▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

آمار باور نکردني يکي از تالارهاي معروف تهران!!-تالار فرمانیه
68 درصد از ازدواج‌های صورت گرفته در یکی از تالارهای مشهور تهران(باشگاه فرمانيه)، منجر به طلاق شده است.

این آمار، همه حکایت از این دارد که 68 درصد از کسانی که جشن ازدواج خود که را در این تالار برگزار کرده‌اند، گفته‌اند زندگی‌شان حتی دوام یکساله نداشته و در نهایت از یکدیگر جدا شده اند.

بنابر این گزارش، طی یکسال گذشته بیش از 350 مراسم ازدواج در تالار فوق انجام شده است، که هزینه‌های هر مراسم از 150 میلیون فراتر بوده است.



شایان ذکر است برخی از چهره‌های اقتصادی و حتی ورزشی کشور نیز جشن های عروسی خود را در این تالار برگزار کرده‌اند.

"ع .د" که از سرشناسان عرصه ورزش کشور محسوب می‌شود، مراسم ازدواج خود را در این تالار برگزار کرده است.



در برخی از ازدواج‌های این تالار که در منطقه فرمانیه تهران قرار دارد میزان مهریه در نظر گرفته شده، سکه بهار آزادی به ارتفاع قله هایی همچون هیمالیا(8000متر) و دماوند(5610) بوده است.

این اطلاعات در حالی فاش می‌شود که مدیریت تالار مذکور قصد داشته است از کسانی که طی یکسال اخیر در تالار فوق مراسم خود را برگزار کرده‌اند، دعوت به عمل آورده و طی یک جشن تحت عنوان یکسالگی زندگی، از آنان تقدیر به عمل آورد که متوجه می‌شود 68 درصد از ازدواج‌های انجام شده در تالار منجر به طلاق شده است.



شایان ذکر است در یکی از این جشن‌های عروسی، ارزش تقریبی خودروهای میهمانان حاضر در تالار، 17 میلیارد تومان برآورد شده است.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پشت در بهشت


گردان پشت در بهشت صف كشيدن؛ آخه حاج احمد گفته بود خيلي زود چند تا داوطلب مي‌خوايم براي شكستن معبر برن روي مين. بنده خدا حاج احمد نمي‌خواست خودش انتخاب كنه، اما فرصت تنگ بود.
يك‌دفعه يكي از برادرا از بين همه داد زد: «من بايد برم. چون دست و پاگيرم. حداقل اين كار بهتر از عهده‌ام برمياد.»
اون وقت از ميان جمعيت جلو آمد؛ يك دستش از مچ قطع بود و يك پايش مصنوعي. جلو رفت...
آسمون رفتن، دست و پا كه نمي‌خواد؛ بال و پر عشق مي‌خواد.
نفر بعدي، «سعيد عاملي» از دوستان حاج احمد بود. او هم با شور و شوق به وادي رضا و تسليم پا گذاشت. فقط شش قدم تا وادي هفتم فاصله داشت. لحظه‌اي بعد انفجار، زمين‌گير شد. بي‌هوش روي زمين افتاد. همه ناراحت شدند. يكي از برادرا گفت: «بيچاره اگه زنده بمونه تا آخر عمرش زمينگيره. خدا كنه شهيد بشه.»
شب، سعيد را به بهداري تيپ نجف اشرف رساندند. مسئول بهداري، دكتر علي‌اكبر ماهيان و ديگر امدادگران اقدامات لازم را براي او انجام دادند.
وقتي به هوش آمد، دكتر، مضطرب بالاي سرش ايستاده بود و با خود مي‌گفت: «اگر بفهمد هر دو پايش قطع شده چه واكنشي نشان خواهد داد؟»
دكتر ماهيان دستي به پيشاني سعيد كشيد و گفت: «آقا سعيد! حالت چطوره؟»
لبخند زد و گفت: «الحمدلله. ببخشيد دكتر كه به شما زحمت دادم.»
سعيد: «آقاي دكتر! كي ‌مي‌تونم برگردم؟»
با اين حرف انگار آب سردي روي دكتر ريختند. رنگش پريد. گفت: «ان‌شاءالله وقتي پات خوب شد!»
با شنيدن اين جمله، سعيد كاري انجام داد كه همة امدادگران و حاضران را غافلگير كرد. ملافه را از روي پايش پس زد و هنگامي كه نگاهش به پاهاي قطع شده‌اش افتاد، ناگهان لبخندش شكفت. سعيد كه گويا جاني تازه گرفته بود، چشم‌هايش را به سقف دوخت و گفت: «خدايا! دو پا داشتيم و داديم، ولي شرمنده‌ايم.»
دكتر كه نمي‌دانست در برابر اين عمل او چه عكس‌العملي نشان بدهد، گفت: «سعيد جان! اگر اجازه بدهي آمپول مرفين بزنم.»
سعيد كه حظ روحي زيبايي را تجربه مي‌كرد، گفت: «درد كشيدن لذتش بيشتره.»
يكي از امدادگرها كه نيرومند و چارشانه بود، جلو آمد و دست سعيد را بوسيد و گفت: «آقا سعيد! براي ما زميني‌ها دعا كن كه در تمام عمرمون حداقل يك قدم را با پاي ارادت برداريم.»


