▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

عصبانيت وزير خارجه كانادا از موفقيت هاي ايران در سازمان ملل


وزير خارجه كانادا در نطق خود در مجمع عمومي سازمان ملل نتوانست خشم و انتقاد دولتش از موفقيت هاي ايران در اين سازمان را پنهان كند و گفت: چرا ايران بايد معاونت مجمع را برعهده گرفته و در كميسيون جمعيت و توسعه جايي براي خود دست و پا كند؟
به گزارش فارس، «جان بيرد» وزير امور خارجه كانادا دوشنبه طي نطقي در مجمع عمومي سازمان ملل متحد، ناراحتي و خشم دولت اين كشور از موفقيت هاي جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل متحد را آشكار ساخت و با انتقاد از عملكرد سازمان ملل، گفت: چرا بايد به كشوري چون ايران اجازه داد در اين نهاد جهاني نقش هايي چون معاونت مجمع عمومي را به عهده بگيرد، يا در كميسيون جمعيت و توسعه جايي براي خود دست و پا كند.
ناراحتي وزير امورخارجه كانادا از آنجا ناشي مي شود كه در جريان انتخاب اعضاي كميسيون جمعيت و توسعه سازمان ملل متحد، علي رغم چند هفته تلاش ديپلماتيك آمريكا و كانادا براي ممانعت از عضويت كشورمان، با رأي قاطع اعضاي شوراي اقتصادي، اجتماعي سازمان ملل (اكوسوك) جمهوري اسلامي ايران مجدداً به عضويت كميسيون مذكور درآمد. همچنين در اوايل تيرماه سالجاري سفير و نماينده دائم كشورمان در سازمان ملل متحد به عنوان نايب رئيس شصت و ششمين نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد انتخاب شد و در اين چارچوب علي اكبر صالحي وزير امورخارجه كشورمان هفته گذشته در بعدازظهر اولين روز آغاز به كار شصت و ششمين نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد، رياست آن را بر عهده گرفت كه مورد توجه محافل ديپلماتيك و رسانه ها قرار گرفت.
موفقيت هاي جمهوري اسلامي ايران درحالي است كه كانادا به دليل اتخاذ سياست هاي استعماري، تقليدي و غيرسازنده به طور فزاينده اي در سازمان ملل متحد با انزوا روبرو شده كه نمونه بارز آن، عدم انتخاب اين كشور براي عضويت غيردائم شوراي امنيت سازمان ملل در سال گذشته بود.


......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: دو شنبه 9 / 7 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com