▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

دانستنیها و مطالب خواندنی (23)

مرکز جهان کجاست؟
فکر می‌کنید، بتوانیم به سمت خاصی از فضا اشاره کنیم و ادعا کنیم که این جا مرکز جهان است، همان جایی که انفجار بزرگ اتفاق افتاد؟
همواره "مرکز جهان" موضوع مورد توجه بشر بوده است. طی سال‌ها، انسان، مانند کودکی که خود را کانون توجه همه می‌داند، معتقد بود که زمین مرکز کیهان است. برخی از منجم‌های یونان باستان، جهان را متشکل از دو کره می‌پنداشتند؛ یکی زمین و دیگری آسمان، با ستارهای پولک دوزی شده است.
در قرن ۱۵ میلادی یعنی حدود ۶۰۰ سال پیش نیکلاس کوپرنیک، منجم لهستانی، نظریه‌ی جدیدی را در مورد شکل قرارگرفتن اجرام آسمانی ارائه کرد که با وجود آن‌که هنوز با واقعیت فاصله داشت، ذهنیت بشر را تا حدودی نسبت به جهان اصلاح کرد. در نظریه‌ی کوپرنیک خورشید در مرکز جهان قرار گرفته است و زمین و دیگر سیارات به دور آن می‌چرخند. اما وی همچنان تصور می‌کرد که صفحه‌ای کروی که ستارگان این منظومه خورشیدی را در بر گرفته، همان منظره‌ی آسمان شب است.
امروزه پس از تأیید و رد نظریه‌های فراوان، می‌دانیم که نه تنها ما در مرکز کیهان قرار نگرفته‌ایم، بلکه اصولا جهان ما فاقد مرکز است.
از نظر دانشمندان "بیگ بنگ" نام پدیده‌ای است که به آغاز جهان انجامید و اغلب به نوعی انفجار بزرگ تعبیر می‌شود. مشکل این تصور آن است که انفجار، اغلب یک نقطه‌ی مرکزی دارد مثل یک شمع، جرقه و یا یک بمب و در جهت خاصی منتشر می‌شود، ولی در مورد "انفجار بزرگ" این امر،صادق نیست. در واقع ما برای توضیح این رویداد چاره‌ی دیگری نداریم و از شبیه‌ترین موارد قابل لمس برای کمک به فهم آن استفاده می‌کنیم.
"انفجار بزرگ" نمی‌توانسته در نقطه‌ی خاصی از جهان رخ داده باشد، چرا که اصلا قبل از آن جهانی وجود نداشته است، که البته این هم جای بحث دارد که نیستی از لحاظ مکانی مطلقا بی معناست.
طبق تخمین دانشمندان از عمر جهان، این انفجار حدود ۱۴ میلیارد سال پیش به طور یکسان آغاز و منتشر شده است و "فضا" و "زمان" را با مفهومی که ما امروزه می‌شناسیم ایجاد کرده. فضا از همان لحظه شروع شده و در حال گسترش و انبساط است. این روند هنوز هم ادامه دارد.
حالا فرض کنیم که تلسکوپی بسیار قوی داریم و با آن بتوانیم تا هر جا که دوست داشته باشیم رصد کنیم. در آن صورت آیا قسمتی از جهان که در طرف راست ما قرار گرفته از ناحیه‌ای که در سمت چپ ماست، بزرگ‌تر است؟
خیر، کیهان در تمامی جهات ما یکسان است. پس، آیا به نظر شما این به معنی آن نیست که ما در مرکز جهان قرار گرفته‌ایم؟ خیر برای درک بهتر، یک بادکنک باد شده را در نظر بگیرید که با خودکار، تعداد زیادی نقطه روی آن علامت گذاری شده. تصور کنید که این بادکنک دنیای شماست و شما یکی از آن نقطه‌ها هستید. توجه کنید که شما فقط مجاز به حرکت روی سطح بادکنک هستید - نه در درون یا بیرون آن. حال از محلی که قرار گرفته‌اید به دنیای بادکنکی خود نگاهی بیندازید. متوجه می‌شوید که تمامی جهات، یکسان به نظر می‌رسد، ولی این به آن معنی نیست که شما در مرکز آن قرار گرفته‌اید. در واقع دنیای دو بعدی شما، اصلا مرکزی ندارد.
حال تصور کنید که بادکنک را هرچه بیشتر باد می‌کنیم. می‌بینید که تمامی نقاط در حال فاصله گرفتن از شما هستند و به نظر می‌رسد که همه چیز در حال دور شدن است، اما همچنان می‌دانید که شما مرکز این انبساط نیستید. اندکی مشکل به نظر می‌رسد، ولی وضعیت جهان سه بعدی ما نیز بسیار مشابه همین است. فضا خمیده است و این موجب می‌شود که رفتار آن شبیه پوسته‌ی بادکنک باشد.
● انبساط بدون مرکز!
این‌که جهان عظیم ما چگونه به وجود آمده و چه خواهد شد، اصولا مفهوم پیچیده‌ای است که گاهی خارج از حد تصور و درک بشر است. دنیا با یک انفجار آغاز شده و در حال گسترش است.
این گسترش تا کی ادامه خواهد داشت؟
آیا امکان دارد که زمانی متوقف شود و یا مثلا دوباره جمع شده به نقطه‌ی اولیه باز گردد؟
انفجار بزرگ چگونه رخ داد و علت آن چه بود و قبل از آن چه؟
چه‌گونه می‌توان از زمانی سخن گفت که اصلا در آن، زمانی وجود نداشته است؟

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 12 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانستنیها و مطالب خواندنی (24)

ساخت اولين ساعت مچی با قطعاتی از فضا
زمانی که شرکت ساعت سازی سوئیسی "رومن ژروم" تصمیم گرفت خود را با استفاده از نوآوری هایی منحصر به فرد مانند سری ساعتهای "دی ان ای تایتانیک" که با استفاده از فولاد کشتی تایتانیک تولید شده بود، از دیگر شرکتهای ساعت سازی متفاوت سازد، میزان موفقیت خود را تخمین زده بود. این شرکت در ادامه ارائه نمونه ساعتهای منحصر به فرد خود، ساعتی را با استفاده از غبارهای کیهانی سیاره ماه، به همراه قطعاتی از فضاپیمای آپولو 14، شاتل فضایی سایوز و ایستگاه بین المللی ارائه کرده است.
قیمت سری
Moon Dust-DNA این شرکت از 15 هزار دلار تا 500 هزار دلار اعلام شده و تعداد تولید آن متناسب با سال 1969 - سالی که نیل آرمسترانگ برای اولین بار بر کره ماه پا گذاشت - خواهد بود. به گفته مقامات این شرکت قدم گذاشتن بر روی خاک کره ای دیگر در آن زمان و تا کنون یکی از بزرگترین حوادثی بوده است که در میان نوع بشر رخ داده و به همین دلیل می توانست ایده ای مناسب برای تولید سری جدید ساعتهای این شرکت باشد.
صفحه این ساعتهای زیبا و هیجان انگیز دارای اعداد و حفره هایی است که درون آنها از غبارهای سیاره ماه که از صخره‌ای که از اولین بازدید بشر از ماه به زمین آورده شده انباشته شده است. بدنه ساعت از فولاد فضاپیمای آپولو 11 و بند آن با استفاده از الیاف لباسهای مورد استفاده فضانوردان در ایستگاه بین المللی تولید شده است. بر اساس گزارش گیزمگ، اولین نمونه ساعتهای
Moon Dust-DNA در بزرگترین نمایشگاه سالانه صنایع ساعت و جواهرات در ماه مارچ 2009 ارائه خواهد شد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 12 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترفندهای دنیای کامپیوتر (7)