محمدجواد قدسي
امتداد
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رویای اورکلاکی 

ASUS Maximus IV Extreme


ورود مادربوردها و پردازنده‌های جدید اینتل امسال بیش از هر دوره دیگری تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار گرفت. از مدت‌ها پیش اطلاعات زیادی در مورد این محصولات وجود داشت که همگی با عنوان محرمانه تلقی می‌شدند و امکان انتشار این موارد عملا وجود نداشت. حتی بررسی قبلی در مورد مادربوردهای P67 که برای گیگابایت انجام دادم نیز به دلیل محدودیت‌های سخت‌گیرانه بدون ذکر نتایج و صرفا به صورت معرفی اجرا شد. اما در نهایت اینتل اعلام کرد انتشار نتایج بنچمارک‌ها بعد از تاریخ ششم ژانویه بلامانع است و می‌توان به بررسی این مدل‌ها پرداخت. از این به بعد مادربوردهای P67 کار خود را در بازار شروع می‌کنند و با توجه به سیاست قیمت‌گذاری اینتل برای نسل دوم پردازنده‌های Core به نظر می‌رسد این مادربوردها با شتاب بیشتری در بازار توزیع شوند ضمن اینکه کارایی این پردازنده‌ها نیز ارتقا پیدا کرده و حالا توجیح بیشتری برای خرید این محصولات وجود دارد.

متن کامل در ادامه ی مطلب

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در 30 سالگي کارش را از دست داد 

در 32 سالگي در يک دادگاه حقوق شکست خورد

در 34 سالگي مجددا ور شکست شد

در 35 سالگي که رسيد,عشق دوران کودکي اش را از دست داد

در36 سالگي دچار اختلال اعصاب شد

در 38 سالگي در انتخابات شکست خورد

در 48,46,44 سالگي باز در انتخابات کنگره شکست خورد

به55 سالگي که رسيد هنوز نتوانست سناتور ايالت شود

در 58 سالگي مجددا سناتور نشد

در 60 سالگي به رياست جمهوري آمریکا برگزيده شد



...



نام او آبراهام لينکلن بود


...


جا نزد

هرگز جا نزنيد

بازندگان آنهايي هستند که جا زدند

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عجيب‌ترين مناطق باستاني مخفي جهان



مناطق باستاني از معروف‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري جهان به شمار مي‌روند كه در هنگام مسافرت، كمتر از ديگر جاذبه‌ها ناديده گرفته مي‌شوند، اما در ميان اين مناطق، اماكني مخفي وجود دارند كه كنجكاوي گردشگران را برمي‌انگيزند.
وب سايت تاريخ گردشگري Historvius.com، فهرستي از عجيب‌ترين مناطق گردشگري و باستاني مخفي جهان را منتشر كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس،‌ مناطق باستاني از معروف‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري جهان به شمار مي‌روند كه در هنگام مسافرت، كمتر از ديگر جاذبه‌ها ناديده گرفته مي‌شوند، اما در ميان اين مناطق، اماكني مخفي وجود دارند كه كنجكاوي گردشگران را برمي‌انگيزند.

اين مناطق مخفي كه تا حدودي ناشناخته باقي مانده‌اند، در شماره جديد سايت Historvius.com، به منظور بالابردن سطح آگاهي گردشگران معرفي شده اند.

قصر بشير اردن كه در وسط بيابان‌ كم گردشگر اين كشور قرار دارد از جمله اين مناطق باستاني مخفي به شمار مي‌رود. اين قصر كه به عنوان مقر و پايگاهي براي سربازان رومي بنا شده بود در قرن چهارم ميلادي ساخته شده است.

بر اساس فهرست اين سايت،‌ ديوار بزرگ چين نيز يكي ديگر از مناطق باستاني مخفي ذكر شده است. ناشناخته ماندن برخي از بخش‌هاي ديوار همچون ديوار منطقه موتيانيو كه در 90 كيلومتري پكن قرار داشته و توسط وسايل حمل و نقل عمومي قابل دسترسي است،‌ آن را در اين فهرست گنجانده است.

قبرستان كرماميكوس، كه منطقه‌اي تدفيني براي اشراف زادگان آتني بوده، جاذبه مخفي ديگري است كه در اين فهرست به آن اشاره شده است. اين قبرستان از گورهايي تشكيل شده كه متعلق به هزاره سوم پيش از ميلاد تا قرن ششم ميلادي هستند.

معبد يحا در شمال اتيوپي يكي ديگر از مناطق باستاني مطروحه در اين فهرست عنوان شده است. اين معبد در سال 700 ميلادي ساخته و بعدها به عنوان كليسا از آن استفاده شده است.

تابناک
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رابرت مردوخ كيست؟ 



"رابرت مردوخ " مردوخ يكي از يهوديان صهيونيست است كه با راه انداختن امپراطوري رسانه‌اي خود نقش پررنگي را در سياست‌هاي پشت صحنه انگليس و آمريكا بازي كند و اهرم توانمند لابي صهيونيستم در اين كشورها به شمار مي‌رود.

