▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

دومينوي منتهي به ظهور و راهكار زدن شبكه بين‌المللي ظالمان با استفاده از آيه "قل انما اعظكم بوحدة..."

برای منتظران قیام آقا امام زمان عجل‌الله تعالي فرجه الشريف هیچ مطلبی زیباتر از این نیست که در مورد زمان، شرایط و چگونگی قیام حضرت سخن گفته شود. هرجایی در عالم حرکتی رخ می‌دهد، منتظران حضرت، این حرکت را در ارتباط با قیام مورد محاسبه قرار می دهند که  انشاءالله این اتفاق‌های عالم، بد و خوب و تلخ و شیرین همه این مقدمات عاجل باشد و طبیعی هم هست، امتی که 1400 سال منتظر بوده، خیلی مراقب اوضاع عالم هست تا ببیند چه زماني مولای او، که منجی عالم است، ظهور خواهد کرد.

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: جمعه 31 / 1 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فراماسونري و گروه جمجمه و استخوان

 سیاست و حکومت در ایالات متحده از زمان پا گذاشتن پیوریتن ها به این سرزمین تا زمان استقلال آن و از آن زمان تاکنون همواره متاثر از عوامل نامرئی ای بوده است که شناخت آنها به ما در درک اهداف و خط مشی های دولت های این کشور یاری می رساند. درطول تاریخ پانصد ساله این کشور نقش دین و انجمن های سری و فراماسونی که دارای ایده ها و اهداف خاص خود بوده اند در شکل دهی به خط مشی های دولتمردان آمریکا حائز اهمیت بوده اند.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:فراماسونری,شیطانپرستی,گروه جمجمه واستخوان,Skull and Bones, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سخنرانی استاد رائفی پور ، پیرامون : موسیقی

antidajjal.ir

لینک دانلود تصویری قسمت اول : {لینک مستقیم} حجم 48 مگابایت



لینک دانلود تصویری قسمت دوم :
{لینک مستقیم} حجم 42 مگابایت
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:دانلود,رائفی پور,فراماسونری,دجال,موسیقی,لینک مستقیم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یک مقام صهیونیست: از گذشته درس گرفتیم و نبرد سایبری را جایگزینی جنگ‌ نظامی کردیم



یک مسؤول ارشد رژیم صهیونیستی مدعی شد جنگ سایبری از نوعی که سال گذشته بر ضدّ ایران آغاز شد، به ملت‌های پیشرفته جایگزینی برای نیروی نظامی که نیرویی «زشت و کریه» است و هزینه‌های اخلاقی‌ به همراه دارد پیشنهاد می‌دهد.


به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبررگزاری «رویترز» معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «دان مریدور» که برای دیپلمات‌ها و روزنامه‌نگاران در یک مؤسسۀ تحقیقاتی سخن می‌گفت، اظهار داشت: جنگ زشت است، خیلی خیلی زشت است.

او ادامه داد: در روزگار مدرن؛ چون جنگ دائماً در تلویزیون نمایش داده می‌شود، ... مردم آن را دیده و نمی‌توانند بپذیرند. محدودیت‌هایی وجود دارد و هزینه‌هایی که می‌پردازید.

«مریدور» اظهار داشت: به علت دشواری جنگ، سایر شیوه‌ها جست‌وجو شد. یکی از این راه‌ها اجتماع اطلاعاتی است که تمام دنیا بکوشد کاری انجام دهد که زشت به نظر نرسد و مردم را نکشد.

معاون وزیر خارجۀ رژیم صهیونیستی گفت: بر اهمیت جهان سایبری در منازعات میان ملت‌ها افزوده شده است. اگر دوست داشته باشید، این میدان نبرد جدیدی است، نه با اسلحه بلکه با چیز دیگری.

«مریدور» اظهار داشت اسراییل از گزارش‌های خبری و سرزنش و انتقادهای عمومی بعدی منازعاتش با دشمنان درس گرفته است.

این مقام صهیونیست گفت: تحریم‌های بین‌المللی که برای فلج کردن ایران طراحی شده، در صورتی که واشنگتن آن‌ها را افزایش دهد، می‌تواند موفقیت را اثبات کند. ایران باید در مورد سیاست‌هایش بازنگری کند... اگر آن‌ها بفهمند آمریکایی‌ها به‌سادگی می‌گویند «به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا نخواهید کرد».

ترجمه: رضا دانشمندی
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:نبرد سایبری,جنگ‌ نظامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استدلال حسین موسویان درباره خطرناک بودن حمله نظامی به ایران


سید حسین موسویان طی یک سخنرانی در دانشگاه فلوریدای جنوبی south Florida اظهارات اخیر برخی از سیاستمداران تندرو سنا و کنگره آمریکا درمورد حمله نظامی به ایران را خطرناک خواند.