شماره سریال جادویی برای ویندوز XP
آیا برای شما نیز پیش آمده که به هنگام نصب ویندوز
XP، شماره سریالی در اختیار نداشته باشید؟ یا شماره سریال را فراموش کرده باشید؟ و یا حتی شماره سریال مخصوص ویندوز XP نیز بیابید اما با آن هم نتوانید کاری از پیش برید؟
اکنون قصد معرفی یک سریال جادویی را داریم که با استفاده از آن میتوانید تمامی ویندوزهای
XP را توسط آن نصب و رجیستر کنید. مهم نیست ویندوز مربوط به چه سالی باشد، با این شماره سریال هر ویندوز XP را میتوانید نصب کنید. جالب اینکه اگر این شماره سریال را به خاطر بسپارید، از این پس اگر بخواهید برای هر شخصی ویندوز نصب کنید از نظر او فردی نابغه محسوب خواهید شد، چرا که گویی تمامی شماره سریالهای ویندوز XP را حفظ هستید!
این شماره سریال عبارت است از:
         Jbc46-q42fd-pggmc-kp38y-6mqd8

این شماره سریال برای ویندوزایکس پی سرویس پک 3 نیز امتحان

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 8 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دانستنیها و مطالب خواندنی (13)

معمای جالب بیل گیتس برای استخدام در مایکروسافت
دو اتاق در مجاورت هم قرار دارند. هر کدام یک در دارند ولی هیچکدام پنجره ندارند. درهایشان که بسته باشد درون اتاقها کاملا تاریک است. در یک اتاق سه چراغ برق به توانهای
۱۰۰، ۱۱۰ و ۱۲۰ وات و در اتاق دیگر سه کلید برق مثل هم وجود دارد. ما نمیدانیم کدام کلید کدام چراغ را روشن میکند. مثلا نمیدانیم آیا کلید وسطی مربوط است به چراغ وسطی یا به چراغهای دیگر اما بطور قطع میدانیم که هر کدام از کلید ها یکی از چراغها را روشن میکند. همچنین ترتیب چراغها را هم نمیدانیم. شما معلوم کنید که هر کلید مربوط به کدام چراغ است. برای اینکار و در شروع، شما باید در اتاق کلیدها باشید و کار را از آنجا شروع کنید. شما میتوانید هر چند مرتبه که بخواهید کلیدها را روشن و خاموش کنید. اما شما تنها هستید و نمیتوانید از کسی کمک بگیرید و هیچگونه وسیله ای هم خواه برقی خواه غیر برقی بهمراه ندارید و مهمتر از همه اینکه شما حق ندارید بیش از یکبار وارد اتاق چراغها شوید و وقتیکه وارد شدید و بیرون آمدید، دیگر نمیتوانید مجددا وارد آن اتاق بشوید.

این معما را بیل گیتس در سال 2002 طراحی کرد تا از بین 100 مهندس یکی را برای شرکتش انتخاب کند. حال بفرمایید که هر کلید کدام چراغ را روشن می کند؟

یکی از کلید ها را روشن کنید و یکی دو دقیقه بعد آنرا خاموش نمایید. حالا کلید دیگری را روشن کنید و به اتاق چراغها بروید. چراغی که روشن است مربوط است به کلید دوم. دو چراغ دیگر را لمس کنید، آنکه گرم است مربوط است به کلید اول و البته آنکه سرد است مربوط است به کلید سوم است.

اگر شما نتوانستید این معما را حل کنید یقینا به این دلیل بوده است که به فیزیک معما که همانا حرارت تولید شده در چراغها است توجه نداشتید و فکر خود را متمرکز بر تناظر چراغها و کلیدها نمودید، راه حلی که هرگز شما را به جواب نخواهد رساند. توان چراغها هم هیچ ربطی به حل معما ندارد. آنها را فقط برای گمراه کردن شما در معما گنجانده شده است.

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 8 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترفندهای دنیای کامپیوتر (5)

ارسال SMS بدون افتادن شماره
مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که بدون نمایش شماره ی خود بر روی گوشی همراه شخص مورد نظر، اقدام به ارسال پیام کوتاه (
SMS) نمایید. این ترفند به جای نمایش شماره ی شما، یک آدرس پست الکترونیکی به انتخاب شما بر روی گوشی شخص مقابل نمایش می دهد که می تواند ایمیل شخصی خودتان باشد.
برای این منظور از منوی اصلی وارد قسمت
Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنید. سپس به عقب بازگردید، پس از وارد شدن مجدد به بخش Messaging، قسمت Write New را انتخاب کنید. سپس Text Message را انتخاب و متن مورد نظر را تایپ نمایید و سپس Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل دلخواهی را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید. اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد.
توجه کنید که مسیرهای ذکر شده در برخی گوشیها، نامهای دیگری دارند و احیانا در بخشهای دیگر قرار دارند که بسته به نوع گوشی خود باید به دنبال آن بگردید. این ترفند بر روی گوشیهایی قابل اجراست که قابلیتی به نام
Email gateway را دارا باشند. اکثر گوشیهای سونی اریکسون و نوکیا و ... از این قابلیت بهره مند هستند. دقت کنید که گوشی مقصد نیز باید از این قابیلت پشتیبانی کند.

 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 8 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پرتوی شبح، جدیدترین بمب‌افکن بدون‌سرنشین
این اولین‌بار در تاریخ هواپیماهای اس.سی.ای است که میزبان پرنده دیگری غیر از شاتل‌ها شده‌اند. این سفر برای حمل جنگنده فانتوم-ری (پرتوی شبح) جهت آغاز پروازهای آزمایشی انجام شده است.

این عکس که چند روز پیش گرفته‌شده، یک جنگنده فانتوم-ری بی‌سرنشین را سوار بر یک بوئینگ 747 اصلاح‌شده ناسا که برای حمل شاتل‌ها تغییر‌کاربری داده شده، نشان می‌دهد.