به گزارش فارس، در پي رسوايي سال گذشته در انگليس پيرامون شنود مكالمات تلفني و الكترونيكي شهروندان انگليسي توسط رسانه‌هاي تحت مالكيت رابرت مردوخ، سرمايه دار صهيونيست كه با دستور وي انجام مي‌گرفت نگاهي داريم به زندگي و فعاليت‌هاي اين صهيونيست كهنه‌كار كه در دنيا به "امپراطور رسانه‌اي يهود " اشتهار دارد و حتي در ايالات متحده آمريكا به علت سيطره بي چون و چرايش بر رسانه هاي گروهي از وي به عنوان "سلطان بي تاج و تخت آمريكا " ياد مي‌شود:

متن کامل در ادامه طلب
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 10 / 1389برچسب:مردوخ,رسانه,امپراطور رسانه,جنگ نرم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با خواندن این گزارش شما واقعا نظرتون راجع به نظارت بر تئاتر عوض میشه و با خودتون میگین این تئاتر هایی که در ادامه مطلب می آید واقعا در ایران اسلامی نمایش داده میشود

تصاوير بهت آور يك تئاتر!
به گزارش صراط به نقل از فارس، نمايش «هدا گابلر» كه به نويسندگي و كارگرداني «وحيد رهباني» به محلي براي ترويج اباحه‌گري، ابتذال و عادي‌سازي چند شوهري، اختلاط زن و مرد و استفاده از نمادهاي يك فرقه انحرافي موسوم به «بردگي جنسي و فراماسونري» و ديگر اقدامات ضدارزشي تبديل شده است.

بر اساس اين گزارش، نمايش مذكور كه مبتني بر فلسه نيست‌انگاري غربي است و هيچ نسبتي با آموزه‌هاي ملي و مذهبي ما ندارد، پيش از اين در بيست‌وهفتمين جشواره بين‌المللي تئاتر فجر و نيز براي اهالي رسانه به صورت اختصاصي به نمايش گذاشته شده بود.

در يكي از بخش‌هاي اين تئاتر شخصيت زن نمايش توسط زنجيري از سوي معشوقه خود كشيده مي‌شود كه اين تصوير نماد فرقه انحرافي بردگي جنسي است.

عمده موضوع اين نمايش حول شخصيت يك زن خودخواه و هوسران و مطلقه استوار شده كه هم اكنون با اينكه شوهر دارد با يك قاضي بي‌قيد نيز دوست بوده و با وي رابطه دارد.

در ادامه ی مطلب بررسی دیگر تئاتر های مبتذل

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

عذرخواهی آکسفورد بخاطر جعل"خلیج فارس"


دانشگاه آکسفورد انگلیس از کاربرد واژه جعلی به جای خلیج فارس در یکی از کتاب های انتشارات این دانشگاه ، عذرخواهی کرد.



به گزارش واحد مرکزی خبر ، دکتر " حلمی "، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لندن گفت: در پی اعتراض به دانشگاه آکسفورد برای استفاده از نام جعلی به جای خلیج فارس در یکی از کتاب های آموزش زبان مرکز انتشارات این دانشگاه ، مرکز ارتباطات دانشگاه آکسفورد با عذرخواهی از چاپ اشتباه نام خلیح فارس قول داد این اشتباه در چاپ های بعدی کتاب ستاره درخشان انتشارات دانشگاه آکسفورد اصلاح واز نام صحیح خلیح فارس استفاده شود.


!!!
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 19 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

کشف ژن پولدار شدن!


یافته پژوهشگران انگلیسی شگفت‌آوراست. آنها پی برده‌اند که گونه‌ای از یک ژن‌، کیفیت تصمیم‌گیری فرد هنگام سرمایه‌گذاری‌ را بالا می‌برد و ضریب سوددهی معاملات او را افزایش می‌دهد. این ژن یک مکانیسم مغزی را هدایت می‌کند.

برخی از انسان‌ها ‎معاملات پرسود را بهتر از دیگران تشخیص می‌‌دهند. این قدرت تشخیص می‌تواند ذاتی باشد. پژوهشگران انگلیسی که تحقیق جالبی در این مورد انجام دادند به این نتیجه رسیدند که نوع مشخصی از یک ژن، نقش تعیین کننده‌ای در کیفیت تصمیم‌گیرهای مالی افراد بازی می‌کند. این ژن‎ که به طور مختصر MAOA نام‌‌گذاری شده است، گونه‌های مختلفی دارد و در ژنوم تمامی انسان‌ها یافت می‌شود.
در تحقیقات گذشته، ارتباط مشخصی میان این ژن و نوع رفتار فرد هنگام تصمیم‌گیر‌ی‌در امور مالی مشخص شده بود. پژوهشگران انگلیسی اکنون می‌گویند گونه L از ژن MAOA توانایی فرد در تشخیص ضریب‌خطر معاملات را بالا می‌برد.
سنجش بهتر از ضریب‌خطر معامله


در تحقیق این پژوهشگران ۹۰ مرد داوطلب جوان شرکت کردند. از آنان خواسته شد با سرمایه اولیه اندکی که در اختیارشان قرار می‌گیرد در ۱۴۰ شاخه مختلف مالی سرمایه‌گذاری کنند.
این سرمایه اولیه ۲۵ دلار بود و هیچ‌محدودیتی برای دواطلبان در نظر گرفته نشد. برای پژوهشگران مهم این بود که دریابند چه نوع معامله‌هایی از نظر مردان شرکت کننده در این تحقیق ارزش ریسک دارد و این داوطلبان تا چه حد قادرند دادوستدهای پرسود را تشخیص دهند.
نتیجه نخست حاکی از آن است که اغلب داوطلبان معاملات پرسود را تشخیص دادند و تفاوت در شیوه تصمیم‌گیری آنها بود. بر اساس نتیجه این تحقیق، داوطلبانی که دارای ژن MAOA-L بودند سنجش بهتری از ضریب‌خطر معامله داشتند و در مجموع حدود ۷ درصد، بهتر از دیگران معامله کردند.

