▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

 آيا موساد پشت نرم‌افزارهای اسرائیلی پنهان شده است؟ 

 
 
 
در حال حاضر نه تنها چک پوينت بلکه ديگر صنايع پيشرفته انفورماتيک اسرائيل از قبيل Verint، Comverse، NICE Systems و PerSay Voice Biometrics هم مشمول اين ترس و بدگماني هستند. 
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران ،از سايت http://www.khodkar.ir ،همكاران سيستم - روزنامه اسرائيلي هاآرتص به بهانه انتشار کتاب جديد «جيمز بمفرد» مقاله اي منتشر کرده که قسمت‌هاي کوتاهي از آن را با هم مي‌خوانيم:در سال 2006 شرکت چک پوينت(Check Point) که در توليد ابزارهاي حفاظت از رايانه‌ها در برابر حملات هک و سرقت داده تخصص دارد، تصميم گرفت شرکت آمريکايي Sourcefire را که به نوعي همکار خود بود، خريداري کند.مزيت عمده کار در اين بود که Sourcefire مشتري‌هايي داشت که از ديد چک پوينت، بسيار با ارزش بودند: وزارت دفاع آمريکا و آژانس امنيت ملي (NSA). 
مقامات ايالات متحده از جمله کميته سرمايه‌گذاري خارجي در آمريکا، موافق اين خريد نبودند. 
دليل عدم رضايت کميته به انجام اين کار، توصيه ماموران امنيتي دفتر بازرسي دولت فدرال (FBI) و NSA بود. 
در واقع تشکيلات FBI و NSA از اين مي ترسيدند که چک پوينت با اين کار بتواند به اطلاعات فوق سري دست پيدا کند و احتمالاً آنها را به سرويس‌هاي امنيتي اسرائيل ارسال نمايد. 
در حال حاضر نه تنها چک پوينت بلکه ديگر صنايع پيشرفته انفورماتيک اسرائيل از قبيل Verint، Comverse، NICE Systems و PerSay Voice Biometrics هم مشمول اين ترس و بدگماني هستند. 
بعضي از اين شرکت ها در حوزه داده کاوي (data mining) و توسعه نرم‌افزارهاي شنود تلفن، نمابر، ايميل و ارتباطات رايانه‌اي فعاليت دارند. 
اظهارات بالا، سخناني است که جيمز بمفرد (James Bamford) يکي از پژوهشگران سرشناس اطلاعاتي آمريکا در کتاب جديد خود به نام The Shadow Factory: The Ultra-Secret NSA from 9/11 to the Eavesdropping on America که همين هفته در آمريکا منتشر شد، رقمي کرده است. 
جيمز بمفرد خود مدير سابق شبکه تلويزيوني ABC است و حداقل 30 سال از عمر خود را صرف تحرير کتابي در مورد NSA (يکي از مهم‌ترين و البته گمنام‌ترين آژانس امنيتي در ايالات متحده) نمود.


......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 22 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com