▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

وقتی cia از دست "مختارنامه" عصبانی است!


سریال پربییننده "مختارنامه" که از تلویزیون ایران برای مخاطبان فارسی زبان و برخی شبکه های خارجی برای سایر زبان ها پخش می شود به شدت موجب رنجش خاطر عناصر ضدانقلاب و ضد دین شده است.


به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، این سریال جزو ۱۵ تولید سینمایی تلویزیونی بزرگ تاریخ انقلاب محسوب می‌شود و در مدت زمان ۱۴ قسمت کنونی توانسته بالای ۹۰درصد مخاطب در ایران را به خود جلب کند؛ مطلعین رسانه‌ای می‌دانند که این عدد به معنای موفقیت ۱۰۰ درصدی یک اثر هنری است.

ولی نکته‌ی جالب این روزها آغاز حملات بیشمار رسانه‌های ضدانقلاب فارسی زبان به این سریال است تا جایی که این رسانه های عموما ضددین برای جلب نظر مخاطب مجبور شده است ادبیاتشان را به سمت دیگر تغییر دهند.

بر این اساس "رادیو فردا" که رسما متعلق به سازمان سیا (cia) امریکا است در گزارشی پروژه تخریب مختارنامه را کلید زد.

این رسانه‌ی ضدانقلاب به نقل از همتای عرب زبان خود ادعاهایی خنده دار علیه مختارنامه مطرح کرده است و می نویسد: پخش سريال مختارنامه در ايران با واکنش روحانيون دانشگاه الازهر مصر روبرو شده است. به گزارش روزنامه عربی الشرق الاوسط، روحانيون الازهر مصر از مقامات ايرانی خواسته اند تا از پخش اين سريال جلوگيری کنند.

پيش از اعتراض علمای مصری به پخش سريال مختارنامه از تلويزيون ايران، پايگاه رسمی اطلاع رسانی اهل سنت ـ سنی آنلاين ـ به انتقاد از صحنه هايی از اين سريال پرداخته و نوشته است که در اين سريال به صحابه پيامبر و از جمله به عبدالله بن زبير توهين شده است. اين مسئله يکی از دلايلی است که واکنش علمای الازهر مصر را به اين سريال تلويزيونی برانگيخته است.

رادیو فردا ادامه می دهد: از سوی ديگر برخی از سايت ها در ايران از جمله روزنامه کيهان تهران به نقل از مولوی عبدالحميد ـ امام جمعه اهل سنت زاهدان ـ نوشت که ديدن اين سريال برای زنان مطلقا حرام است. اما در ساعت پخش اين سريال مردان می توانند برنامه های ديگر صدا و سيما را مشاهده کنند. اين نقل قول البته از سوی پايگاه خبری اهل سنت ايران تکذيب شده است.

حاج حسن امينی، يکی از علمای اهل سنت کرد در ايران درباره اين سريال به راديو فردا می گويد که تماس های زيادی از سوی اهل سنت با او گرفته می شود که نسبت به بعضی از صحنه های اين سريال معترضند.

رادوی سیا به نقل از وی می افزاید «بنده به عنوان يکی از روحانیون اهل تسنن، اين کار را محکوم می کنم. اين را ضد برابری و برادری می دانم.»

رادیو فردا در پایان با ناراحتی خاصی می نویسد: چند سالی است که جمهوری اسلامی سرمايه گذاری هنگفتی را در حوزه محصولات مذهبی- تاريخی، پی ريزی کرده است که به نظر می رسد علاوه بر پوشش داخلی، جذب مخاطبان و بينندگان عرب منطقه هم از مهمترين سياست های ايران در اين زمينه است.
 



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 19 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com