▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

در متن خر هم آمده بود "خبرگزاری فارس: بلاگفا در اقدامی تامل‌انگیز تعداد قابل توجهی از وبلاگ‌های جبهه انقلاب اسلامی را كه در فتنه اخیر عملكرد چشمگیری در دفاع از نظام در فضای مجازی داشتند، مسدود كرد."

.

شیرازی (مدیر بلاگفا) در این ارتباط گفته :

"با توجه به اینکه کاربران از خدمات سایت به رایگان استفاده می کنند و در واقع میهمان ما در این سایت هستند حداقل انتظار از ایشان این است که حرمت میزبان و میهمان را حفظ کنند."

من خودم مساله ی تبلیغات با تصاویر مستهجن رو قبول دارم . در همون زمان هم اونها رو مایه شرمساری وبلاگهای بلاگفا میدونستم .

به نظر من مدیر بلاگفا در حالی از "حرمت میزبان" حرف زده که "حرمت میهمان" نگه داشته نشده!

جالبه که بدونید این اقدامات بلاگفا خلاف قوانین خودش هم بوده .

.



.

مدیر بلاگفا در متنی که در خود سایت بلاگفا منتشر شده از اقدام "فارس نیوز" مبنی بر انتشار خبر مسدود شدن وبلاگهای ارزشی ، پس از نوشتن چند سطر درمورد جنگ نرم و تشریح روشهای ناجوانمردانه ی مورد استفاده ی توسط دشمن در این جنگ نابرابر ، بر حمایت از سرویسهای وبلاگ ایرانی تاکید میکنه و مینویسه : " براستی اگر قرار است حمایتی باشند نباید این حمایت از سایتهای بزرگ ایرانی و همه افراد خلاقی باشد که با ارائه خدمات مناسب اعتماد کاربران ایرانی را جلب کرده اند؟"

.

مجموعه ی این اتفاقات و برخی اتفاقات مشابه باعث شد که نقل مکان بلاگر ها از بلاگفا یا به قولی "هجرت از بلاگفا" آغاز بشه . . .

من نمیخوام در این مطلب به جزئیات حواشی بلاگفا در چند ماه اخیر بپردازم . . .

اما از اونجایی که خود من این مسائل رو شایعه میدونستم تصمیمی برای نقل مکان از بلاگفا نداشتم تا این که یکی از پستهای پربازدیدم که از طرف چند سایت و وبلاگ پربازدید از جمله "وعده صادق" و "رجانیوز" لینک شده بود ، دچار مشکل شده! البته من علت این مشکل رو یقیناً دستکاری مدیران بلاگفا نمیدونم ، اما مطمئنم با وجود شایعات و تذکراتی که در این مورد وجود داشت هر کس دیگه ای هم جای من بود در ابتدا احتمال دستکاری توسط مدیران سرویس رو میداد .

.

از همون روز بود که چند وبلاگ آزمایشی در چند سرویس راه اندازی کردم تا ببینم کدوم یک از اونها راحتر و کاملتره .

در همین بین نظری به وبلاگم ارسال شد که تصویرش رو میبینید :

.


.

نویسنده ی این نظر من رو به نقل مکان به "ثامن بلاگ" دعوت میکرد ، اما چرا در آدرس بجای گذاشتن نقطه از [dot] استفاده شده بود؟

من چند وقت بعد فهمیدم که این موضوع با اختلال در قسمت نظرات بلاگفا در روز سی ام تیرماه ارتباط داره . خبر بروز این اختلال در قسمت اخبرا "بلاگفا" هم ذکر شده بود ، البته برای ایجاد این اختلال یک دلیل واهی آورده شده که میتونید متن رو با کلیک در اینجــا بخونید .

.



.

اما دلیل واقعی این اختلال :


حتماً میدونید برای درج نظر در بلاگفا ضمن نوشتن نظر باید یک کد امنیتی هم وارد کنید تا نظر بطور موفق ارسال بشه . اگر شما این کد رو صحیح وارد نکرده باشید ، پیغام خطای زیر برای شما نمایش داده میشه . البته یک راه برگشت و تصحیح هم وجو داره و اون هم لینک "بازگشت" زیر پیغام خطاست ، تا زحمتی که برای نوشتن متن نظرتون کشیدید هدر نره .

.



.

جالبه که بدونید شما غیر از واردکردن اشتباه کد امنیتی ، ممکنه یک خطای دیگه هم بکنید!

و اون هم وارد کردن نام یا آدرس سرویس ثامن بلاگ هستش . . .

اگر شما این اشتباه مهلک رو مرتکب بشید با پیام زیر مواجه میشید ، که هیچ راه برگشتی هم برای شما نمیگذاره

.



.

و این اقدام بلاگفا قطعاً مخالف با قوانین مربوط به آزادی بیان در خود بلاگفاست!


.

مدیر بلاگفا برای این کار خودش چه پاسخی داره؟

آیا این اقدام او "حمایت از سایتهای بزرگ ایرانی و همه افراد خلاقی باشد که با ارائه خدمات مناسب اعتماد کاربران ایرانی را جلب کرده اند" است؟

و یا جلوگیری از بزرگ شدن سایتهای ارائه دهنده ی خدمات مناسب . . .

جالبه که بدونید من دو ماهه که مطلب وبلاگ "ماسون یاب" رو به سرویس ثامن بلاگ منتقل کردم و از امکانات این سرویس بینهایت راضیم . مدیر این سرویس طی ارتباطی که باهاشون داشتم به من این اطمینان رو دادن که وبلاگ من و کلیه ی وبلاگهای این سرویس به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی توسط مدیران مسدود نخواهند شد . . .

از اون مهمتر این که ثامن بلاگ به خودش اجازه ی نمایش تبلیغات در وبلاگها رو نمیده ، ضمن این که به وبلاگهای پربازدید (بیش از 200 نفر در روز) دامنه ی رایگان هدیه میده . در حال حاضر هم "ماسون یاب دات کام" و بسیاری از وبلاگهای پربازدید این سرویس در حال استفاده از این خدمات بی نظیر هستن .

در پایان هم تمامی بلاگر های ساکن بلاگفا رو تشویش به نقل مکان از بلاگفا میکنم . ضمن دیدن تصویر

مدیر بلاگفا در نمایشگاه رسانه های دیجیتال :

.



.

اون هم با چفیه .
 


......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com