نقش و میزان ترکیبات شیمیایی در سلولهای مغز


پژوهشگران انگلیسی می‌گویند ژن MAOA نوعی آنزیم تولید می‌کند که کارش کنترل فعالیت یک پروسه مغزی است. در این پروسه گروهی از پیامبرهای شیمیایی مغز مانند هورمون‌های "سروتونین"، "دوپامین" یا "نوراپی‌نفرین" تجزیه می‌شوند. هر چقدر میزان این آنزیم بیشتر باشد پیام‌برهای شیمیایی ذکر شده نیز سریع‌تر تجزیه می‌شوند.
تفاوت ژن گونه MAOA-L با انواع دیگر این ژن که زیر شاخه MAOA-H نامگذاری شدند در میزان تولید این آنزیم است. در مغز انسان‌هایی که داری ژن گونه MAOA-L هستند آنزیم کمتری ترشح می‌شود و در نتیجه، روند تجزیه پیام‌برهای شیمیایی یادشده نیز آهسته‌تر خواهد بود.
پژوهشگران انگلیسی می‌گویند هنوز به طور کامل مشخص نیست که این آنزیم چطور بر کیفیت تصمیم‌گیری فرد تأثیر می‌گذارد. اما تحقیقات گذشته ثابت کرده‌اند که برخی از پیام‌برهای شیمیایی نقش مهمی در شیوه تصمیم‌گیری فرد دارند.
به عنوان مثال، زمانی که ‎مقدار "نور‌اپی‌نفرین" در سلولهای مغزی بالاست، فرد تصمیم‌هایی می‌گیرد که تشویق زودهنگام را وعده می‌دهد. در تحقیق دیگری ثابت شده است بالا بودن میزان "دوپامین" در مغز، به سنجش بهتر موقعیت و تصمیم‌گیری مناسب ‌فرد کمک شایانی می‌کند.
با پیدایش این ژن و کشف تاثیر عوامل وراثتی در تمکن مالی "طرف بیزینسمن بدنیا آمده" دیگر حرف گزافی نخواهد بود!
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 19 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وقتی cia از دست "مختارنامه" عصبانی است!


سریال پربییننده "مختارنامه" که از تلویزیون ایران برای مخاطبان فارسی زبان و برخی شبکه های خارجی برای سایر زبان ها پخش می شود به شدت موجب رنجش خاطر عناصر ضدانقلاب و ضد دین شده است.


به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، این سریال جزو ۱۵ تولید سینمایی تلویزیونی بزرگ تاریخ انقلاب محسوب می‌شود و در مدت زمان ۱۴ قسمت کنونی توانسته بالای ۹۰درصد مخاطب در ایران را به خود جلب کند؛ مطلعین رسانه‌ای می‌دانند که این عدد به معنای موفقیت ۱۰۰ درصدی یک اثر هنری است.

ولی نکته‌ی جالب این روزها آغاز حملات بیشمار رسانه‌های ضدانقلاب فارسی زبان به این سریال است تا جایی که این رسانه های عموما ضددین برای جلب نظر مخاطب مجبور شده است ادبیاتشان را به سمت دیگر تغییر دهند.

بر این اساس "رادیو فردا" که رسما متعلق به سازمان سیا (cia) امریکا است در گزارشی پروژه تخریب مختارنامه را کلید زد.

این رسانه‌ی ضدانقلاب به نقل از همتای عرب زبان خود ادعاهایی خنده دار علیه مختارنامه مطرح کرده است و می نویسد: پخش سريال مختارنامه در ايران با واکنش روحانيون دانشگاه الازهر مصر روبرو شده است. به گزارش روزنامه عربی الشرق الاوسط، روحانيون الازهر مصر از مقامات ايرانی خواسته اند تا از پخش اين سريال جلوگيری کنند.

پيش از اعتراض علمای مصری به پخش سريال مختارنامه از تلويزيون ايران، پايگاه رسمی اطلاع رسانی اهل سنت ـ سنی آنلاين ـ به انتقاد از صحنه هايی از اين سريال پرداخته و نوشته است که در اين سريال به صحابه پيامبر و از جمله به عبدالله بن زبير توهين شده است. اين مسئله يکی از دلايلی است که واکنش علمای الازهر مصر را به اين سريال تلويزيونی برانگيخته است.

رادیو فردا ادامه می دهد: از سوی ديگر برخی از سايت ها در ايران از جمله روزنامه کيهان تهران به نقل از مولوی عبدالحميد ـ امام جمعه اهل سنت زاهدان ـ نوشت که ديدن اين سريال برای زنان مطلقا حرام است. اما در ساعت پخش اين سريال مردان می توانند برنامه های ديگر صدا و سيما را مشاهده کنند. اين نقل قول البته از سوی پايگاه خبری اهل سنت ايران تکذيب شده است.

حاج حسن امينی، يکی از علمای اهل سنت کرد در ايران درباره اين سريال به راديو فردا می گويد که تماس های زيادی از سوی اهل سنت با او گرفته می شود که نسبت به بعضی از صحنه های اين سريال معترضند.

رادوی سیا به نقل از وی می افزاید «بنده به عنوان يکی از روحانیون اهل تسنن، اين کار را محکوم می کنم. اين را ضد برابری و برادری می دانم.»

