▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

مان طور که در در مقالات پربازدید قبلی سایت دیدید , در مصر انقلاب شد و تحلیل های مفصلی درباره ی آن خوانده اید . ( البته امید واریم مردم مصر با عوض شدن یک فرد حکومتی خام نشوند !... )

 

در اکثر کشور های عربی شورش هایی امروزه می بینیم که در گذشته اصلاً مشهود نبود . در بحرین طبق آخرین اخبار تعداد زیادی دستگیر و تعدادی هم شهید شدند و حرف اصلی آنها هم انتشار اسلام در کشورشان و دوری فساد حکومت است . به نظر شما چرا این انقلاب های خودجوش مردمی در این زمان در حال وقوع است ؟؟؟ چرا شواهد نشان می دهند مصداق افراد آخرالزمان هم اکنون دارند پیدا می شوند ؟؟؟

 

 در ادامه شواهدی برایتان از کتاب معتبر عصر ظهور می آوریم تا متوجه انقلاب های نزدیک به ظهور شویم ...

 

این روز ها در یمن هم صدای پای انقلاب می آید و احتمال اینکه انقلاب شود زیاد است . همانطور که در عکس زیر می بینید :




همانطور که خواندید انقلاب در ماه رجب رخ می دهد و مرکز آن هم صنعا می باشد .

 

در عکس زیر هم به نقل از " عصر ظهور " می خوانیم که مردم مصر و یمن قیام خواهند کرد .


در مورد مصر این احتمال بسیار است که کشور هایی مثل آمریکا یا رژیم صهیونیستی نیرو های خود را با شعار برقراری امنیت در مصر به آنجا بیاورند . همان طور که در زیر می خوانیم :


 

آنها اگر نیرویی هم به آنجا وارد نکنند از دور , همانطور که الان مشهود است , بر اوضاع مصر مسلط می شوند :


 

 

اینکه حاکم مصری هم کشته شود احتمالش زیاد است . البته مبارک کشته نشد ولی می توان امیدوار بود که حداکثر تا یک سال آینده حاکم مصری کشته شود ...


 

پیش از قیام سفیانی هم در زیر آمده که مصری ها قیام می کنند :


همانطور که در مقالات مفصل گذشته درباره ی مرگ ملک عبدالله خواندید , احتمال اینکه وی مرده باشد زیاد است البته قطعی نیست و ممکن سال آینده بمیرد . البته چندی پیش اسلام نیوز اعلام کرد که ما از اوضاع عربستان آگاهیم و می دانیم که ملک عبد الله مرده است ... در زیر هم مطلبی از کتاب عصر ظهور را می بینید :



همان طور که در اول مقاله خواندید مصداق هایی در جهان پیدا می شوند که بشارت آنها در کتب مهدوی آمده است . از جمله آن ها می توان به سید خراسانی اشاره کرد . بسیاری از نویسندگان و متفکران و وبلاگ نویسان آن را بر حضرت خامنه ای منطبق می دانند . زیرا ایشان همان طور که در کتب و روایات آمده , اهل خراسان و رهبر ایرانی عصر ظهور هستند . البته نشانه های دیگری هم برای اثبات این قسمت وجود دارد که جای آن در این مقاله نیست . البته کار انطباق صحیح به نظر نمی آید و ممکن است هزاران سال دیگر دوباره عین قضایای مذکور اتفاق بیفتد ... به هر حال برای اینکه بدانیم ظهور نزدیک است یا خیر , ابتدا باید نشانه های آن را بررسی کنیم .


......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: دو شنبه 30 / 11 / 1389برچسب: آخرین تحولات زمان, آخرالزمان, پایان شرک, آغاز حکومت نوین, سقوط مصر, سقوط دولت یمن, یمن, مصر, مصر در عصر ظهور حضرت مهدی, ظهور, فرج, سید خراسانی, آیت الله خامنه ای, جمهوری اسلامی ایران, شروع تحولات ظهور, عصر ظهور, کتاب عصر ظهور, مصداق های آخرالزمان, مرگ ملک عبدالله, ملک عبد ا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com