▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

طالع (12)

اسفند، 19 فوريه تا 20 مارس (دوماهی، حوت)
حوت نشانه اي آبي در طالع بيني است كه سياره معنويت و تخيل (نپتون) بر آن حكم ميراند. متولد اين برج دريايي، همدل و انعطاف پذير است درك او از يگانگي عالم مهمترين عاملي است كه علاقه او به يكي شدن با هر موجود زنده اي را سبب مي شود. از آنجا كه فاقد حد و مرز مشخص است، در تشخيص واقعيت از سراب به مشكل بر مي خورد. از نظر او خيال پردازي، واقعيت است، متولد اين برج از كودكي مي آموزد كه دنياي دروني اش را براي خودش حفظ كند و چون از قضاوت ديگران درباره اين دنيا مي ترسد، ندرتاً به كسي اجازه مي دهد وارد آن شود. او عكس العمل هاي ديگران را به خوبي پيش بيني مي كند و اين ويژگي بسيار ارزشمندي است! حفاظت از دنياي دروني براي او گاه مشكل است اما به هر حال او در خلوتش به آرامش ميرسد. دنياي دروني او از ويژگيهاي مثبتي برخوردار است كه در مواقع ضروري همچون پادزهر عمل مي كند. اما گاهي خيال پردازي اش جايگاه ميشود. لازم است كه روشهاي عملي كنار نهادن دنياي دروني اش را بدون صدمه رساندن به آن، بياموزد. او پيشنهاد پذير است و اگر مراقب نباشد، ديگران او را به هر سو كه بخواهند مي كشند. حوت نشانه ی بسيار منظمي نيست. پس متولد اين ماه بهتر است شغلي براي خود انتخاب كند كه شامل كار دفتري نباشد و به دانستن مهارتهاي مديریتي نياز نداشته باشد. پزشكي و پيراپزشكي با روحيه فداكار او جور در مي آيد. عليرغم اينكه متولدين اين برج واقعاً به ثروت شخصي علاقمند نيستند، اما برخي از آنها در مشاغل موفق و پول ساز فعال هستند. آنها پولي را كه در مي آورند به راحتي بين آنان كه دوستشان دارند، آنها كه احتياج دارند و كساني كه اغلب به چشم نمي آيند تقسيم مي كنند. متولد اسفند براي جلوگيري از هدر رفتن پول و ثروت، بهتر است صورت حسابها را دقيق تر و عاقلانه تر بررسي كند. او در ارتباطها روشي عاطفي و احساساتي دارد، آسان و به سرعت عاشق ميشود و به هر قيمتي از خطاي عاشق (معشوق) چشم پوشي مي كند. او همچون خواهرش (نشانه خرچنگ) اغلب در روابط به دنبال وابستگي متقابل است. او گرايش كشنده اي به مواد اعتياد آور دارد. به همين دليل نبايد نوشابه هاي الكلي بنوشد و در مصرف دارو زياده روي كند. حتي از كساني كه اهل آن هستند نيز بهتر است بپرهيزد. او بايد شريكي خاكي، اهل عمل و قابل اعتماد پيدا كند كه شالوده محكم زندگي را بدون سركوب تخيلات او بنا كند.
زن متولد اسفند یک زن رويايي است. اگر سعي كنيد او را به خيال پردازي متهم كنيد، با حالتي آرامش بخش و به طور انتقاد آميزي شما را نگاه مي كند و مي گويد كاملاً اشتباه مي كنيد. او واقع گرا است. گاهي هم همه چيز را آن قدر واقعي مي پندارد كه شايد در حاليكه فيلم غم انگيزي مي بيند، هق هق زير گريه بزند، منظورم را كه مي فهميد! بطور كلي اين نشانه به قديسين مربوط مي شود. اما فراموش نكنيد زنان متولد اين برج دو دسته هستند، دسته اول زني لوند با چشم و گوش باز و شيك است، دسته دوم آفتاب پرستي رويايي است. برخي از اين زنان از چنان قدرت تظاهري برخوردارند كه تارهاي خيال پردازي كه به دور خود تنيده اند، مي توانند واقعاً باور كنند. او زني است كه مي تواند به محض اينكه شما (به عنوان همسر) صبح خانه را ترك كرديد و به محل رفتيد، مثل زمان هجده سالگي اش لباس بپوشيد و از خانه بيرون برود. او با كفشهاي پاشنه بلندي كه پوشيده به زحمت قدم مي زند و اوقات خوبي را مي گذارند و قبل از شما به خانه بر مي گردد و مي گويد كه تمام روز را در خانه بوده و گردگيري مي كرده. البته همه آنها اينطور نيستند! بعضي از آنها آنقدر عاشق و شيفته شريك هستند كه به هيچ وجه نمي توانند بار گناه خيانت كاري را تحمل كنند. زن متولد اين برج واقعاً رويايي