به گزارش نیوساینتیست، این اولین‌بار در تاریخ 33 ساله هواپیماهای حامل شاتل یا به اختصار «اس.سی.ای» است که میزبان پرنده دیگری به جز شاتل‌ها شده اند. در خلال این پرواز 50 دقیقه‌ای سیستمهای اس.سی.ای توسط یک هواپیمای دیدبانی کنترل می‌شد تا سفر 2897 کیلومتری جنگنده فانتوم-ری به پایگاه هوایی ادواردز در کالیفرنیا با موفقیت به پایان برسد و این جنگنده برای انجام یک‌سری پروازهای آزمایشی با استفاده از توان خودش آماده شود.





این جنگنده همراه با بخش اتصال آن به شاتل که به صورت اختصاصی طراحی و ساخته‌شده روی هم 13608 کیلوگرم وزن دارد که به شکل قابل‌ملاحظه‌ای کمتر از وزن 99790 کیلوگرمی شاتل‌ها است.

سرعت کروز یا ثابت گشت‌زنی فانتوم-ری که به خوبی استتار خواهد شد، 988 کیلومتربرساعت خواهد بود. پرواز در ارتفاع عملیاتی 12,192 متری انجام خواهد شد. نیروی هوایی ظرف مدت 6 ماه و طی 10 مرحله آزمایش پرواز، فناوری‌های تازه‌ای را در این جنگنده بررسی خواهد کرد.



این جنگنده احتمالا می‌تواند مأموریتهای گوناگونی را از جمله جاسوسی، تجسس، شناسایی و هر عملیات دیگری که بتواند دفاع هوایی دشمن را در هم بشکند اجرا کند. از دیگر قابلیت‌های فانتوم-ری حمله الکترونیک، تعقیب و گریز و سوخت‌گیری هوایی خودکار عنوان شده است.

تیرماه گذشته نیز انگلستان جنگنده بمب‌افکن تارانیس را با توانایی‌هایی مشابه رونمایی کرد.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 7 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استفاده حرفه‌اي تر از کي‌برد

مطالبش خیلی جالبه ، لطفا بخونید

ابتدا قصد دارم به معرفي چند کليد کاربردي در محيط ويندوز بپردازم که با استفاده از آنها مي‌توانيد تنها با دو کليد، يکي از برنامه هاي موجود در ويندوز را فراخواني کنيد. اين کليدها مي‌توانند سرعت شما را در کار با کامپيوتر بالاتر ببرند و شما را حرفه اي تر جلوه دهند.


شما مي توانيد با نگه داشتن کليد WINDOWS و در همان حالت که آن کليد را نگه داشته ايد کليد E را بزنيد مشاهده مي کنيد که MY COMPUTER فعال مي شود .


• با نگه داشتن کليد WINDOWS، کليد D را بزنيد مشاهده مي کنيد که SHOW DESKTOP نمايان مي شود. براي آنکه با مفهوم اين جمله آشنا شويد قبل از اجرا اين ترفند يک پنجره مانند MYCOMPUTER باز داشته باشيد. بعد از اجراي اين ترفند مي بينيد که صفحه فعال شما به صورت HIDEN قرار مي گيرد.

ادامه ی ترفند ها در ادامه ی مطلب

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 7 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

وبگرد 36 ساله انگلیسی این موجود دریایی را در زمانی که بی هدف تصاویر ماهواره ای این منطقه بندری را بر روی گوگل ارث می دید پیدا کرد.
یک جوان انگلیسی با استفاده از تصاویر ماهواره ای "گوگل ارث" موفق شد در آبهای ساحلی لیورپول یک حیوان دریایی بسیار عجیب را پیدا کند.

به گزارش مهر، این جوان انگلیسی در تصویر ماهواره ای که توسط "گوگل ارث" از منطقه بندری به نام بارانداز "آلبرت" در لیورپول گرفته شده بود یک حیوان عظیم الجثه دریایی را کشف کرد که بزرگتر از چندین قایق است و در زیر آبهای یخ زده شنا می کند.
"سایمون هوبان" یک وبگرد 36 ساله انگلیسی این موجود دریایی را در زمانی که بی هدف تصاویر ماهواره ای این منطقه بندری را بر روی گوگل ارث می
دید پیدا کرد.



براساس گزارش میرور، "تام کورنول" زیست شناس دریایی گفت که این جانور غول پیکر می تواند یک کوسه ماهی نوع "آسودگر" عظیم باشد که می تواند تا 35 فوت (10 متر و 66 سانتیمتر) نیز رشد کند.
این زیست شناس دریایی توضیح داد: "شاید این جانور دریایی یک کوسه پیر باشد که به دنبال جایی برای مردن می گشته است."
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 6 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای شما لینک مستقیم دانلود دومین آنتی یروس جهان را قرار دادم.

برای دانلوداینجا کلیک کنید

حجم64.4MB

Kaspersky Anti-Virus 2010 9.0.0.736.rar

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 6 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سلام از این به بعد برای بازدید از سایت آنتی دجال به آدرس

antidajjal.tk

مراجعه بفرمایید .

تمام مطالب وامکانات وبلاگ به سایت آنتی دجال انتقال یافت.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 6 / 10 / 1384برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سلام  

امروز میخواهم سایتی رو بهتون معرفی کنم که توی اون بتونید فایل آپلود کنید اینسایت خیلی بهتر از 4shired و rapidshare هست با عضو شدن در این سایت به شما 10GBفضای خالی میده این سایت کاملا رایگان و عضویتش هم محدود نیست .راست اگه شما سایت یا وبلاگی دارید وبلاگ من رو توی سایتتون لینک کنید

آدرس:www.xlpar.com

باتشکر 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 6 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 این مقاله گذری است بر مسئله‌ای به نام قربانی انسان.

 

[تصویر: snake.JPG]

 

مسئله‌ای که صحبت هر روز نیست. مسئله‌ای که بسیاری نه قادر به تصور آنند، نه قادر به درک آن و نه قادر به قبول وجود و ابعاد آن. اما متاسفانه این یک واقعیت است. واقعیتی تاریخی که تا به امروز ادامه دارد. واقعیتی که به نظر می‌رسد نه تنها از شدت آن کاسته نشده، بلکه سیر صعودی عظیمی به خود گرفته و در دنیای مدرن در مقیاس‏هایی بسیار بزرگتر انجام می‌شود.

طبق گزارش رسمی اف.بی.آی در سال 2000، 876213 شخص در آمریکا "مفقود" شدند. 750000 نفر ایشان کودک بودند.

در عین حال، امروزه از مقدار گزارش و بحث درباره این سرطان کاسته شده، و این عمیقا به دلیل سیطره هر چه بیشتر عوامل پشت این اعمال شیطانی، بر وسایل ارتباطی است. آسانترین راه کنترل ذهن، کنترل ورودیها است. اگر کسی موفق به کنترل عمده ورودی‌های اطلاعاتی یک شخص شود، عمده خروجی‌های اطلاعاتی وی، یعنی ذهن، تفکر و مرزهای تحلیل وی را در دست گرفته.

