▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

کرد، ولي تبعات بسيار بدي دارد و ممکن است فردي که در اين زمينه صحبت کرده به زندان بيفتد. به عنوان مثال اگر کسي اتاق‌هاي گاز را افسانه بداند کارش به دادگاه ختم مي‌شود. جامعه دانشگاهي آمريکا و رسانه‌هاي گروهي به صورتي سيستماتيک و اصولي اجازه هيچ گونه مباحثه واقعي در ارتباط با مقوله هولوکاست را نمي‌دهند. اسميت يکي از شگردهاي آنها براي تحقير کردن محققين هولوکاست را استفاده از تکنيک ترور و توهين به کرامت افراد بيان کرد و ايزوله کردن افراد منتقد هولوکاست در روابط اجتماعي و محروم کردن از روابط اجتماعي را يکي ديگر از تکنيک‌ها در اين زمينه برشمرد. وي در ادامه افزود: به خاطر اين که هولوکاست را زير سئوال بردم رسانه‌هاي آمريکايي کاري کردند که تمام دوستان يهودي و غيريهودي از من کناره گرفتند و جامعه دانشگاهي آمريکا سعي داشت من را به نحوي حذف کند.

8- ديويد هوک استاد آمريکايي دانشگاه اوکراين: افراطي‌هاي صهيونيست‌ آمريکا را دچار مشکل کرده‌اند. من يک آمريکايي هستم و آمريکا را دوست دارم و از اين که افراطي‌هاي صهيونيست‌ آمريکا را دچار مشکل کرده‌اند احساس نگراني مي‌کنم. بسياري از افرادي که در اين همايش حضور دارند قبلاً به خاطر سؤال در مورد هولوکاست به زندان افتاده‌اند، يکي از حضار اين جلسه دکتر روبرت فوريسون کسي است که به زندان افتاده، حتي روي وي اسيد ريخته‌اند و استخوان‌هاي دنده او را شکسته‌اند. وي در ادامه از حضار خواست براي روبرت فوريسون قيام کنند.

9-  کريستيان ليندلر استاد دانشگاه دانمارک يادآور شد: من مقاله‌اي با عنوان « هولوکاست در نوري تازه» در روزنامه‌هاي کثيرالانتشار دانمارک در ژوئن 1998 چاپ کردم که اعتراضات شديدي عليه من در پي داشت و دولت سرمايه‌ زيادي صرف کرد که نشان دهد نتايج تحقيقات من دروغ است.

10- لئوناردو کليرچي رئيس موسسه اسکريپتراي بلژيک: ديدگاه مسيحيت يهودي استفاده تئوريک از هولوکاست است. من به عنوان يک فيلسوف شيعه اروپايي مي‌خواهم به ارائه نکاتي در خصوص متالوژي هولوکاست بپردازم. وي افزود:اگر شما اعتقادي به يک ديدگاه متافيزيک و الهي نداشته باشيد، نمي‌توانيد فرمول برخي حقايق را بفهميد به عنوان يک مسلمان معتقدم که ارزش متافيزيک بيش از تاريخ است و وقتي تاريخ متناقض با متافيزيک باشد، نشان مي‌دهد که يک دروغ صورت گرفته است.  بررسي‌ها و ديدگاه‌هاي قرآني و اسلامي نشان مي‌دهد که مدارک مربوط به کتاب مقدس تورات و فرقه‌هاي ابراهيمي، مسيحيان،کاتوليک و اونجليس مجدداً نوشته شده است. وي گفت:ديدگاه مسيحيت يهودي اساساً استفاده تئوريک از واژه هولوکاست است.  همانطور که شيعه از مفهوم عاشورا و شهادت انرژي وصف‌ناپذيري در ايجاد وحدت حرکت و تکاپو مي‌گيرد، صهيونيست‌ها هم سعي کرده‌اند از مفهوم هولوکاست در اين مسير استفاده کنند و از خون ريخته شده 6 ميليون يهودي در جهت مقاصد خود استفاده کنند. البته صهيونيست‌ها موفق نمي‌شوند چرا که در مسئله شهادت اصل مهم، قرباني شدن در راه خداست اما هولوکاست اولاً از نظر صحت دچار ابهام است و در ثاني حرکتي در راه خدا نيست. وي در پايان تصريح کرد: مسلمانان بايد به سمت انتشار اسلام پيش بروند. اين مسئله اگر چه الان ممکن است بر روي ما فشار بياورد، اما در آينده به نفع کل جهان خواهد بود.

