▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

سلام از این به بعد برای بازدید از سایت آنتی دجال به آدرس

antidajjal.tk

مراجعه بفرمایید .

تمام مطالب وامکانات وبلاگ به سایت آنتی دجال انتقال یافت.



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

محمود احمدی نژاد!
ساعت18:40---10 دی 1389
سلام

دوست عزیز،متاسفانه چیزی در مورد ss گیرم نیومد.ولی برای اینکه یه چیزی گفته باشم! معنیه SS میشه : استقلال،سوراخه!


حمید
ساعت18:52---8 دی 1389
سلام
خوب هستید؟
ممنونم از اینکه لینکم کردید.
اگه خواستید میتونید وب دومم رو هم لینک کنید تا من شما رو اونجا هم لینک کنم.
آدرسه وب دومم:
http://emperor2.loxblog.com
فعلا.


حسین
ساعت20:19---7 دی 1389
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری
اگه فرصت کردی به ما هم سر بزن
التماس دعا


حامي
ساعت16:15---7 دی 1389
سلام
و خسته نباشيد شما رو بي اجازه و با افتخار لينك ميكنم
چشم در اولين فرصت تغيير ميدم


موفق باشييييييييييييييييد


فرزاد
ساعت11:39---7 دی 1389
سلام علیکم
من هم شما رو لینک کردم . از ورود شما به سایت فرج 12 متشکرم .
یا علی .


mim o ha o mim o dal
ساعت10:30---7 دی 1389
سلام دوست من
خیلی خوشحال شدم دیدم یکی مثل شما اومده و وبلاگ من و دیده و نظر گذاشته
البته من اصلا تبلیغ نکردم وبلاگمو و بیشتر واسه دلم شعر میگم
توفیق بوده که گه گاهی با عنایت اهل بیت، دستی هم به بیکران شعر های آیینی بزنم و یک شعر هم تو مرداد ماه برای آقا گفتم که امیدوارم قبول کنه
مرسی که منو به یاد اون شعرم انداختی
دوباره خوندمش
التماس دعا...


saber
ساعت18:33---6 دی 1389
در ضمن از دامنه ی تی کا استفاده نکن بازدیدت کم میشه.و گوگل نیز تو رو از ایندکسش پاک میکنه

saber
ساعت18:32---6 دی 1389
باسلام...
با توجه به بازدید خوب وبلاگ شما و کارکرد خوب شما در این ولاگ از شما جهت همکاری در مدیریت وبسایت آذری کیدذ دعوت می شود.
آدرس سایت:
www.azarikids.com
کلوب بچه های آذری
البته ما قصد ورود به سیاست و...را نداریم
پس به سایت ما رفته و درنظرات اعلام امادگی بفرمائید....
و نیز نام کاربری . پس ورد را برای ما ارسال بفرمائید تا ما نسبت به ابجاد مدیری جدید__شما))در سایت اقدام بکنیم...
در ضمن در همان نظر اعلام بفرمائید که می خواهید در کدام بخش سایت فعالیت داشته باشید.مثل:جوک،جک، فوتبال و...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 6 / 10 / 1384برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com