▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

بعد از این اتفاق شاهد آن هستیم که موج اسلام گرایی در میان انگلیسی تبارها روندی گسترده یافته و با آغاز سال نو میلادی قریب به ۱۰۰ هزار تازه مسلمان انگلیسی سال نوی مسیحی را درحالی در کنار نزدیکان خود جشن می گیرند که دیدگاه جدیدی از حضرت عیسی مسیح (ع) پیدا کرده اند.

افزایش گرایش مردم اروپا و به خصوص انگلیسی تبارها در حالی است که در اروپا و آمریکا با کوچکترین نشانه ها و مظاهر اسلام مبارزه می شود. کاریکاتورهای توهین آمیز نسبت به اسلام و پیامبر(ص)، قوانین منع حجاب و مراسم قرآن سوزی خود نشانه ی روشنی بر سیاست های اسلام ستیزی و اسلام هراسی در این نقطه از جهان است.

یک روزنامه اردو زبان چاپ حیدر آباد هند به تازگی در نظر سنجی اعلام کرده که از میان ۵ هزار تازه مسلمان سال گذشته انگلیسی ۱۲۲ مسلمان انگلیسی که متوسط عمر آنان ۲۷ سال است، ریشه و انگیزه اصلی گرایش به اسلام را تعالیم انسان ساز اسلام اعلام کرده اند.

بیشتر تازه مسلمانان، زنان سفید پوست مسیحی می باشند. تمام این بانوان از مسله حجاب به شدت حمایت می کنند لیکن برخی از آنان به دلایل امنیتی و مشکلات موجود در کشورهای مدعی دموکراسیشان، در استفاده کامل آن با احتیاط برخورد می کنند.

این جوانان تازه مسلمان اظهار می دارند قبل از اسلام زندگی بی هدفی داشتند، لیکن اکنون به ماهیت و زندگی هدفدار جدید قدم نهاده اند.

روزنامه ایندیپندنت نیز به تازگی اعلام داشته است هر چند در جامعه انگلیس آمار دقیقی از تعداد مسلمانان به این دلیل که تشخیص تغییرات به وجود آمده در دین افراد دشوار می‌نماید، نمی‌توان به‌دست آورد، اما پژوهشی که توسط مؤسسه «فیث ماترز» انجام شده نشان می‌دهد که تعداد افرادی که به دین اسلام گرایش یافته‌اند به صد هزار نفر می‌رسد و سالانه حدود ۵ هزار نفر بر این تعداد افزوده می‌شود.

بسیاری از این افراد بعد از سفری که به کشورهای اسلامی داشته‌اند به اسلام گرایش پیدا کرده و برخی دیگر، از دوستان مسلمان خود در دوران تحصیل متاثر شده‌اند.


جهان
 
 


......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com