حقیقت این است که فرقه‌های رازآلود و مناسک پر رمز و رازشان هنوز وجود دارند، به قدرتمندی گذشته باستانی‌شان. در دنیایی که عوام و آنها که آقایان آنها را بنا به تفکر کمّی خود "توده" می‌نامند، همگی با شیفتگی و با سرعت به سوی سراشیبی‌ای به نام "تمدن مدرن" پیش می‌روند، در دنیایی که توده‌ها تشویق می‌شوند به مادی‌بینی همه چیز، بریدن از یکدیگر، ذوب شدن در فردگرایی، خودبینی و سود شخصی، بریدن از دین و خداوند خیرالحافظین، مسخره کردن باستانیان و "خرافات"شان و بی‌معنی دیدن هر چه آقایان برچسب خرافات و افسانه و اسطوره به آن بزنند، در همین عصر، رهبران دنیا، قدرتمندترین و ثروتمندترین اشخاص دنیای به اصطلاح مدرن ما، تا خرخره در مناسک عجیب و غریب رازآلود و آنچه می توان "خرافات" نامید، غوطه‌ورند. چه توضیحی دارید برای مراسم‏های سحر و جادویی که آقای جک پارسونز مخترع سوخت جامد موشک و یکی از مهم‏ترین پایه‌گذاران ناسا، هر شب در خانه‏اش به همراهی دانشمندان پروژه منهتن برپا می‌کرد؟ چه توضیحی دارید برای احضار خدای باستانی "اسطوره‌ای" نیم‌بز نیم‌انسان "پن" که آقای پارسونز می‌گفت قبل از هر آزمایش موشک با جادو احضار می‌کند؟ چه توضیحی دارید برای حضور حضرت آقایی که پلوتونیوم را به دنیا هدیه داد در بوهمین گروو و مناسک غریب مهمترین سردمداران دنیا که هر تابستان در آنجا به دور مجسمه عظیم سنگی یک جغد می‌رقصند و کارها می‌کنند. جغدی که از بین این همه نام، او را همان "مولوخ"‌ای می‌نامند که در دوران "باستان" مردم کودکانشان را به او قربانی می‌کردند. 

[تصویر: bohemian-grove-owl-ceremony-day-bw.jpg]

[تصویر: m1.jpg]

این گفته معروف که "حقیقت از تخیل عجیب‌تر است"، به دلیل درستی و رو راستی‌اش، گاه بسیاری را، مخصوصا آنها که به خیال خود، جایی دنج در دنیای مادی خود یافته‌اند، ناراحت و پریشان می‌کند. هر از گاهی رسانه‌ها تیترهایی درباره اعمالی وحشیانه و باورنکردنی بیان می‌کنند که توسط انسان‏هایی به ظاهر مثل من و شما، نرمال و محترم به وقوع پیوسته‌اند: مادرانی که بچه‌هایشان را کشتند. پدرانی که کودکشان را سوزاندند و حتی کودکانی که دوستان و اقوامشان را به صورتی سادیستیک قتل‌عام کردند. چنین اعمالی قلوب عده‌ای از مردم را عیان کرده و در عین حال مردم متمدن جهان را به حیرت وا می‌دارند. مردمی که می‌گویند فلانی را می‌شناختیم، اصلا به او نمی‌آمد. خیلی محترم بود!
اما عملی وجود دارد که در وحشیانه بودن و قصاوت‌اش، در بالای تمامی اعمال دیگر قرار داشته، و آن قربانی کردن انسان است.
گرچه بسیاری، به لطف هالیوود، تصور می‌کنند که اینگونه کارها فقط در جنگلهای انبوه آفریقا یا آمریکای جنوبی صورت می‌گیرد، اما وقتی هر از گاهی کشف می‌شود که یکی از اعضای به اصطلاح "متمدن" جامعه، چنین کار وحشیانه‌ای را انجام داده مردم مرتب حیرت‌زده می‌شوند. در ضمیرشان جای داده‌اند که آدمخواری و خون‌خواری، تنها درمیان قبایل بی‌تمدن بومی صورت می‌گرفت که بحمدالله با فتح، متمدن کردن و قلع و قمعشان توسط غربیان عزیز، دیگر این مسائل نیز تقریبا نایاب شدند.

از بین تمدنهای مختلف گذشته، باز هم این "یهود" بود که در این زمینه بر دیگران پیشی گرفت. این حقیقت دارد که بسیاری از آنها که درباره این موضوع تحقیق کردند توسط صیهونیستها، ضد یهود (آنتی سمیت) لقب گرفته‌اند. لقبی که به نظر می‌رسد عده‌ای همانند نقل و نبات نثار دیگران کرده و برای بر هم زدن بحث درباره هر موضوعی که آنها را به انتقاد گرفته یا پریشان می‌کند، استفاده می‌کنند. اما اگر یک آنتی‌سمیت بگوید که آسمان در روزی آفتابی آبی است، آیا چون یک به اصطلاح آنتی‌سمیت این را گفته، آسمان کمتر آبی می‌شود؟ داستان چنین بحث‏هایی نیز عمدتا چنین است. گرچه بعضی که درباره این مطالب تحقیق کردند، واقعا آنتی‌سمیت بودند، اما شاید این کشف حقیقی بودن و انجام قربانی انسان توسط عده‌ای از به ظاهر یهودیان بود که بسیاری از این مردم را از مرز تعادل هل داد و آنتی‌سمیت کرد.

باید در اینجا متذکر شد، و این تذکر را در سرتاسر آنچه خواهید خواند در یاد داشته باشید، که به این ترتیب و به عقیده ما، این آئین و این کارهای کثیف و مسائلی از آن که در در میان بعضی ظاهرا یهودی نیز دیده میشود هیچ ربطی به دین یهود ندارد، اگر باور داشته باشیم که واقعا چیزی از آن دین حقیقی موسی علیه‌السلام باقی مانده است. این مسائل ریشه در کابالا، تلمود، فرسیز و سنت‌های شفاهی خاخام‌ها دارد، و هر کسی که به این متون و داستانها به چشم "مقدس" و جزئی از دین خود نگاه کند مورد اتهام است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 23 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 آيا موساد پشت نرم‌افزارهای اسرائیلی پنهان شده است؟ 

 
 
