▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

دانستنیها و مطالب خواندنی (21)

اعتياد به قورباغه!
قورباغه ها براي مسموم كردن طعمه يا صياد خود ماده اي را از بزاق خود ترشح مي كنند و به صورت طعمه يا صياد مي پاشند. اين مواد كه حالت تخديركننده نيز دارند، در پوست آن ها نيز وجود دارد و لذا حيواني كه به خوردن آنها اقدام مي كند، منگ و مست مي شود و توهم پيدا مي كند. معاون آموزشي مركز ملي مطالعات اعتياد نسبت به سوء مصرف نوعي قورباغه كه برخي موارد، در كشور نيز مشاهده شده هشدار داد.
دكتر آذرخش مكري در گفتگو با ايسنا در پاسخ به اين كه چه اقداماتي در راستاي برخورد علمي و آگاهانه با سوء مصرف اعتيادآورهاي جديد در كشور مورد نياز است عنوان كرد:
هر ماده اي كه ممكن است سوء مصرف داشته باشد، بايد روش درماني و پيشگيري از اعتياد به آن نيز در كشور وجود داشته باشد. وي در راستاي توضيح بيشتر گفته خود افزود:
شايد قابل باور نباشد اما نوعي از قورباغه هم وجود دارد كه مي توان آن ها را سوء مصرف كرد: بدين گونه كه آنها را مي توان پرورش داد و وقتي بزرگ شدند پوست آن را كند، خشك كرد، در سيگار گذاشت و دود كرد و به «سوء مصرف قورباغه» معتاد شد.
معاون آموزشي مركز ملي مطالعات افزود: اين قورباغه ها براي مسموم كردن طعمه يا صياد خود ماده اي را از بزاق خود ترشح مي كنند و به صورت طعمه يا صياد مي پاشند، كه اين مواد كه حالت تخديركننده نيز دارند، در پوست آن ها نيز وجود دارد و لذا حيواني كه به خوردن آنها اقدام مي كند، منگ و مست مي شود و توهم پيدا مي كند. وي با استناد به اين توضيحات به برخي اعتقادات نادرست مبني بر اين كه «پرداختن زياد به مساله اعتياد به برخي مواد در افكار عمومي موجب ايجاد وحشت و سياه نمايي است» اشاره و تاكيد كرد:
وجود سوء مصرف قورباغه به اين معني نيست كه قورباغه كشور را فرا گرفته است، بلكه به اين معني است كه ما حتي براي پيشگيري از سوء مصرف موادي از اين نوع نيز بايد آماده باشيم و آن ها را بشناسيم تا بتوانيم درمان اعتياد به آنها را نيز عملي كنيم.

 

 



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 8 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com