▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

با سلام خدمت شما بینندگان عزیز از این پس برای باز دید از سایت به آدرس antidajjal.ir مراجعه فرمایید

تمامی مطالب این وبلاگ به سایت آنتی دجال انتقال یافت

www.antidajjal.ir

مدیریت سایت



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

حامي
ساعت21:58---7 بهمن 1389
سلام دوست جون ببخشيد دير جواب دادم امتحانا بود و حسابي درگير بودم
خوبي شما؟راستي لينكتونم عوض كردم
بازم بهم سر بزن


برقعی
ساعت10:26---2 بهمن 1389
سلام دوست عزیز
پیامت رو خوندم و به لینک های هم که گفته بودی سر زدم

دوست عزیز به یاد داشته باش که بنده قصد توهیت به هیچ کس را ندارم اما توجه داشته باش که ::::

اولاً:علمای شما از بین تمامی احادیث همان قسمت احادیت را که به نفع خودشان است را استخراج نموده و به خلق مردم عامه فرو می کنند خودت به به منابع سر زدی از صحت اونا آگاه شدی یا دیدی که کل حدیث را روایت کرده اند بدون هیچ گونه سانسوری اگر این سوال را از من بپرسی می گویم آره من سرزدم بسیاری مواقع اصلا چنین حدیثی موجود نبوده و اگر موجود هم بوده از اول و آخر و یا قسمتی را که ممکن بوده باعث روشن فکری مردم شود را فیلتر کرده اند .
دوماً هیچ اهل سنتی نیست که مخالف محمد بن عبدالله (یا همان امام مهدی باشد )بر اساس رواایات موجود بیت شیعه و سنی کهخ صحیح و متواتر می باشند پیامبر (ص) فرموده :که در آخر زمان شخصی از اولاد من متولد می شود که اسم او همانند اسم من و اسم پدر و مادر او همچون من است .یعنی اسم پدر عبدالله و اسم مادر آمنه و از فرزندان امام حسن بن علی می باشد.که علمای امروزی و مدرن شما این حدیت را همچون هزاران حدیث دیگر تحریف کرده اند .اما ادامه سخن من که گفتم هیچ اهل سنتی نیت که امام مهدی را قبول نداشته باشد امام با این تفاوت که وی در آخر زمان متولد می شود بر اساس احادیت صحیح از فرزندان امام حسن بن علی (رضی الله تهالی عنهما )خواهد بود نه از فرزندان امام حسین (رض) که اگر وی را از فرزند امام حسن عسگری (ره)بدانیم نسب وی با امام حسین (رض) می رسد که مخالف حدیث صحیحه اهل سنت واهل تشیع می باشد .

دوست عزیز من نمی دانم که شما چند سال دارید امام من خودم یک نوجوان بیشتر نیستم و به قول دکتر شریعتی (ایمان ایدئولوژی بهتر از ایمان موروثی است )من از زمانی که اول راهنمایی بودم تحقیق پیرامون تمامی مذاهب و فرق اسلامی وغیر اسلامی رو آغاز کردم و تا حالا که به دانشگاه وارد می شوم ادامه دادم می دانی طی این چند سال من به چه چیزی رسیدم بهترین دین دین مبین اسلام و بهترین فرقه اسلامی فرقه ای که کمترین خرافات و تحریفات دا داشته باشد من نمی گویم که شیخصی اسلامی واقعی دارد که اهل سنت باشد نه خیر همان طور که هیچ عالم اهل سنت چنین ادعای را نکرده و نخواهد کرد امام باید تا می شود خود را از خرافات دور کرد .من چند کتاب به شما پیشنهاد می کنم که برادران اهل تشیعی که خرافات را کنار گذاشته اند و به اسلام واقعی چند زنده اند آنها را نگارش کرده اند .
1) آلفوس نوشته علیرضا حسینی
2)رهنمود اهل سنت در رد اهل بدعت نوشته شهید آیت الله ابولفضل برقعی (ره)
2)سیری فی الکافی نوشته شهید آیت الله ابولفضل برقعی (ره)
3)خرافات الوفور فی زیارت قبور نوشته شهید آیت الله ابولفضل برقعی (ره)


همان طور کن بنده با توجه و بدون هیچ گونه تعصبی مطالبی را که شما گفته بودید خواندم تقاضا دارم که شما هم چنین رفتار کنید . تقاضا دارم که اگر همه این کتابها را نتوانستید بخوانید حتما کتاب ((آلفوس )) بخوانید .

برای دریافت این کتابها چه در قالب pdfو چه در قالب wordویا نسخه موبایلی آنها می توانید به سایت کتابخانه عقیده مراجعه و انها را دانلود نمایید و یا از طریق ایمیل ketab@nourtv.netاقدام به تهیه انها نمایید .






امیدوارم که تمامی متی را که نوشتم بخوانی دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: جمعه 29 / 10 / 1384برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com