 
در حال حاضر نه تنها چک پوينت بلکه ديگر صنايع پيشرفته انفورماتيک اسرائيل از قبيل Verint، Comverse، NICE Systems و PerSay Voice Biometrics هم مشمول اين ترس و بدگماني هستند. 
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران ،از سايت http://www.khodkar.ir ،همكاران سيستم - روزنامه اسرائيلي هاآرتص به بهانه انتشار کتاب جديد «جيمز بمفرد» مقاله اي منتشر کرده که قسمت‌هاي کوتاهي از آن را با هم مي‌خوانيم:در سال 2006 شرکت چک پوينت(Check Point) که در توليد ابزارهاي حفاظت از رايانه‌ها در برابر حملات هک و سرقت داده تخصص دارد، تصميم گرفت شرکت آمريکايي Sourcefire را که به نوعي همکار خود بود، خريداري کند.مزيت عمده کار در اين بود که Sourcefire مشتري‌هايي داشت که از ديد چک پوينت، بسيار با ارزش بودند: وزارت دفاع آمريکا و آژانس امنيت ملي (NSA). 
مقامات ايالات متحده از جمله کميته سرمايه‌گذاري خارجي در آمريکا، موافق اين خريد نبودند. 
دليل عدم رضايت کميته به انجام اين کار، توصيه ماموران امنيتي دفتر بازرسي دولت فدرال (FBI) و NSA بود. 
در واقع تشکيلات FBI و NSA از اين مي ترسيدند که چک پوينت با اين کار بتواند به اطلاعات فوق سري دست پيدا کند و احتمالاً آنها را به سرويس‌هاي امنيتي اسرائيل ارسال نمايد. 
در حال حاضر نه تنها چک پوينت بلکه ديگر صنايع پيشرفته انفورماتيک اسرائيل از قبيل Verint، Comverse، NICE Systems و PerSay Voice Biometrics هم مشمول اين ترس و بدگماني هستند. 
بعضي از اين شرکت ها در حوزه داده کاوي (data mining) و توسعه نرم‌افزارهاي شنود تلفن، نمابر، ايميل و ارتباطات رايانه‌اي فعاليت دارند. 
اظهارات بالا، سخناني است که جيمز بمفرد (James Bamford) يکي از پژوهشگران سرشناس اطلاعاتي آمريکا در کتاب جديد خود به نام The Shadow Factory: The Ultra-Secret NSA from 9/11 to the Eavesdropping on America که همين هفته در آمريکا منتشر شد، رقمي کرده است. 
جيمز بمفرد خود مدير سابق شبکه تلويزيوني ABC است و حداقل 30 سال از عمر خود را صرف تحرير کتابي در مورد NSA (يکي از مهم‌ترين و البته گمنام‌ترين آژانس امنيتي در ايالات متحده) نمود.
این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 22 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برابر اطلاعات رسمی و تایید شده ، این نرم افزار کاملا اسراییلی بوده و یک نرم افزار جاسوسیه کامل هست . از اونجاییکه اسراییلی ها ما رو خیلی دوست دارن بهترین ترجمه ها رو هم برای زبان شیرین فارسی گذاشتن تا مشتریهای بیشتری داشته باشن. به محض کانکت شدن به اینترنت و حتی بدون استفاده از نرم افزار babylon در حین کانکت سیستم جاسوسیش فعال شده و تمام عکس و اطلاعات موجود در هارد کامپیوترتون بدون خبر و اجازه شما به سرقت میره .
پیشنهاد میکنم از نرم افزار مترجم دیگه ای استفاده کنید.
یا علی
 
_________________
فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک سپارند تا اجزاء بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد .
کوروش بزرگ
 
 
 اخیرا فایلی بنام MP3.SEX توسط سازمان اطلاعات عربستان بصورت بلوتوس یا اس ام اس به گوشی ها ارسال می شه . خواهش میکنم گول کلمه SEX رو نخورید و بدون تردید و تفسیر اون فایل رو تو گوشیتون پاک کنید ( لطفا این فایل رو اجرا نکنید ) چون رومینگ مخابراتی بین ایران و عربستان برقرار هست از طریق اس ام اس به راحتی ارسال می شه ، اگه بصورت بلوتوس دریافت کردید ، بدونید دور و برتون یا یه جاسوس هست یا یه ناآگاه.
این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 22 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 




طی دو روز گذشته خبرهای زیادی از گوگل شنیده ایم. یکی از آنها لپ تاپ گوگل به همراه سیستم عامل کروم بوده است. اما خوب است کمی بیشتر در مورد سیستم گوگل بدانیم. برخی تصور می کنند با یک مرورگر پیشرفته روبرو هستند. اما بیایید کمی شفاف تر صحبت کنیم. جنگ اول به از صلح آخر است. مروگر کروم را با سیستم عامل کروم اشتباه نکنید. اینها دو چیز متفاوت هستند. مرورگر کروم ابزاری برای وبگردی است که با سرعت بالا و امنیت خوب کاربران حرفه ای زیادی را به سوی خودش جلب کرده است. اما سیستم عامل کروم موضوع اصلی این مطلب و یک سیستم عامل ( مانند ویندوز / لینوکس و... ) است. البته روی سیستم عامل کروم هم مرورگر کروم به عنوان ابزاری برای دیدن صفحات وب وجود دارد اما نباید این دو را با هم یکی فرض کنید. نام هر دو کروم است اما یکی سیستم عامل است و دیگری مرورگر. ‏

سیستم عامل کروم با سیستم عامل های فعلی تفاوت های بنیادینی دارد. چه در طراحی اش و چه در تجربه ای که در کار کردن با آن خواهید داشت. در تصویر پایین می توانید به تفاوت های ساختاری کروم با بقیه سیستم عامل ها نگاهی بیاندازید.





با گسترش روز افزون اینترنت و بالارفتن سرعت دسترسی روز به روز استفاده کاربران از اینترنت بیشتر شده و آنها کمتر سراغ نرم افزارهای سیستم عاملی میروند. به خودتان نگاه کنید. تصور کنید یک هفته اینترنت ندارید. چه کاری با کامپیوترتان انجام میدهید؟ می بینید که کاربرد سیستم عامل شما و نرم افزارهایش در مقایسه با چند سال قبل بسیار کمتر شده است و حالا اغلب کارها را در اینترنت انجام میدهید. ‏

شما در اینترنت نارنجی ‏ می خوانید. با دوستانتان ارتباط برقرار می کنید. مطالب جدید یاد میگیرید و از نرم افزارهای مبتنی بر وب استفاده می کنید. ممکن است جزو کسانی باشید که هم اکنون استفاده از Google Docs را به استفاده از مجموعه آفیس مایکروسافت ترجیح می دهند و به جای نگهداری فایل ها در پوشه My Documents از دراپ باکس استفاده می کنند. دنیا در حال حرکت به این سو است. ‏

به سرعت خط اینترنت خودتان در ایران نگاه نکنید. یکی از دلایلی که ما کاربران ایرانی کمتر سراغ نرم افزارهای مبتنی بر وب رفته ایم عدم دسترسی به اینترنت مناسب بوده است. اگر به اینترنت درست و حسابی دسترسی داشتید آن وقت معنی این سیستم عامل به طور کامل برایتان عوض میشد. اما این دلیل نمیشود که در موردش چیزی ندانید و امتحانش نکنید. ‏

سیستم عامل کروم نگاهی به آینده است و آمده که همه چیز را تحت وب نگهداری کند. با نصب آن مفهوم نرم افزارها عوض میشود. تمام برنامه های روی کروم نرم افزارهای تحت وب هستند. و اطلاعات شما در حساب کاربری تان در گوگل نگهداری میشود. بنابراین می توانید از پشت هر کامپیوتری به سیستم عامل خودتان وارد شوید و تمام نرم افزارها، اطلاعات و تنظمیات خودتان را داشته باشید. ‏

