▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

 
کد خبر: ۱۳۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۷

مختار: «مختارنامه» بعدها فهمیده می‌شود


عرب‌نیا در این مراسم گفت: آن‌قدر حرف برای گفتن زیاد است و آن‌قدر نکات مغفول در مختارنامه وجود دارد که اینجا جای بیان کردن آنها نیست. من بدون تظاهر و زیاده‌گویی خدا را شکر می‌کنم که در این اثر حضور داشته‌ام. با دوستان خوبی سفر دشوار چندین ساله‌ای را پشت سر گذاشته‌ام و زمانی که اولین بار در اولین سفر با آقای میرباقری به کاشان رفتیم در طول راه با او صحبت کردیم.
بازیگر نقش «مختار» گفت: ساخت آثار تاریخی به ویژه مذهبی از ساخت آثاری نظیر آثار اجتماعی به مراتب سخت‌تر است و من فکر می‌کنم سریال مختار بعدها بهتر فهمیده می‌شود.

به گزارش فارس، مراسم قدردانی از مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» شب گذشته به همت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این مراسم سید محمد حسینی وزیر ارشاد، جواد شمقدری، علیرضا سجادی‌پور، داوود میرباقری، محمود فلاح، حمید شاه‌آبادی، حسن اسلامی‌مهر، وکیلی، فریبرز عرب‌نیا، فریبا کوثری، نسرین مقانلو، رضا رویگری، الهام حمیدی و جمع دیگری از بازیگران و عوامل مجموعه تلویزیونی مختارنامه حضور داشتند.

عرب‌نیا در این مراسم گفت: آن‌قدر حرف برای گفتن زیاد است و آن‌قدر نکات مغفول در مختارنامه وجود دارد که اینجا جای بیان کردن آنها نیست. من بدون تظاهر و زیاده‌گویی خدا را شکر می‌کنم که در این اثر حضور داشته‌ام. با دوستان خوبی سفر دشوار چندین ساله‌ای را پشت سر گذاشته‌ام و زمانی که اولین بار در اولین سفر با آقای میرباقری به کاشان رفتیم در طول راه با او صحبت کردیم.

وی ادامه داد: دغدغه عظیمی جلوی من بود و امید بسیاری داشتم که این کار استاندارد آثار تولیدی در ایران را بالا ببرد. ایشان هم بیشتر از من دلش می‌خواست این اتفاق بیفتد و حیفم می‌آید که به مقوله تصویرسازی در ایران نپردازم. ساخت کارهایی که تعهد اجتماعی دارند وظیفه‌ای برعهده کارگردان می‌گذارد که مسائلی در پشت فیلمنامه و فیلم توجه کند اما ساخت کارهای تاریخی از اجتماعی نیز سخت‌تر است. المان‌ها ، ارجاعات و ... همه در ساخت کار تأثیر می‌گذارد. مخصوصا اگر کار تاریخی و مذهبی شیعه باشد که همه این مسائل را در بر می‌گیرد و من فکر می‌کنم سریال مختار بعدها بهتر فهمیده می‌شود.

بازیگر نقش مختار تصریح کرد: من در زمینه مذهب خود را صاحب نظر نمی‌دانم. اما به عنوان یک مخاطب ساده می‌دانم که کار بسیار بزرگی انجام شده است و در حوزه‌ هنر تصویرسازی و فرهنگی نیز کاری انجام شده که به زودی فهمیده نخواهد شد. کوچک‌ترین این کار بالا بردن استانداردهای تصویرسازی در یک مجموعه عظیم به نام رسانه ملی و تسری پیدا کردن آن به حوزه سینماست که در این وانفسا که کار و فیلمنامه‌ چندان خوبی پیدا نمی‌شود، نیازمند از خودگذشتگی زیاد و ایستادن جلوی ناملایمات است و در جاهایی کل گروه جهاد کردند.

بالا بردن استانداردها در کشوری که مجبور است از مجموعه تصویرسازی جهان عقب نماند و توانایی‌ مالی‌اش شاید این اجازه را ندهد که این ناتوایی و خلاء را پر کند، از خودگذشتگی زیادی لازم دارد.

منبع :تابناک
 



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 30 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com