▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

راهکار ضدایرانی موساد در جلسه‌ی سفارت امریکا در تل‌آویو

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از اسناد منتشر شده در سایت ویکی لیکس نشان می‌دهد که اتاق فکر مشترک امریکایی ها و اسرائیلی ها روی ایجاد شکاف میان گروه های سیاسی کشور و تقویت تنش قومیت های مذهبی در ایران باید برنامه هایی را به اجرا دربیاورند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این سند که به سال 2007 میلادی مربوط است و ایران در آستانه انتخابات 88 قرار دارد می گوید که جلسه ای در سفارت آمریکا در تل آویو برگزار شده که محتوای آن نشست 17 اوت 2007 میان «میر داگان» رئیس وقت سازمان موساد با نیکولاس برنز معاون وزیر خارجه آمریکاست.

رئیس موساد در این دیدار یک «راهبرد 5 محوری» را در ارتباط با برنامه اتمی ایران تشریح کرده است و خواستار فعالیت‌های بیشتری در ارتباط با گروه‌های اقلیت مذهبی در ایران با هدف تغییر نظام شده است.

رئیس موساد گفته اکنون یک جر و بحث سیاسی بین احمدی نژاد و رفسنجانی و هوادارانشان در ایران به راه افتاده که امکان بهره‌برداری از آن وجود دارد. به علاوه بی‌ثباتی در ایران به واسطه مشکلات اقتصادی و نیز تنش بین اقلیت‌های مذهبی تشدید شده که این قضایا فرصت‌های بی‌نظیری را برای آمریکا و اسرائیل جهت تغییر در ایران فراهم می‌کند.

رئیس موساد، 5 محوری که اسرائیل درباره برنامه اتمی ایران دنبال می‌کند را به این شرح معرفی کرد: 1) رویکرد سیاسی 2) اقدامات پنهان 3) اقداماتی جهت جلوگیری از انتقال دانش و فناوری پیشرفته به ایران 4) تحریم¬ها 5) پیشبرد تغییر نظام.

به گفته رئیس موساد، آمریکا، اسرائیل و کشورهای همپیمان آنها می‌بایست این 5 محور را همزمان دنبال کنند. داگان به علاوه خواستار توجه بیشتر به تغییر نظام شد و تاکید کرد که اقدامات بیشتری باید برای پرورش هویت اقلیت‌های مذهبی در ایران صورت گیرد.

او گفت: اطمینان دارد که آمریکا و اسرائیل می‌توانند نظام حاکمه در ایران را تغییر دهند. به گفته رئیس موساد، موضوعات اقتصادی از قبیل بیکاری، تورم و انتقاد مردم از دولت به خاطر سرمایه‌گذاری و حمایت از حماس نیز از جمله نقاط ضعف ایران است که می¬توان از آنها بهره‌برداری کرد.

داگان گفت: "از طریق ارتباط مستقیم با مردم ایران می‌توان به قلب نظام حمله کرد که شبکه‌هایی چون صدای آمریکا (VOA) در این مسیر مهم هستند اما شبکه‌های رادیویی فارسی بیشتری نیاز است."
 



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 19 / 10 / 1389برچسب:موصاد,راهکار,ایران,ضدایران,انقلاب,موفقیت,علم,جنگ نرم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com