11- محمد علي رامين رئيس سازمان امت اسلامي: بايد يک کميته حقيقت ياب از همه کساني که اسنادي در اختيار دارند تشکيل شود و همه آنها را در اين کميته بررسي کنيم و در نهايت بفهميم ماهيت هولوکاست چه بوده است.

12- ميشل رنوف محقق انگليسي: مشکل اصلي مسئله برتري جويي عده‌اي از يهوديان است. به ايران آمدم تا به ايرانياني که به دکتر احمدي‌‌نژاد راي دادند،تبريک بگويم. من افتخار اين را دارم که او (احمدي نژاد) را قهرمان خطاب کنم. به نظرم مهم نيست که از ايشان غولي در جهان بسازند چرا که عقلاي جهان به تدريج به حق پي خواهند برد. حضرت مسيح و حضرت محمد دو پيغمبر بزرگ هستند که با انديشه صهيونيزم و نازيسم مخالفند، اظهار داشت:حضرت محمد و عيسي به بشريت هشدار داده بودند که عده‌اي از يهوديان با سوء استفاده از مباحث ايدئولوژيک در صدد بر مي‌آيند که جهان را به سلطه در آورند وسعي خواهندکردخود را ملت برگزيده خدا بدانند. رنوف يادآور شد:بين رويکرد يهودي و صهيونيستي تفاوتي وجود داردکه من دراين موردهم يک فيلم مستند ساختم ودرآن تاکيد کردم که مفهوم اسرائيل براين مبني شکل گرفته که مجرم راقرباني و قرباني رامجرم نشان دهد.

13- جرج تيون محقق فرانسوي: سخنان احمدي‌نژاد در مورد هولوکاست به مثابه يک معجزه بود. 20 سال است که صحبت در مورد هولوکاست امکان نداشته است، اما اظهارات آقاي احمدي‌نژاد باعث شد که اين فضا دوباره گشوده شود. وي در پايان گفت:سودي که تجديد‌نظر طلبان در مورد ابهام اسرائيل مطرح کرده‌اند براي حيات اين منطقه ضروري است و به نظر من دولت اسرائيل بايد از بين برود.

14- محمود مجتبي خان پژوهشگر هندي هولوکاست: صهيونيسم تجلي ضديت با اسلام است.  طرحي که آمريکايي ها براي منطقه طراحي کردند،در راستاي برنامه هاي صهيونيست هاست. به گفته اين استاد دانشگاه دهلي نو امروز صهيونيست ها،آمريکايي ها و اروپايي ها دست به دست هم داده تا با بيداري اسلامي در منطقه مقابله کنند. مجتبي خان صهيونيسم را يک ايدئولوژي سياسي خواند که به يک برنامه امپرياليستي بزرگتري که مستقيما عليه جهان اسلام طراحي شده است تا مسيحيت و يهوديت انحصار هژمونيک خود را در جهان اسلام و به خصوص خاورميانه تداوم ببخشند، مربوط مي شود. وي با بيان اين که متاسفانه پيروان يهود و مسيح به جاي پايداري برايمان به خدا تدريجا اين دو دين الهي را تحريف و سياسي کردند.

15- محمد الروسانمعاون سياسي جنبش خلق اردن : صهيونيست ها داعيه اشغال تمامي سرزمين هاي عربي را دارند. نيرويي که صهيونيست ها را از بين مي برد از شرق و مشخصاً از ايران است. 

16- شواب محقق سوئيسي: به زودي همه جهان از شر صهيونيسم راحت خواهند شد. آثار هولوکاست فقط منوط به ظلم به فلسطينيان نيست، بلکه همه جامعه اروپايي و مسيحيت تحت ظلم اين اقليت يهودي هستند چرا که هر زمان بحث انتقاد از صهيونيزم را مطرح مي کنند تهمت ضد آزادي بودن به آن‌ها نسبت داده مي‌شود. وي با بيان اين که هولوکاست به يک دين براي مسيحيان تبديل شده تصريح کرد: مسيحيان بايد از خود شرمنده باشند که اين دين غير خدايي و منحرف را به جاي مسيحيت براي خود جايگزين کرده‌اند.

