▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

نفوذ صهيونيست‌ها به لايه‌هاي سياسي مذهبي هند از طريق بهائيت


سران رژيم صهيونيستي ظرف ماه‌هاي گذشته، در دست گرفتن كنترل مراكز حساس و امنيتي هند را از مقامات اين كشور خواستار شدند.






به گزارش فارس به نقل از خبرنگار خبرگزاري فارس در دهلي‌نو، به دست گرفتن كنترل فرودگاهها، افزايش چاپ نشريات خبري، ايجاد شبكه‌هاي تصويري خبري در هند از جمله خواسته‌هايي بود كه رژيم اسرائيل خواهان اجراي آن در كشور هند است.
مداخله‌هاي پياپي دولت انگليس در امور داخلي هند به بهانه كمك به افزايش ضريب امنيتي در مراكز حساس و كليدي و سپردن مخفيانه اين مراكز به دست يهوديان از جمله خيانت‌هايي است كه دولت انگليس در سالهاي گذشته مرتكب است.

اما مهم تر از اين‌ها، نقش بها‌ئيان در هدايت اين چرخه به نفع رژيم صهيونيستي و انگليس در هند، از اهميت بالايي برخوردار است و قابل توجه است.

رهبران و هدايت كنندگان بها‌ئيت در هند براي پيشبرد اهداف خود به طور مستمر از حمايت‌هاي دولت لندن برخوردارند، همچون معافيت از پرداخت ماليات‌هاي اقامتي تا كمك هزينه‌هاي سفر و تحصيلات و غيره.

پيدا است كه استعمار بريتانيا و صهيونيسم اين امتيازات را رايگان در اختيار بهائيت قرار نمي‌دهد. طبعاً سران بهائي خدمت شايان توجهي براي انگليس و صهيونيسم در هند انجام داده‌اند كه مستحق اين همه عنايت و توجه ويژه هستند.

نزديك بيست سال است سلمان رشدي به خاطر اهانت به پيامبر بزرگوار اسلام صلي الله عليه و آله و سلم، مورد خشم و نفرت مسلمانان جهان است در حالي كه دولت انگليس به طور تقريبا همزمان، لقب سر به رشدي اهداء كرد و ماهيت واقعي خود را به مسلمانان جهان نشان داد.

در اقدامي مشابه طرفداران "عباس عبدالبهاء " نيز به مانند سلمان رشدي لقب سر را از طرف دولت انگليس دريافت كردند ؟ عباس عبدالبهاء و سلمان رشدي چه خدمات برجسته‌اي براي انگليس و اسراييل در هند انجام داده‌اند كه اين چنين مورد توجه اربابان خود قرار گرفته‌اند؟.

بعد از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي بسياري از بها‌ئيان به سمت هند هجوم بردند. نقش بهائيان همانند يك دريچه اطمينان براي دولت انگليس و رژيم صهيونيستي در هند محسوب مي‌شود كه مي‌توان از جمله آنان موارد زير را ذكر كرد:

1) تبليغات منفي عليه نظام جمهوري اسلامي ايران در منطقه شرق آسيا، جايي كه رژيم اشغالگر اسراييل در تلاش است در آنجا آشيانه "امن يا كور " بسازد.

2) انتقال اخبار از هند و شرق دور به اربابان خود در غرب.

3) جذب نيرو از طريق ايجاد جلسات دوره‌اي و اتصال نيروهاي جوان به سرويس‌هاي اطلاعاتي موساد و غرب.

4) ايجاد جنگ رواني در بين ايرانيان مقيم هند.

5) كمرنگ كردن مراسم‌هاي مذهبي در بين ايرانيهاي هند،

و هزاران ترفند ديگري كه بهائيان براي روسا واربابان خود در منطقه هند انجام مي‌دهند.
از همين رو رژيم صهيونيستي ظرف‌ ماه‌هاي گذشته در تلاش بوده است با دادن امكانات به بها‌ئيان و بهره‌گيري از نيروي تبليغاتي سران بها‌ئيت
در هند، كنترل بيشتري از مراكز مهم اين كشور را در دست گيرد تا هم مناقشه كشمير را همچون لبنان تشديد كند و هم كنترل بيشتري بر مرز‌هاي پاكستان و هند داشته باشد و همچنين آشيانه امني براي انتقال جاسوسان خود از سمت شرق به داخل خاك هند داشته باشد.
به طور شفاف مي‌توان به ارتباط تنگاتنگ بها‌ئيان با سران انگليس و اسراييل پي برد.


خبرگزاري فارس
 



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com