رادیو فردا در پایان با ناراحتی خاصی می نویسد: چند سالی است که جمهوری اسلامی سرمايه گذاری هنگفتی را در حوزه محصولات مذهبی- تاريخی، پی ريزی کرده است که به نظر می رسد علاوه بر پوشش داخلی، جذب مخاطبان و بينندگان عرب منطقه هم از مهمترين سياست های ايران در اين زمينه است.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 19 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

(بنتون را بشناسیم)


«بنتون» میلیاردر وابسته به شبکه صهیونیستی، روز سوم مهرماه 86 به دعوت سازمان مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران به پایتخت ایران سفر کرده و قرار است ضمن افتتاح تعدادی از فروشگاه‌های خود در تهران و دیگر شهرهای کشورمان، از برخی نقاط دیگر کشور به جهت دایر کردن فروشگاه‌های زنجیره‌ای مد و لباس «بنتون» بازدید کند.  

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 19 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مـــــــــرگ عبدالله پادشاه ظالـــــــم حجاز ! و ظهور
احتمال وجود یک خطا درباه ی زمان مرگ عبدالله !



با مطالعه برخی کتب ومنابع مهدویت تا مدتها فکر می کردم که این واقعه مبارک در ماه ذی الحجه روی خواهد داد و در این ایام بی صبرانه انتظار آن را می کشیدم ولی دیروز که با استاد خادم الامام(عج) از محققین برجسته مهدویت در این زمینه صحبت می کردم ، ایشان به وجود یک اشتباه در این زمینه اشاره فرمودند و آن اینکه برخی گمان می کنند که فرد مورد اشاره در حدیث :



امام صادق(ع) :
هنگامی که مردم در عرفات وقوف کرده اند ، سواری که بر وسیله نقلیه تیزتکی سوار است ، از راه می رسد و مرگ خلیفه ای را خبر می دهد ، فرج آل محمد(ص) و فرج همه مردم در آن هنگام است.(2)

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 19 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صهیونیست ها هم فیس‌بوک را فیلتر کردند
رژیم صهیونیستی در اقدامی امنیتی قصد دارد پایگاه های اجتماعی تویتر ، فیس بوک و ای میل را بر روی نظامیان خود ببندد و از دسترسی آنها به این پایگاه‌ها جلوگیری کند.





به گزارش شبکه ایران، رهبران نظامی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته اند، با فیلتر کردن شبکه های اجتماعی نظیر "فیس بوک" و "توییتر" و پایگاه های ای میل نظیر "جی میل" نظامیان خود را از دسترسی به این شبکه و پایگاه ها محروم کند تا اطلاعات نظامی و فیلم های خجالت آور به جهان مجازی و حقیقی درز نکند.

"گادی عبودی" رئیس امنیت اطلاعات یگان های جاسوسی اسرائیل ، این تصمیم را برای جلوگیری از آنچه که وی دسترسی دشمنان اسرائیل به اطلاعات حساس از طریق سایت های رسانه های اجتماعی معروف خواند، دانست.

این تصمیم محدودکننده رهبران نظامی صهیونیست پس از آن اتخاذ شد که چند مورد از اعمال شنیع و خجالت آور از نظامیان این رژیم برملا شد.

شبکه خبر نوشت: در تازه ترین مورد نظامیان صهیونیست تصاویری از رفتارهای شنیع خود با اسرای فلسطینی را بر روی شبکه اجتماعی "فیس بوک"، قرار داده بودند که این اقدام با انتقاد شدید گروه های حقوق بشر و جامعه جهانی مواجه شد.

"گادی عبودی" اعلام کرد: این شبکه و پایگاه ها در رایانه های پایگاه های ارتش مسدود و همچنین در تمام دفاتری که نظامیان به اسناد و مواد طبقه بندی شده دسترسی دارند نیز این محدودیت اعمال خواهد شد.

از سوی دیگر در اقدامی مشابه؛بسیاری از بانک ها و شرکت های بزرگ آلمانی هم که در شاخص dax - chip - 30 blue قرار دارند، به علت نگرانی از جاسوسی صنعتی و امنیتی، اعلام کردند:

تمامی پایگاه های شبکه اجتماعی را مسدود خواهند کرد.

این شرکت ها، دسترسی کارکنان به فیس بوک، میکرو وبلاگ نویسی توییتر، اشتراک گذاری ویدئویی یوتیوب و سایر سایت های شبکه اجتماعی را در دفاترشان غیرقابل قبول دانسته اند.
هم اکنون شرکت های سازنده مصالح ساختمانی هایدلبرگ سمنت، فولکس واگن، خودروی پورشه، گروه انرژی E O N و غول گاز صنعتی Linde و کامرز بانک دومین بانک بزرگ آلمان از جمله شرکت هایی هستند که پایگااهای اجتماعی را فیلتر کرده اند.

بیشتر نگرانی این شرکت ها، صرفا به خاطر کارکنانی نیست که اسرار تجاری را در چت های آنلاین برملا می کنند، بلکه عمده نگرانی از ویروس های رایانه ای است که چنین سایت هایی می توانند ویروس ها را به رایانه این شرکت ها منتقل و آلوده کنند.

بررسی شرکت امنیت آی تی Clearswift نشان می دهد 30 درصد از شرکت های آلمانی نگرانند کارکنانشان در صورت دسترسی نامحدود به سایت های شبکه اجتماعی، از کار باز بمانند.

