▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

که در ماه ذی الحجه کشته خواهد شد ، ملک عبدلله است در حالی که ما فکر می کنیم این فرد صدام بوده است که چند سال قبل دقیقاً در همین ایام کشته شد ، ایشان می فرمود که بنده با سایت بنت جبیل که از سایتهای بسیار فعال در زمینه مصداق شناسی عصر ظهور بوده و محققین آن از رزمندگان حزب الله لبنان هستند ، همکاری دارم از اعضاء این سایت می فرمودند که رفقای ما از حزب الله لبنان در مراسم دو سال پیش حج که تشریف داشتند نقل می کنند که دقیقاً وقوع این حادثه را به چشم خود دیده اند زمانی که یکی از این وهابیون داغدار مرگ صدام سوار بر جیب آمریکایی وارد صحرای منی شده و خبر مرگ صدام را اعلام کرد و غوغایی در بین وهابیون طرفدار صدام ایجاد شد که چرا چنین فاجعه ای باید در روز عید قربان برای ما روی دهد ( عید قربان آنها مصادف با روز عرفه در ایران بوده است ).







آنچه خواندید سخنان مدیر وبسایت - ظهور بسیار نزدیک است - ظهوربسیارنزدیک است - بود که یک سال پیش نگارش شده بود .



قدر مسلم هیچ استدلالی امکان توجیه اینهمه تاخیر پادشاه حجاز در بازگشت از آمریکا را ندارد و دیر باورترین عقاید را مبنی بر زنده بودن پادشاه عربستان به تردید می اندازد .


پادشاهی که کوتاهترین سفرها را به خارج از عربستان انجام میداد تا مبادا کودتایی در داخل کشورش انجام شود حال با توجه به اینکه اعلام کرده اند از بیمارستان مرخص شده است همچنان در آنجا ماندگار شده است !


سوال ما این است : پادشاهی به نام عبدالله که اگر اراده می کرد تمام بیمارستان های نیویورک را همراه با پزشکان متخصص آن را میخرید !! حال چرا در ریاض دوران درمانش را سپری نمی کند ؟ !!!


چرا تمام سایت های نزدیک به وهابیت مدام از سفرهای گوناگون پس از دوران نقاهت عبدالله به کشورهای جهان حتی به جمهوری اسلامی ایران خبر میدهند و از روند بهبودی حال وی مقاله ها چاپ می کنند اما هیچ خبرگزاری قادر نیست یک فیلم دو دقیقه ای یا چند عکس از پادشاه معروفی همچون او بگذارند !!


به قول داستان قدیمی که میگفت : اگر شخصی هر روز فریاد بزند که - من دزد نیستم ! - شما چه فکری خواهید کرد ؟این همه خبرگزاری نزدیک به وهابیت که هر روز فریاد میزنند ملک عبدالله زنده است ولی حتی یک عکس از وی منتشر نمی کنند شما را به چه فکری وا میدارد ؟


به اعتقاد ما همانگونه که امام صادق (ع) فرمودند ما در 40 روز روایات قرار داریم و به لطف الهی به زودی مجبور به افشای خبر مرگ آن ملعون خواهند شد و شیعیان جهان از آن لحظه ی دلنشین جشن ظهور برپا خواهند کرد .


شیعیان بشارت انشاءالله . . .


نکته ی جالبی هم که از سخنان امام صادق (ع) مبنی بر حکومت های چند روزه و چند ماهه پس از مرگ عبدالله به خاطرم رسید آغاز جنگ قدرت در عربستان است که هر روز در پایگاه های خبررسانی منعکس میشوند و جالبتر از همه وضعیت بحرانی ولیعهد عربستان است که با سرطان دست و پنجه نرم می کند و همین امروز بیماری آلزایمر نیز به وی حمله ور شده است !!!


به لینک زیر مراجعه بفرمایید : INN


منتظران ظهور مهدی فاطمه . . . آماده باشید که به لطف الهی با تثبیت مرگ آن ملعون و اعلام همگانی آن ، انشاءالله به یاری حضرت حق و گوشه چشم مادرسادات (س) موج بشارت عظیمی در میان شیعیان جهان برپا کنیم . . .



اللهم عجل لولیک الفرج
 


......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 19 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com