▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

طرفه اضافه می كند: یك شب پیش از آنكه موضوع ملی شدن صنعت نفت در مجلس ایران به رای گذاشته شود، بی بی سی گزارشی پخش می كند كه در آن به شدت از ملی شدن نفت انتقاد می كند و این كه این موضوع چه ضررهایی برای مردم ایران خواهد داشت و چگونه ایران را منزوی خواهد كرد]![ دولت انگلیس آنچه در توان داشت انجام داد تا ایران را متقاعد كند. این گزارش در واقع حرف هایی بود كه دولت به بی بی سی پیشنهاد كرده بود تا در گزارشها و تحلیل های خود جا دهد. مدارك وزارت خارجه به روشنی این موضوع را نشان می دهد. موارد دیگری هم هست كه وقتی شرایط بین ایران و بریتانیا بحرانی می شود در آن شرایط سفارت انگلیس در تهران كنترل می كرده كه چه اخباری پخش بشود و چه چیزهایی گفته شود. در واقع دولت خط می داده كه چه گفته شود و چیزهایی كه قرار بوده گفته شود از صافی دولت می گذشته است.
وی درباره انتشار اخبار وقوع انقلاب اسلامی در بی بی سی اذعان كرد: واقعیت این بود كه مخالفان شاه به صحنه آمده بودند و انقلابی كه در ایران رخ می داد، از نظر ژورنالیستی جالب بود. حتی 80درصد كاركنان بی بی سی هم مخالف رژیم شاه شده بودند. اما صحیح نیست نام مخالفان انقلاب در بی بی سی را ببرم. ]![
طرفه در عین حال تاكید كرده است: تحلیل ها حتی تا یك ماه مانده به پیروزی انقلاب نشان می دهد دولت انگلیس طرفدار شاه است. دولت انگلیس آن زمان معتقد بود شاه بهترین گزینه و بهترین دوست لندن در منطقه است.
وی با اشاره به باز شدن پای خبرنگاران بی بی سی به ایران از دوران سازندگی و سپس اصلاحات گفت: كم كم از دوران هاشمی اجازه داده شد افرادی از بی بی سی به ایران بروند و با بعضی از مقام های نسبتا بلندپایه مصاحبه كنند.
خبرنگار سابق بی بی سی می گوید: بسیاری از مدیران بی بی سی با مقام های وزارت خارجه بریتانیا دیدارهایی دارند. طبق آنچه كه در وب سایت بی بی سی هم نوشته شده است، بی بی سی استراتژی بین المللی بریتانیا را درك می كند. این در واقع به این معنا است كه بی بی سی كاری نمی كند كه این استراتژی را مخدوش كند.
وی اضافه كرد: بریتانیا كشوری است كه برای رسانه ها پول خرج می كند و دلش می خواهد در جهان نفوذ داشته باشد. می توانیم هم بگوییم دولت انگلیس با دولت فعلی ایران در افتاده و تلویزیون فارسی بی بی سی را به وجود آورده اما این تئوری توطئه است.
 


......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 19 / 10 / 1389برچسب:bbc,همکاری,رضاخان,شاه,ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com