اين محقق سوئيسي، صهيونيزم را کاتالوگي از گناهان دانست و افزود:صهيونيست‌ها امپراطوري‌ خود را بر اساس يک دروغ بنا کردند و البته امروز دچار وحشت شده‌اند چرا که مي‌بينند حقيقت به تدريج در حال مشخص شدن است. اين محقق سوئيسي افزود: احمدي‌نژاد را هديه‌اي از جانب خداوند مي‌دانم که براي نابودي اسطوره هولوکاست به کمک ما آمده است.

17- جرج تايل محقق فرانسوي:10 هزار دلار جريمه نتيجه تحقيقم درباره هولوکاست بود. بايستي يک مناظره آزاد در خصوص هولوکاست برگزار شود. اما صهيونيست‌ها نمي‌خواهند اين مسئله اجرا شود،چرا که موجوديت اسرائيل زير سؤال خواهد رفت.  

18- ورونيکا کلارک محقق آمريکايي تاريخ اروپا:برخلاف تصور رايج،هيتلر رابطه خوبي بايهوديان داشته است.امروز بيش از يک ميليون نفر يهودي باقيمانده ازجنگ جهاني دوم بايد ازخودشان متنفر باشند؛چراکه به هموطنان آلماني خود که جانشان رابه خاطرآنها از دست داده‌اند.تهمت ناروا زده‌اند.

19- خاخام ديويد وايس عضو انجمن خاخام هاي ضد صهيونيست از آمريکا: تولد اسرائيل خلاف خواست خدا بود. از دولت ايران و شخص احمدي نژاد براي برگزاري اين همايش قدرداني مي کنم. مردم فلسطين قربانيان هولوکاست هستند.

20- مشاور ماهاتير محمد: بايد همه دور هم جمع شويم تا راه حلي بيابيم. ماتيوس در اين زمينه توصيه کرد تا دادگاه جنايات جنگي عليه صهيونيست ها ايجاد شود و کساني چون روزولت و استالين محاکمه شوند.

21-حسين هرسيچ استاد دانشگاه: صهيونيست‌ها به دنبال سروري بر عالم هستند.  قداست هولوکاست  بعد از جنگ جهاني دوم اختراع شد. يهود آزاري و يهودستيزي در تاريخ اروپا وجود داشته همانطور که ديگر ملل و فرق مورد آزار قرار گرفته‌اند. سؤال اساسي اين است که چرا در کشورهاي اروپايي و آلمان چنين پديده‌اي رخ داده است؟ با تاسف اعلام مي‌کنم که بعضي از قضات و سياسيون اين قضيه هولوکاست را سياسي کردند. هولوکاست برگرفته از يک سريال تلويزيوني است. در دوران هيتلر اصلاً بحث هولوکاست مطرح نبوده است.

22-  ريچارد کرجي محققي از استراليا نيز در اين همايش با نمايش عکس‌هايي،هولوکاست را يک افسانه و دروغي بيش ندانست.

23- تاپفرمحقق آلماني:مردم آلمان طي دهه‌هاي اخيرتحت تحقير صهيونيست‌ها بود‌ه‌اند.به کودکان آلماني گفته مي‌شودکه بايستي ازتاريخ درس بياموزند امااين تاريخ به صورت منحرف شده درآمده وچيزي جزتحقير اجدادآلماني درآن وجودندارد.وي بابيان اينکه تاريخ جنگ جهاني دوم توسط برندگان اين جنگ نوشته شده،تصريح کرد:به همين خاطربه صورت يکجانبه همه تقصيرات وگناهان اين جنگ به گردن شکست خورده آن گذاشته شده است. 

24- هربرت شالر يک حقوقدان برجسته اتريشي: هيچ دادگاهي به لحاظ حقوقي هولوکاست را ثابت نکرده است. از آقاي احمدي‌نژاد بواسطه طرح يک پرسش حقوقي در مورد هولوکاست قدرداني مي‌کنم. سؤال رئيس جمهور ايران دقيقاً از منظر حقوقي اين واقعه مطرح شده و اقاي احمدي‌نژاد مطرح نموده که گناه آلماني‌ها در واقعه هولوکاست هنوز در دادگاهي ثابت نشده و آنها نبايد تحت تحقير کسي قرار گيرند. انتقاد احمدي‌نژ‌اد از غرب به خاطر اجازه ندادن به دانشمندان براي بررسي علمي موضوع هولوکاست ضربه‌اي شديد به پيکره حاميان صهيونيسم است و اين موضع منطقي باعث محبوبيت آقاي احمدي‌نژاد در افکار عمومي شده است.

بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت معلم سبزوار

كانون فرهنگي هنري ادبي


......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 7 / 9 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com