این درحالی است که 56 درصد شرکت های آلمانی نگرانی های امنیتی را دلیل اصلی برای محدود کردن چنین سایت های می دانند.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 19 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اما نکته ی عجیب و جالبی که در حین مطالعه بر روی سبک های نقاشی مرتبط با کابالا به دست آمد، شباهت عجیب ستاره ی 9 پر بهاییان با ستاره ی 9 پر موجود در نقاشی های یک سبک کابالیستی با عنوان لولیسم (Lullism) بود که این ارتباط خود می تواند سند دیگری بر ارتباط تشکیلات پلید بهاییت با تشکیلات شیطانی فراماسونری باشد. 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 19 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اثبات ترس شدید بلاگفا از رقبایش!



حتماً تا به حال درباره ی مسائل مربوط به مشکلات بلاگر ها با بلاگفا شنیدید .

خود من در ابتدا در بلاگفا و با وبلاگ masonyab.blogfa.com کارم رو شروع کردم . از همون روزهای ابتدایی برخی از دوستان پیشنهاد میکردن که از بلاگفا به دیگر سرویسها نقل مکان بکنم تا مطالبم در امنیت باشن!

برای من جالب بود که بدونم چرا چنین پیشنهاداتی به من میشه . با یک سرچ ساده به مطالب جالبی رسیدم!

و فهمیدم مشکل بلاگفا از جایی شروع شد که نویسندگان برخی وبلاگهای این سرویس به مدیریت بلاگفا انتقاداتی میکنن . برای مثال برخی تبلیغات به نمایش در اومده در صفحه ی وبلاگها رو مستهجن میدونن و برخی دیگه اظهار میکنن که مدیریت بلاگفا از طریق قسمت نظرات وبلاگشون ازشون خواسته برخی از پستها و مطالب رو حذف بکنن .

جالبه که بیشتر این وبلاگها یک نقطه ی مشترک داشتن!

یا از دولت حمایت میکردن یا اینکه وبلاگشون مذهبی بود . .
 

خبر به قدری عجیب و جالب بود که خبرگزاری فارس در 29 خرداد 89 در بخش اخبار سیاسی خود خبری با این عنوان منتشر می کنه : « اقدام تامل‌برانگیز بلاگفا در مسدود كردن برخی وبلاگ‌های ارزشی » 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: چهار شنبه 19 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امروز که به وبلاگ بسیار پرمحتوا و آموزنده (و البته راست گرا) ی یهود شناخت رفتم ، با این پیام روبرو شدم :

.



.

چند سوال مهم :

آیا پرداختن به تاریخ یهود و داشتن عقاید انقلابی مصداق جرم است؟ طبق کدوم قانون؟

.

جالبه که این پیام مراجعین رو به ایمیل filter@dci.ir ارجاع میده!

این در حالیه که این وبلاگ فیلتر نشده بلکه توسط مدیریت بلاگفا حذف شده!!!

آقای مدیر بلاگفا ، چرا توپ رو به زمین دیگری می اندازید؟

.

تا کی دشمنی با بلاگرهای راست گرا؟

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 19 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

راهکار ضدایرانی موساد در جلسه‌ی سفارت امریکا در تل‌آویو

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از اسناد منتشر شده در سایت ویکی لیکس نشان می‌دهد که اتاق فکر مشترک امریکایی ها و اسرائیلی ها روی ایجاد شکاف میان گروه های سیاسی کشور و تقویت تنش قومیت های مذهبی در ایران باید برنامه هایی را به اجرا دربیاورند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، این سند که به سال 2007 میلادی مربوط است و ایران در آستانه انتخابات 88 قرار دارد می گوید که جلسه ای در سفارت آمریکا در تل آویو برگزار شده که محتوای آن نشست 17 اوت 2007 میان «میر داگان» رئیس وقت سازمان موساد با نیکولاس برنز معاون وزیر خارجه آمریکاست.

رئیس موساد در این دیدار یک «راهبرد 5 محوری» را در ارتباط با برنامه اتمی ایران تشریح کرده است و خواستار فعالیت‌های بیشتری در ارتباط با گروه‌های اقلیت مذهبی در ایران با هدف تغییر نظام شده است.

رئیس موساد گفته اکنون یک جر و بحث سیاسی بین احمدی نژاد و رفسنجانی و هوادارانشان در ایران به راه افتاده که امکان بهره‌برداری از آن وجود دارد. به علاوه بی‌ثباتی در ایران به واسطه مشکلات اقتصادی و نیز تنش بین اقلیت‌های مذهبی تشدید شده که این قضایا فرصت‌های بی‌نظیری را برای آمریکا و اسرائیل جهت تغییر در ایران فراهم می‌کند.

رئیس موساد، 5 محوری که اسرائیل درباره برنامه اتمی ایران دنبال می‌کند را به این شرح معرفی کرد: 1) رویکرد سیاسی 2) اقدامات پنهان 3) اقداماتی جهت جلوگیری از انتقال دانش و فناوری پیشرفته به ایران 4) تحریم¬ها 5) پیشبرد تغییر نظام.

به گفته رئیس موساد، آمریکا، اسرائیل و کشورهای همپیمان آنها می‌بایست این 5 محور را همزمان دنبال کنند. داگان به علاوه خواستار توجه بیشتر به تغییر نظام شد و تاکید کرد که اقدامات بیشتری باید برای پرورش هویت اقلیت‌های مذهبی در ایران صورت گیرد.

