی در مسیحیت و اسلام به مسئله بشارت به ظهور و ویژگی‌های ظهور و منجی گرایی در مسیحیت و اسلام پرداخته است. فصل آخر با عنوان پیوندهای مسیح و مهدی (عج) به اشتراک‌های آرمانی و شباهت‌های مسیح و مهدی (عج) و نقش آفرینی عیسی مسیح (ع) در حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) اشاره دارد.

 

بخش کتاب‌خوانی تبیان - محمد بیگدلی

 


......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 / 1 / 1390برچسب:معرفی کتاب,مذهبی,مقتدای مسیح, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com