▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

دستگيري سران تبشيري مسيحيت در تهران
۱۶ دي ۱۳۸۹
مرتضي تمدن، استاندار تهران دیروز در مراسم افتتاح دارالقرآن بصيرت حكيميه از دستگيري و شناسايي برخي از سران جريان تبشيري در تهران خبر داد.

به گزارش ايسنا، استاندار تهران در این مراسم گفت: امروز همان بحث تهاجم فرهنگي است كه سال‌هاي پيش مقام معظم رهبري نسبت به آن هشدار دادند، زيرا به عينه مي‌بينيم انواع و اقسام فرق انحرافي، كاذب و فاسد براي اعتقادات ما دندان تيز كرده‌اند.

تمدن يادآور شد: اخيرا يك جريان فاسد و منحرف تحت لواي تبليغ مسيحيت افكار خود را از طريق محافل فرهنگي در جامعه ارائه مي‌دادند كه حمايت از آنها توسط انگلستان كه ام‌الفساد است و از گذشته در حوزه تهاجم نظامي و فرهنگي با اسلام و به ويژه شيعه دشمني تمام نشدني دارد انجام مي‌شد.

وی از دستگیری برخي از سران جريان تبشيري در تهران خبر داد و گفت: اين جريان مي‌خواست مسيحيتي همانند طالبان و وهابيت در اسلام طراحي كند كه جاي پاي آنها پيدا شد و برخي از سران آنها در تهران به دام افتادند و ضربات اوليه به آنها وارد شد.
 



......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 23 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com