▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

دانستنیها و مطالب خواندنی (7)

ارتباط تله‌‏پاتیك با حیوانات
انسان‏ها در زندگی اجتماعی عموماً از زبان شفاهی و لفظی برای انتقال افكار و احساسات خود استفاده می‏كنند، این در حالی است كه ما انسان‏ها با توانایی‏های تله‏ پاتیكی زاده می‏شویم. حیوانات قادر هستند نیت‏‌ها، احساسات، تصاویر و یا افكار ما را كه در پس كلماتمان نهفته است دریافت كنند. در عصر حاضر، اكثر مردم نیاز به ارتباط با سایر موجودات زنده را درك كرده‌‏اند و ارتباط میان انسان‏ها و حیوانات معنا و لزوم بیشتری یافته است. ما می‏توانیم چیزهای زیادی از حیوانات بیاموزیم و از آنها یاد بگیریم كه چگونه با نظم و تعادل در زمین زندگی كنیم. كسانی كه عاشق حیوانات هستند، ارتباط تله‏ پاتیك مستقیم با حیوانات را باعث بالا رفتن میزان فهم و درك، لذت برقراری یك ارتباط خارق ‏العاده و داشتن همراهی خوب در زندگی خود می‏دانند.
ارتباط تله ‏پاتیكی، انتقال و ارسال مستقیم احساسات و عواطف، افكار و تصاویر ذهنی از فاصله می‏باشد. حیوانات علاوه بر اینكه از طریق رفتارهای بدنی و زبان‏های پیچیده خود باهم ارتباط برقرار می‏كنند، قادرند ارتباطی تله ‏پاتیك در میان خود و یا با انسان‏ها ایجاد نمایند. انسان‏ها در زندگی اجتماعی عموماً از زبان شفاهی و لفظی برای انتقال افكار و احساسات خود استفاده می‏كنند، این در حالی است كه ما انسان‏ها با توانایی‏های تله‏ پاتیكی زاده می‏شویم، ولی زمانی كه زبان‏های گفتاری را می‏آموزیم، توانایی تله ‏پاتیكی خود را فراموش می‏كنیم، یعنی این توانایی در همان كودكی از بین می‏رود. ولی با عشق‏ورزی به حیوانات و داشتن تمایل به آموختن مجدد این توانایی، می‏توانیم ارتباط تله‏ پاتیكی را با حیوانات برقرار كنیم.
كلمه "
Animal" (حیوان)، از ریشه یونانی "Anima" گرفته شده كه به معنی سرچشمه زندگی، هوا، نفس، روح و موجود زنده است. با شناخت هستی و ماهیت روحی حیوانات می‏توان تبادلات تله‏ پاتیكی آنها را راحت‏تر درك كرد. حیوانات قادر هستند نیت‏ها، احساسات، تصاویر و یا افكار ما را كه در پس كلماتمان نهفته است دریافت كنند، در حالی كه آنها هیچ چیزی از كلامی كه می‏گوییم نمی ‏فهمند. محققان متخصص در زمینه فراروانشناسی حیوانات اعتقاد دارند كه ما قادر هستیم ارتباط تله ‏پاتیكیِ با معنایی با حیوانات خود داشته باشیم. یكی از محققان معتقد است كه تله‏ پاتی بین حیوانات و انسان‏ها با تله ‏پاتی بین انسان‏ها متفاوت نیست. یكی از رموز مؤثر در ارتباط برقرار كردن با طبیعت، پاكسازی درون، چه از نظر ذهنی و چه از نظر احساسی است. برای برقراری ارتباط، با قلب خود بشنوید، با احساساتتان صحبت كنید و اطمینان داشته باشید كه می‏توانید در ذهن خود تصویری از آنچه دوست دارید ترسیم نمایید و احساسات و عواطف خود را قلباً برایشان بفرستید. اگر قصدتان این باشد كه پیام به آنها برسد، این اتفاق حتماً رخ خواهد داد.
اساس ارتباط برقرار كردن با حیوانات در چند نكته خلاصه می‏شود: آرام، ساكت و پذیرا باشید. اگر این حالت چنان در شما قوی باشد كه ارتباط برقرار شود، پیام‏ها ارسال و دریافت خواهد شد.

عظمت و فضائل ملت هر کشوری را از طرز رفتار آنان با حیوانات برآورد کنید. (مهاتما گاندی)

 



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 9 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com