است. وي شيفته خانواده و دوستان است. او از جريحه دار كردن احساسات ديگران متنفر است و مثل متولد برج مهر به جاي رويارويي با مسايل، خود را درگير آنها نكرده و اغلب با آنها مواجه نمي شود. از آنجا كه توانايي همدلي با ديگران را دارد، مادر خوبي نيز هست و از وظايف خود شانه خالي نمي كند. او بچه ها را غرق محبت مي كند. او سعي دارد از بچه ها خيلي مراقبت كند، تا جايي كه آنها در مي يابند گاهي حس استقلال خود را از دست مي دهند و تازه وقتي با دنياي واقعي روبرو شوند، مي بينند كه با دنيايي كه مادر برای آنها ترسيم كرده، خيلي تفاوت دارد. براي او خيلي سخت است كه بچه ها را تنبيه كند و وقتي با بچه ها درشتي مي كند و سر آنها داد مي كشد، خودش بيش از آنها ناراحت مي شود. زني را مي شناسم كه متولد همين برج است. او يكبار آنقدر از دست بچه هايش عصباني شده بود كه به آنها گفته بود كه مي رود و آنها را تنها مي گذارد. بعد در را محكم به هم كوبيده و در كابينت قايم شده بود! ولي پنج دقيقه بعد بيرون آمده بود. او را براي روي آوردن به مشروبات الكلي مستعد مي دانند. يكي ديگر از دوره های بحراني كه مادر متولد برج اسفند مي گذراند وقتي است كه بچه هاي بي تجربه او خانه را ترك مي كنند و او هم به سراغ خيالبافي مي رود و تصور مي كند كه آنها نوزاد هستند. اين خطر هميشه وجود دارد كه در سكوت در آبهاي خيال پردازي شناور شود. کافیست چوب و قلاب ماهي گيري بخريد و او را بيرون بكشيد.
مرد متولد اسفند حال و هوايي دارند كه ديگران را مثل زنبور عسل در اطراف ظرف عسل، به خود جذب مي كنند. سياره آنها نپتون است که در اساطير رومي خداي درياهاست و مردان متولد اين برج ذاتاً كم حرف و قوي هستند. چون كمي عجيب و غريب و غير عادي هستند، مردم و بويژه زنان مجذوب آنها مي شوند. عليرغم احساسات سست و خيالي، مرد متولد برج اسفند، با هوش و ذكاوت خود در كارش پيشرفت مي كند. نپتون به او رفاقت، صفا و صميميت آموخته است، از اين رو متولد اسفند مي تواند ديگران را مجذوب و متحير كند. اگر توي دست و بالتان چنين مردي داريد، او را از دست ندهيد بويژه اگر رمانتيك هم است. او به شما عشق مي ورزد، دوستتان دارد، كاملاً با شعور است و وضعيت روحي شما را درك مي كند و با شما طوري رفتار مي كند كه احساس مي كنيد واقعاً زن هستيد. برخي از اين مردان به دنبال زني هستند كه از خودشان قوي تر باشد تا بتوانند به دنبال دنياي رويايي خود بروند. او از اينكه اوضاع را تحت كنترل خود داشته باشيد، خوشحال خواهد شد. بعضي از مردان متولد برج اسفند علاقه زيادي دارند كه دوست همه باشند. اما روبرو شدن با مسئوليت ها و وظايف، به نظر آنها غير ممكن مي رسد. اينجاست كه يك مرد اسفندي نقاب از چهره بر مي دارد، پشت نقاب دوستانه و غلط انداز او، مردي دو رو ظاهر مي شود كه شما را مات و مبهوت مي كند. گاه مردان متولد برج اسفند پيش دوستان از همسر خود شكايت مي كنند كه همسر خشك و بي احساسشان آنها را درك نمي كند. در واقع آنها را به خوبي هم درك نمي كنند! مرد متولد اسفند گاهي دنيا را طاقت فرسا و غير قابل تحمل مي داند و اين مهم او را براي روي آوردن به موارد مخدر، بسیار مستعد مي كند. از آنجا كه حوت يكي از نشانه هاي رواني و آبي و نيز مملو از احساسات است، مرد متولد اين برج احساسات شما را به خوبي درك مي كند. او از ابراز احساسات نسبت به بچه ها ابايي ندارد و بچه ها را به خود جلب مي كند. او از لحاظ جسمي و عاطفي بيش از مردان متولد برجهاي ديگر براي پدر شدن مناسب است. او خيلي فداكار است و محبت و گرما از او مي بارد و نمي خواهد مثل مردان متولد برجهاي ديگر جاهل مآب باشد كه اين هم ويژگي خوب ديگري است.

 

 



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 12 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com