از طرف دیگر چون این سیستم عامل برای وب بهینه سازی شده می توانید انتظار سرعت بهتری هنگام کار داشته باشید. مرورگر کروم روی سیستم عامل کروم سرعت بالاتری نسبت به مرورگر شما روی سیستم عامل ویندوز خواهد داشت. یک بار دیگر عکس معماری سیستم عامل را نگاه کنید، در سیستم عامل جدید ابزارهای وب دسترسی مستقیم تری به سخت افزارها دارند. ‏

حالا بیایید با هم ببینیم که در کروم باید منتظر چه تجربیات جدیدی باشیم؟ ادامه مطلب را از دست ندهید. ‏





نصب بسیار سریع: ‏ در این سیستم عامل تقریبا تمام کارهای شما در وب انجام میشود. در دمویی که گوگل دیروز نشان داد برای نصب این سیستم عامل روی کامپیوتر تنها چهار مرحله سریع نیاز است. شما به اکانت گوگل تان وارد می شوید، ارتباط اینترنتی را برقرار می کنید، یک عکس از خوتان میگیرید(یا در صورت تمایل نمی گیرید) و کار با سیستم عامل را شروع می کنید. به همین راحتی.




ارتباط از پیش اماده با اپراتور موبایل: ‏ خوب است بدانید برای کار با سیستم عامل کروم لازم نیست همیشه آنلاین باشید. تقریبا تمام اپلیکیشن های شما قادر اند به صورت افلاین هم کار کنند و هنگام اتصال مجدد به اینترنت اطلاعات جدید را به روز رسانی می کنند. اما این سیستم عامل امکان ارتباط با اپراتورهای موبایل نسل سوم را هم دارا است تا تقریبا همه جا اینترنت داشته باشید. (باز هم نه در ایران)




چند کاربر برای یک سیستم عامل: ‏ یکی از مشکلات سیستم عامل ها مشکلات امنیتی و دردسرهایی است که استفاده چند کاربره به همراه دارد. در کروم به راحتی می توانید به دوستتان اجازه دهید از کامیپوتر شما استفاده کند. هر کسی با اکانت خودش به سیستم عامل وارد میشود و دردسرهای قبلی وجود ندارد. بهتر از آن می توانید حالت کاربر مهمان را فعال کنید در چنین حالتی مرورگر مهمان به صورت Incognito اجرا میشود و هیچ اطلاعاتی از او روی کامپیوتر شما ذخیره نمیشود.






امنیت ساده و اپدیت سریع: ‏ سیستم عامل کروم برگ های برنده زیادی دارد و در بخش امنیت هم مشکلات زیادی را حل کرده است. اطلاعات شما به صورت رمزنگاری شده روی کامیپوتر ذخیره می شود. پلاگین ها به صورت Sand‪-‬Box اجرا میشوند تا نتوانند نرم افزارهای دیگر را آلوده کنند، این سیستم عامل به گونه ای طراحی شده که تمام تغییرات روی کامپیوتر را در سطح سخت افزاری زیر نظر بگیرد. یک پشتیبان از تمام تنظیمات کاربر به صورت خودکار تهیه و نگهداری میشود و کروم با بروز هر تغییری به شما هشدار میدهد. از طرف دیگر چون سیستم عامل و نرم افزارهایش مبتنی بر وب هستند نیازی به نگرانی جهت اپدیت های سریع امنیتی ندارید چون نرم افزارها خود به خود و در لحظه به روز می شوند. فروشگاه تحت وب کروم هم به شما کمک می کند تا امن ترین انتخاب ها را داشته باشید. ‏







‏ ‏Citrix Receiver : ‏ گوگل با شرکت Citrix یک قرارداد همکاری امضا کرده تا نرم افزارهایی که برای سیستم عامل های فعلی وجود دارند را تبدیل به سرویس های کروم بکند. این نرم افزار به کاربران اجازه میدهد نرم افزارهای سیستم عاملی فعلی مانند اکسل مایکروسافت را روی سیستم عامل کروم بیاورند. گوگل و شرکت سیتریکس تلاش می کنند با این کار سرعت رشد این سیستم عامل را افزایش دهند. ‏





سرعت بالای سیستم عامل: ‏ یک کامپیوتر جدید با یک سیستم عامل تازه خریده اید و از سرعت اش خوشحالید. اما همه می دانیم سرعت سیستم عامل با گذشت زمان، نصب نرم افزارهای مختلف و اضافه کردن حجم زیادی فایل، کند می شود و به جایی میرسد که حسابی اعصاب ما را به هم میریزد. این هم یکی از جاهایی است که کروم حرف زیادی برای گفتن دارد. به طور کلی این سیستم عامل بسیار سریع است. اما خبر بهتر این است که گوگل میگوید سیستم عامل اش با گذشت زمان به جای کند شدن سریع تر هم میشود. چون بیشتر تعاملات مبتنی بر وب است شاهد کندی نخواهید بود و گوگل هم می گوید به روز رسانی های سیستم عامل که هر چند هفته یک بار انجام میشود باعث افزایش سرعت میشود. ‏



کروم هرچند هنوز در قدم های اول است اما اگر یک محاسبه بکنید متوجه میشوید که پتانسیل فوق العاده ای برای تبدیل شدن به یک سیستم عامل فراگیر دارد. هر چند حتما فهمیده اید در حال حاضر برای لذت بردن از این سیستم عامل که شاید آینده تمام سیستم عامل ها باشد نیاز به اینترنت پرسرعت (واقعی) و نسل های جدید شبکه های تلفن همراه دارید که هیچ کدام اش فعلا در ایران فراهم نیست. سرعت پیشرفت جهان بسیار زیاد است. تا به حال در اینترنت عقب بوده ایم اما ممکن است تا چند سال دیگر در دسترسی به سیستم عامل هم عقب باشیم. بهتر است هر چه زودتر مشکلات مان را حل کنیم. ‏


کد:
http://www.narenji.ir/---narenji-sections-54/70/2306-what-is-google-chrome-os?template=blue
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 21 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مرجع کامل خطاهای مودم

600 . اگر سيستم در حال شماره گيري باشد و دوباره شماره گيري نماييد اين خطا نمايش داده مي شود .

601 . راه انداز Port بي اعتبار مي باشد .

602 . Port هم اكنون باز مي باشد براي بسته شدن آن بايد كامپيوتر را مجددا راه اندازي نمود.

603 . بافر شماره گيري بيش از حد كوچك است .

604 . اطلاعات نادرستي مشخص شده است .

605 . نمي تواند اطلاعات Port را تعيين كند .

606 . Port شناسايي نمي شود .

607 . ثبت وقايع مربوط به مودم بي اعتبار مي باشد .

608 . راه انداز مودم نصب نشده است .

609 . نوع راه انداز مودم شناسايي نشده است .

610 . بافر ندارد .