او گفت: اطمینان دارد که آمریکا و اسرائیل می‌توانند نظام حاکمه در ایران را تغییر دهند. به گفته رئیس موساد، موضوعات اقتصادی از قبیل بیکاری، تورم و انتقاد مردم از دولت به خاطر سرمایه‌گذاری و حمایت از حماس نیز از جمله نقاط ضعف ایران است که می¬توان از آنها بهره‌برداری کرد.

داگان گفت: "از طریق ارتباط مستقیم با مردم ایران می‌توان به قلب نظام حمله کرد که شبکه‌هایی چون صدای آمریکا (VOA) در این مسیر مهم هستند اما شبکه‌های رادیویی فارسی بیشتری نیاز است."
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 19 / 10 / 1389برچسب:موصاد,راهکار,ایران,ضدایران,انقلاب,موفقیت,علم,جنگ نرم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

گزارش فشرده 80 سال خیانت bbc به ملت ایران
همكار دیرینه بی بی سی فارسی اذعان كرد این رسانه از زمان رضاخان در خدمت دولت انگلیس قرار داشته است.

معصومه طرفه از عناصر ضدانقلاب مقیم لندن كه 12سال با بی بی سی همكاری كرده، در گفت وگو با یكی از رسانه های وابسته به اپوزیسیون به عملكرد دوگانه بی بی سی نسبت به رضاخان پرداخت و اظهار داشت: مدارك موجود نشان می دهد خانم آن لمبتون كه در آن زمان مشاور مطبوعاتی دفتر نمایندگی بریتانیا بود، نویسنده بیشتر مطالبی بود كه از بی بی سی پخش می شد. براساس این مدارك، در وهله اول در تحلیل های بی بی سی به پیشنهاد لمبتون، از رضاشاه تعریف می شده و او را رهبر شجاعی توصیف می كردند كه ایران را مدرن و پیشرفته كرده؛ اما وقتی كه او برای اخراج آلمانی ها با بریتانیا همكاری نمی كند با او در می افتند، شروع می كنند از مفاسد اخلاقی او صحبت كردن و این كه او به دیكتاتور تبدیل شده و دولتش با فساد دست به گریبان است و صحبت هایی كه ما آن را در بی بی سی می شنویم همه منفی می شود. براساس مدارك موجود در این دوره بسیاری از گفتارها و گزارش های بی بی سی از طریق دفتر نمایندگی بریتانیا و از طریق وزارت خارجه بریتانیا دیكته می شده است.
گوینده سابق بی بی سی كه در بخش اخبار بین المللی بی بی سی هم فعالیت كرده و سپس برای مدتی به رادیو آزادی (وابسته به سازمان سیا) پیوست، درباره عملكرد بی بی سی فارسی در دوره نهضت ملی شدن نفت می گوید: دولت انگلیس در مورد ملی شدن صنعت نفت مجادله شدید با دولت ایران داشت و نمی خواست صنعت نفت ملی شود؛ زیرا ضررهای اقتصادی آن متوجه بریتانیا می شد. بنابراین شروع كرد به در افتادن با دولت ایران. در آن دوره هم با وجودی كه تعداد زیادی خبرنگارهای بین المللی به ایران رفته بودند تلاش كردند كه این موضوع را جا بیاندازند كه ملی شدن صنعت نفت به ایران صدمه می زند. براساس مدارك موجود، در همین زمان مطالبی را كه در واقع از وزارت خارجه به بی بی سی پیشنهاد می شود، شخصی كه نام ندارد به عنوان خبرنگار دیپلماتیك بی بی سی می نویسد و تحلیل می كند. تحلیل ها همان تحلیلی است كه وزارت خارجه مطرح می كرده است. حتی در داخل بی بی سی هم ایرانی هایی كه كار می كردند می گفتند كه ما تحصن می كنیم و حاضر نیستیم برخلاف نهضت نفت بنویسیم؛ اما این گزارشها از راههای دیگر و استودیوهای دیگری فرستاده می شد. اینها مسائلی است كه بسیاری از بریتانیایی ها هم راجع به آن نوشته اند و بسیاری از افراد هم كه خودشان در بی بی سی كار می كرده اند، تایید كرده اند.  

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 19 / 10 / 1389برچسب:bbc,همکاری,رضاخان,شاه,ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانستنیها و مطالب خواندنی (29)

