▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

 

بیزاری از پدر و مادرهای آخرالزمان

 

 

 

پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله) با اصحابش از جایی رد می‌شدند، برخورد کردند با بچه‌هایی که بازی می‌کردند. پیغمبر نگاهی به بچه‌ها کرد و فرمود:بدا به حال بچه‌های دوره آخرالزمان از دست پدر و مادرهایشان به خاطر اینکه پدر و مادرها به فکر دنیای بچه‌هایشان هستند اما به فکر آخرت بچه‌ها نیستند به فکر تأمین آتیه برای اولادشان هستند اما به فکر تربیت صحیح، ادب این بچه و دین او نیستند.

بعد پیغمبر فرمود:من بری هستم از این گونه مردم و آن‌ها هم از من بری هستند.

(من از آن‌ها بیزارم آن‌ها هم از من بیزارند).

تربیت فرزند در اسلام-حسین مظاهری

 



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 / 1 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com