611 . اطلاعات مسير يابي غير قابل دسترس مي باشد .

612 . مسير درست را نمي تواند پيدا نمايد .

613 . فشرده سازي بي اعتباري انتخاب شده است .

614 . سرريزي بافر .

615 . Port پيدا نشده است .

616 . يك درخواست ناهمزمان در جريان مي باشد .

617 .Port يا دستگاه هم اكنون قطع مي باشد .

618 . Port باز نمي شود. ( وقتي رخ مي دهد كه يك برنامه از Port استفاده كند ).

619 . Port قطع مي باشد (وقتي رخ مي دهد كه يك برنامه از Port استفاده كند).

620 . هيچ نقطه پاياني وجود ندارد .

621 . نمي تواند فايل دفتر راهنماي تلفن را باز نمايد .

622 . فايل دفتر تلفن را نمي تواند بارگذاري نمايد .

623 . نمي تواند ورودي دفتر راهنماي تلفن را بيابد .

624 . نمي توان رو

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 14 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نقل قول:جنگ نرم بدون اختلال در نظام فكری و اخلاقی و درونی فرد و جامعه، موفقیت‌آمیز نخواهد بود و لذا صیانت از جوهره ایمانی و بنیاین‌های فكری و روحی از الزامات مقابله در جنگ نرم است.


رضا طلایی‌نیك، كارشناس مسائل راهبردی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه جنگ نرم علیه نظام و جامعه اسلامی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، اظهار كرد: جنگ نرم به رغم تشابه در برخی از روش‌ها و تاكتیك‌ها، در جوامع گوناگون وجوه متمایزی متناسب با ماهیت و هویت هر جامعه دارد؛ در جنگ نرم علیه حاكمیت و جامعه اسلامی، ایمان، تقوا، صبر و استقامت دینی توأم با ایجاد تردید و انحراف فكری هدف‌گذاری می‌شود.

وی افرود: دشمن برای پیشبرد اهداف خود در جنگ نرم علیه نظام اسلامی ایمان و خدامحوری و اتحاد و استقامت دینی مردم را نشانه می‌گیرد كه با اتخاذ روش‌های پیچیده و عمدتاً غیر مستقیم همراه می‌شود.

وی با اشاره به اولویت قرار گرفتن جنگ نرم برای تخریب نظام اسلامی تصریح كرد: جنگ نرم بیش از روش‌های دیگر در مقابل نظام و جامعه اسلامی اولویت داده می‌شود، اما پایه‌های دینی و مردمی نظام اسلامی مانع از موفقیت‌های دشمنان در نبردهای نظامی و سخت‌افزاری است و لذا توسل دشمنان به جنگ نرم علیه جامعه و حاكمیت دینی به‌رغم پیچیدگی و دشواری از اولویت‌های آنان است.

طلایی نیك در مورد راهكارهای مقابله با جنگ نرم دشمن خاطرنشان كرد: اتكا به بصیرت، ایمان و تقوای دینی راهبردهای اصلی مقابله با جنگ نرم است، زیرا بصیرت، ایمان، تقوا، مبانی فكری اسلامی، رویكردهای اخلاقی و باورهای ایمانی ترفندهای جنگ نرم را خنثی می‌كند.

این كارشناس مسائل راهبردی تأكید كرد: جنگ نرم بدون اختلال در نظام فكری و اخلاقی و درونی فرد و جامعه، موفقیت‌آمیز نخواهد بود و لذا صیانت از جوهره ایمانی و بنیاین‌های فكری و روحی از الزامات مقابله در جنگ نرم است.

وی با اشاره به ضرورت تقویت هویت دینی و رویكردهای اخلاقی در جامعه، گفت: بینش و اتكا به اخلاق و ایمان اسلامی با تعامل فكری و فرهنگی بین آحاد مردم و نخبگان زمینه‌های جنگ نرم را به شدت كاهش می‌دهد؛ در برابر جنگ نرم دشمنان باید هویت دینی و رویكردهای اخلاقی و آگاهی‌بخشی در جامعه تقویت شود.

طلایی‌نیك با بیان اینكه در برابر جنگ نرم دشمنان باید از ساختا‌رها، روش‌ها و ظرفیت‌های نرم استفاده كرد، افزود: دشمنان انقلاب و ایران اسلامی با ناامیدی از توطئه‌های سه دهه گذشته توسل به جنگ نرم را آخرین حربه خود قرار دادند و در مقابل استفاده از سازوكارهای فرهنگی و اجتماعی و به‌طور نسبی استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی، امنیتی و سیاسی در قالب راهبرد سیستمی و جامعه برای خنثی‌كردن جنگ نرم ضروری است.

این فعال سیاسی اظهار كرد: جنگ نرم در عرصه‌های فكری، فرهنگی و سیاسی طرح‌ریزی می‌شود و لذا برای مقابله پیروزمندانه در این عرصه باید حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را با حساسیت‌های امنیتی و سیاسی توأم كرد.

این كارشناس مسائل راهبردی با تأكید بر اینكه همه ظرفیت‌های جامعه، نخبگان ‌و گروه‌های مرجع برای مقابله با جنگ نرم هنوز بسیج نشده‌اند، خاطرنشان كرد: محدود كردن تلاش‌ها و برنامه‌های مقابله با جنگ نرم در برخی از نهادها و گرو‌ه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با استراتژی پیروزی در برابر جنگ نرم مغایر است.
اتكا به بصیرت، ایمان و تقوای دینی راهبردهای اصلی مقابله با جنگ نرم است، زیرا بصیرت، ایمان، تقوا، مبانی فكری اسلامی، رویكردهای اخلاقی و باورهای ایمانی ترفندهای جنگ نرم را خنثی می‌كند.

هوشمندی مردم و حضور اقشار جامعه در صحنه‌های مختلف، به‌رغم كم‌كاری برخی نخبگان و نهادهای ذی‌ربط، روند جنگ نرم دشمنان را كنترل كرده است

طلایی نیك افزود: مشاركت عمیق و گسترده نخبگان و همه نهادهای فرهنگی سیاسی و اجتماعی در برابر جنگ نرم از الزامات موفقیت است، البته هوشمندی مردم و حضور اقشار جامعه در صحنه‌های مختلف، به‌رغم كم‌كاری برخی نخبگان و نهادهای ذی‌ربط، روند جنگ نرم دشمنان را كنترل كرده است، اما علی‌رغم حضور هوشمندانه مردم و شكست نسبی دشمنان در عرصه جنگ نرم هنوز تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد.