سلطان کلاه‌برداران تاريخ

ويكتور لوستيگ (Victor Lustig)
ويكتور لوستيگ، مسلط به پنج زبان زنده‌ دنيا، صاحب 45 اسم مستعار، با سابقه بيش از 50 بار بازداشت آن هم فقط در كشور آمريكا، مردي كه مي‌توانست زيرك‌ترين قربانيانش را نيز گول بزند، در سال 1890 در بوهميا (كشور كنوني چك) در يك خانواده متوسط به دنيا آمد و در سال 1920 به آمريكا رفت. سالي كه بازار سهام به شدت رشد مي‌كرد و به نظر مي‌رسيد كه همه روز‌به‌روز پولدار‌تر مي‌شوند و لوستيگ آنجا بود كه از اين موضوع و حماقت ذاتي آمريكايي‌ها سود برد.
در سال 1925 و پس از انجام چندين فقره كلاهبرداري بي‌عيب ونقص و پرسود، ويكتور به فرانسه و شهر پاريس رفت و در آنجا شاهكار خود را اجرا كرد. فروختن برج ايفل!
ايده اين كلاهبرداري بعد از خواندن يك مقاله كوچك در روزنامه به ذهن ويكتور رسيد. در اين مقاله آمده بود كه برج ايفل نياز به تعمير اساسي دارد و هزينه اين كار براي دولت كمرشكن خواهد بود.
دينگ! زنگي در سر ويكتور صدا كرد و بلافاصله دست به كار شد. ابتدا اسناد و مداركي تهيه كرد كه در آنها خود را به عنوان معاون رياست وزارت پست و تلگراف وقت جا زد و در نامه‌هايي با سربرگ‌هاي جعلي، شش تاجر آهن معروف را به جلسه‌اي دولتي و محرمانه در هتل كرئون (
creon) كه محلي شناخته شده براي قرار‌هاي ديپلماتيك و مهم بود، دعوت كرد.
شش تاجر سر وقت در سوئيت مجلل ويكتور حاضر بودند. ويكتور براي آنها توضيح داد كه دولت در شرايط بد مالي قرارگرفته است و تأمين هزينه‌هاي نگه‌داري برج ايفل عملاً از توان دولت خارج است. بنابراين او از طرف دولت مأموريت دارد كه در عين تألم و تأسف، برج ايفل را به فروش برساند و بهترين مشتريان به نظر دولت تجار امين و درستكار فرانسوي هستند و از ميان اين تجار شش نفر دعوت شده به جلسه مطمئن‌ترين افرادند. ويكتور تأكيد كرد به دليل احتمال مخالفت عمومي، اين مسئله تا زمان قطعي شدن معامله مخفي نگه داشته خواهد شد.
فروش برج ايفل در آن سال‌ها زياد هم دور از ذهن نبود. اين برج در سال 1889 و براي نمايشگاه بين‌المللي پاريس طراحي و ساخته شده بود و قرار بر اين نبود كه به صورت دائمي باشد. در سال 1909 برج به‌خاطر اين ‌كه با ساختمان‌هاي ديگر شهر همچون كليساهاي دوره گوتيك و طاق نصرت هماهنگي نداشت، به محل ديگري منتقل شده بود و آن زمان وضعيت مناسبي نداشت. چهار روز بعد خريداران پيشنهاد خود را به مأمور دولت ارائه كردند. ويكتور به دنبال بالاترين رقم نبود، ‌او از قبل قرباني خود را انتخاب كرده بود؛ مردي كه نامش در كنار ويكتور در تاريخ جاودانه شد! آندره پويسون (
Andre poisson).
در بين آن شش نفر، آندره كم‌سابقه‌ترين بود و اميدوار بود كه با برنده شدن در اين مناقصه، يك‌شبه ره صدساله را طي كند و كلاهبردار باهوش به خوبي متوجه اين موضوع شده بود. ويكتور به آندره اطلاع داد كه در مناقصه برنده شده است و اسناد جهت امضا و تحويل برج در هتل آماده امضاست. اما همان‌طور كه تاجر عزيز مي‌داند، زندگي مخارج بالايي دارد و او يك كارمند ساده بيش نيست و در اين معامله پرسود با اعمال نفوذ خود توانسته است ايشان را برنده كند و...
آندره به خوبي منظور ويكتور را فهميد! پس از پرداخت رشوه، اسناد معامله امضا شد و آندره پويسون پس از پرداخت وجه معامله، صاحب برج ايفل شد! فرداي آن روز وقتي آندره و كارگرانش به جرم تخريب برج ايفل توسط پليس بازداشت شدند، ويكتور لوتينگ كيلومترها از پاريس دور شده بود. در حالي كه در يك جيبش پول فروش برج بود و در جيب ديگرش رشوه!

هان ون ميگه‌رن (Han Van Meegeren) 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 12 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانستنیها و مطالب خواندنی (30)

خاطرات انوشه انصاری از سفر به فضا
شاید دیر زمانی نباشد که عده ای عقیده داشتند ارزش يك ايراني آريايي از برخي انسان‌ها كم‌تر است. اما اكنون گذشت زمان ثابت كرد كه خون يك خارجي به هيچ‌وجه از يك ايراني سرخ‌تر نيست.اما هنوز در كشورهايي نظير كره و يا ژاپن اگر سرباز برخي از كشورها به دختران آنها تجاوز كنند، دادگاه‌هاي اين كشورها حق دادرسي و برخورد قضايي با خاطيان را ندارند. ريشه اين موضوع به آنجا برمي‌گردد كه برخي در اين عالم بر اين باورند كه تعدادي از انسان‌ها به خاطر رنگ پوست، مليت و ... برتر از ساير انسان‌ها هستند. اما داستان انوشه انصاري گواه ديگري است بر اين ادعا كه ما هيچ‌چيز از ديگران كم نداريم. هيچ اصراري نيست بر آن‌كه بخواهيم بنويسيم او عقاید ما را دارد، او حجاب را رعایت می کند یا نه و يا باورهاي سياسي‌اش چون ماست. به هر حال او يك ايراني مقيم خارج از كشور است. شايد در بسياري از موارد متفاوت با شهروندان داخل كشور زندگي و عمل كند، اما هر چه باشد او يك ايراني است. با هوش و استعداد شرقي. نمي‌‌خواهيم جمله ی "هنر نزد ايرانيان است و بس را" تكرار كنيم بلكه مي‌‌خواهيم با صداي بلند فرياد بزنيم "ايراني هيچ‌چيز از يك خارجي كم ندارد". حتي اگر مثل ما لباس نپوشد و مثل ما فكر نكند و در آن سوي آب‌ها زندگي كند!

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 12 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com