وی با اشاره به استفاده دشمن از نقاط آسیب‌پذیر جامعه تصریح كرد: دشمن در فتنه‌های داخلی و توطئه‌های خارجی یك سال گذشته به برخی زمینه‌ها و آسیب‌پذیری‌ها امید بسته است؛ عدم مرزبندی‌های شفاف برخی از شخیت‌ها و گروه‌های سیاسی با شبكه‌های فتنه و توطئه و كم‌كاری‌های فرهنگی در حوزه‌های اجتماعی از بسترهای امید دشمنان به ادامه دشمنان است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در مورد تأثیر فاصله بین نخبگان و مردم در جامعه اظهار كرد: فاصله بین مسئولان و نخبگان یكی از زمینه‌های نفوذ دشمنان برای جنگ نرم است، زیرا با فاصله بین مردم و نخبگان نظام فكری و هنجاری و انسجام اجتماعی با آسیب مواجه می‌شود كه استفاده از آسیب‌پذیری‌های فكری و اجتماعی از اولویت‌های دشمنان در پیشبرد جنگ نرم است.

رضا طلایی نیك افزود: دولت و گروه‌های مرجع سیاسی و اجتماعی باید برای كم شدن فاصله بین نخبگان و مردم برنامه عملی و جامع داشته باشند.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 11 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: سپاه موفق به تشکیل یک ارتش سایبری شده است و امروز ارتش سایبری سپاه دومین ارتش سایبری در دنیا است.

به گزارش فارس، ابراهیم جباری پیش از ظهر امروز در دیدار شورای فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب استان قم با با آیت‌الله علوی گرگانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سپاه در قم اظهار داشت: سپاه در سه بخش معنوی، نظامی و علمی با جدیت و صلابت وارد عرصه شده است و در این راه تلاش می‌کند که در مسیر تحقق امر الهی و قرآن کریم حرکت کند.

وی پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همچنین رهنمودهای مراجع تقلید و علما را مورد تاکید قرار داد و افزود: سپاه در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ده‌ها هزار شهید را تقدیم میهن عزیز اسلامی کرده است و همواره در راه دفاع از نظام با قدرت ظاهر شده است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب استان قم بیان داشت: مرزبانی، حفاظت از شخصیت‌ها و... از جمله وظایفی خطیری است که بر عهده سپاه گذاشته شده است و این نیرو در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با جدیت به وظایف خود عمل کرده است.

وی با اشاره به ورود سپاه به عرصه سازندگی کشور تصریح کرد: ما امروز شاهد هستیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف سازندگی نظیر پروژه‌های بزرگ ‌آب‌رسانی، گاز‌رسانی، فرودگاه‌سازی و... وارد شده و نقش مهمی را ایفا می‌کند.

جباری با اشاره به تشکیل ارتش سایبری از سوی سپاه پاسداران گفت: ما امروز شاهد هستیم که سپاه موفق به تشکیل یک ارتش سایبری شده است و امروز ارتش سایبری سپاه دومین ارتش سایبری در دنیا است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به کیان اسلامی از راه‌های مختلف تصریح کرد: یکی از این راه‌ها فعالیت در فضای سایبری است که ارتش سایبری سپاه با قدرت در این فضا وارد شده است و جلوی تخریب نظام فرهنگی و اجتماعی کشور را می‌گیرد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب استان قم با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با ارزش‌ها انس داشته است، عنوان داشت: مقام معظم رهبری همواره بر این نکته تاکید داشته‌اند که انس سپاه با ارزش‌ها نباید به هیچ وجه تضعیف شود و ما نیز در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم به وظایف خطیری که بر دوش ما نهاده شده است، جامه عمل بپوشانیم.

www.nooreaseman.com
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 11 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

ترفندهای دنیای کامپیوتر (3)

تبدیل متن به تصویر به وسیله سایت یاهو!
همیشه سایتها و شرکتهای بزرگ نرم افزاری قابلیتها و امکاناتی به صورت مخفی در خود جای داده اند. سایت
Yahoo نیز از این امر مستثنا نیست. شاید زمانی پیش آمده باشد که قصد داشته باشید متن خود را تبدیل به یک تصویر کنید. برای اینکار معمولترین کار استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نظیر Paint یا Photoshop است تا با وارد کردن متن، آن را با فرمت تصویری ذخیره کرد. اما شما میتوانید خیلی ساده و از طریق یک روش مخفی در سایت یاهو نیز، متن خود را به تصویر تبدیل نمایید!
برای اینکار مرورگر اینترنتی خود را اجرا و آدرس زیر را در نوار آدرس وارد کنید:

http://l.yimg.com/img.sports.yahoo.com/static/bir/headline?txt=%YourText%

در عبارت فوق به جای عبارت %YourText% باید از متن مورد نظر استفاده کنید. به عنوان مثال برای تبدیل عبارت Gostaresh به تصویر باید از عبارت زیر استفاده کنید:

http://l.yimg.com/img.sports.yahoo.com/static/bir/headline?txt=Gostaresh

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 9 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سلام این هم سایتی که به شما دومین رایگان میده(.com .org .net)  فقط برای انجام اینکار باید عضو این سایت بشید 

اینجا کلیک کنید 

 

 

 

راستی برای اینکار آموزش هم گذاشتم به امید پیشرفت کشور وظهور دوست

(لطفا در سایتتون به ما هم لینک بدید)

آموزش:

ساخت دامین رایگان .com - .net - .org
اگر شماا هم وبلاگ داشته باشید حتما دوست دارید یک دامنه ی اختصاصی داشته باشید
COM NEt ORG

 

بدون هیچ چیز اضافه
com.اسم شما.www

 


مطمئن باشید راسته فقط نباید سرشونو کلاه بگذارین

از لینک زیر عضو بشیداینجا کلیک کنید 

ابتدا کلیک کنید و به صفحه مربوطه برید

Step 1: Choose Your FREE Gift!
One Free Domain

 


-------------------------------------------------
Step 2: Registration

 

تیک را علامت بزنید I agree to the Terms of Service

 

سپس به مرحله بعد میروید و در صفحه بعد

One Free Domain

(9 referrals) یعنی شما باید ۹ نفر را از لینکی که به شما میدهند عضو کنید

کسانی که عضو میکنید اگه خودتون عضو کنین میفهمن آخه آی پی تون ثبت میشه سعی نکنین سرشونو کلاه بذارین

لینکتونو به دیگران معرفی کنین تا از لینک شما عضو بشن فقط ۹ نفر

حالا اون ۹ نفر اگه اعضای خودشونو تکمیل کنن تمومه شما میتونین دامنه خود را ثبت کنین موفق باشین

Username: نام کاربری
Email Address:
Password:
Name: نام
Address: آدرس
City: شهر
State/Province: استان
ZIP/Postal Code: کدپستی
Country: کشور(ایران هم موجود است)

 

 


تبریک میگم ثبت نام تکمیل شد ما به شما دامنه ی رایگان می دهیم صد در صد نضمینی در قسمت زیر اولی را انتخاب کنید تیک را علامت بزنید 9 Referrals ایمیل خودتون رو وارد كنید بعد یه رمز بنویسید بعد از مراحل فوق روی کلید زیر کلیک کنید همشون آسونه فقط ZIP/Postal Code رو44444 و Country رو United States بعد از مراحل فوق روی کلید زیر کلیک کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 27 / 8 / 1384برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com