به گزارش خبرآنلاین معاون پیشین شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: درصورت چنین اقدام ناشیانهای، منافع آمریکا در سطح منطقه و جهان به خطر خواهد افتاد.
حسین موسویان سخنگوی پیشین پرونده هسته ای ایران طی سخنرانی خود در دانشگاه فلوریدای جنوبی با ارائه 20 مورد از عواقب منفی گزینه نظامی به ایران، طرافداران حمله نظامی به ایران را از ادامه این تفکر خطرناک بر حذر داشت.وی عواقب منفی سناریوی جنگ را برشمرد:
مهم ترین بخش های سخنرانی وی را در ادامه بخوانید:
1-درصورت اقدام یکجانبه اسرائیل در حمله نظامی به ایران، آمریکا بعنوان مسول این اقدام شناخته و مورد حملات تلافی جویانه ایران قرار خواهد گرفت.
2- درحالیکه آمریکا خود را برای خروج از این دو کشور آماده میکند، ایران شرایط را برای آمریکا در عراق و افغانستان فوقالعاده دشوارتر خواهد نمود.
3- آمریکا میتواند جنگ را شروع کند اما نخواهد توانست آن را تمام کند زیرا دامنه جنگ فراتر از منطقه خلیج فارس و خاورمیانه خواهد رفت.ایران از سرمایههای قابل توجهی در خاورمیانه برخوردار است. درصورت هرگونه حمله نظامی، اسرائیل مورد حمله موشکی ایران قرار خواهد گرفت و تاسیسات و مراکز آمریکایی در خاورمیانه مورد حملات تلافی جویانه ایران قرار خواهد گرفت.
4- حمله نظامی، موجب شکاف و اختلاف نظر روسیه، چین و کشورهای عضو غیرمتعهدها و حتی برخیاز کشورهای اروپایی با آمریکا خواهد شد. مشابه وضعیتی که هنگام حمله نظامی آمریکا به عراق مشاهد شد.
  برای مشاهده متن کامل به ادمه مطلب مراجعه کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 5 / 1 / 1390برچسب:ایران,جنگ,حمله آمریکا,دلایل مخالفت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دجّال در اسلام                    

در اسلام يكي از نشانه‌هاي دوران ظهور، خروج دجّال است. موضوع دجّال بيش از آنچه در روايات شيعه آمده، از طريق اهل‌تسنّن نقل شده‌ است.  قسمت عمدة روايات در مورد دجّال را احمد بن حنبل در كتاب «مسند»، ترمذي در «صحيح» خود، ابن ماجه در «سنن»، مسلم در «صحيح» و ابن اثير در «نهايه» از عبدالله بن عمر، ابوسعيدخدري و جابر بن عبدالله انصاري نقل كرده‌اند.

 

متن کامل در ادامه مطلب

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: سه شنبه 29 / 12 / 1389برچسب:دجال , امام زمان ,معرفی دجال,آشنایی,اسلام,اهل سنت,شیعه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

برای دیدن تصاویر جدید از دجال به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

 


 

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 24 / 12 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

افشاي طرح حمله برق‌آساي اسرائيل به سوريه و واكنش ايران !
يك ديپلمات غربي دليل واقعي ورود دو ناو نظامي ايران به سواحل سوريه را مقابله با طرح محرمانه آمريكا و رژيم ‌صهيونيستي دانست كه بر اساس آن تل‌آويو قصد دارد با حمايت آمريكا به سوريه و لبنان حمله برق‌آسا انجام بدهد.

يك ديپلمات غربي در امان (پايتخت اردن) در گفت‌وگو با روزنامه السفير لبنان از طرح رژيم صهيونيستي و آمريكا براي اقدام نظامي فوري در منطقه پرده برداشت و اعلام كرد كه اين اقدام براي بازيابي وضعيت دلخواه، در منطقه است.

اين منبع كه خواست هويت و منصبش فاش نشود، به روزنامه السفير گفت: ورود دو كشتي جنگي پيامي از ايران براي همه كساني در رژيم صهيونيستي است كه به نحوي با اين مسئله ارتباط دارند، مبني بر اينكه اگر اسرائيل به سوريه حمله كند، با واكنش ايران مواجه خواهد شد.
 

عجب خبري ادامه مطلب رو بخونيد

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: جمعه 18 / 12 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀


 

 

برای دیدن عکس های بیشتر در سایز بزگتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 3 / 12 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

قسمت سوم عکس های خیلی دیدنی (سیاسی) برای دیدن ادمه ی تصاویر اید عضو شوید(دقیقا30ثانیه طول میکشد) اگر هم دوست ندارید میتوانید با نام کاربریantidajjal ورمز عبور123456این تصاویر رو ببینید

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 3 / 12 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اینم ادامه ی قسمت اول تصاویر

این تصاویر فقط مخصوص اعضای وبسایت برای این که ادامه ی تصاویر رو ببینید به ادامه ی مطلب رفته عضو شوید(دقیقا 30ثانیه وقط میخواهد)

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

اول از همه میخواستم از تمام سرویس دهندگان وبلاگ ها در خواست کنم که قانون خودشان را که در مورد قرار ندادن مطالب ضد فتنه در وبلاگ هاست لغو کنند مانند این قانون لوکس بلاگ

گر قصد راه اندازی وبلاگ سیاسی دارید (سبز...ضد سبز...)به هیچ عنوان از این سرویس استفاده نکنید.در صورت مشاهده وبلاگ مورد نظر فورا حذف خواهد شد.

با توجه به اینکه دیگه اسم فتنه گران مشخص شده است(این تصاویرمخصوص اعضا بوده و تا 10 قسمت ادامه دارد)

راستی اگه اون ها رو نمیشناسید این مطلب را تا آخر بخونید

برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: شنبه 12 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سناريوي آمريكا براي گسترش جنگ در سال 2011
 

خبرگزاري فارس: يك كارشناس مسائل سياسي به سناريوي آمريكا در سال 2011 اشاره كرد كه در آن كشورهايي در آمريكاي لاتين، آفريقا، آسيا و خاورميانه تجزيه مي‌شوند تا سلطه اين كشور بر دنيا حفظ شود.

 
 

هادي مجيدي كارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجي خبرگزاري فارس، در خصوص استراتژي آمريكا و انگليس براي سال 2011 در منطقه و جهان گفت: شرايط منطقه در حال سپري كردن وضعيت حساسي است.
وي با بيان اينكه از سويي سند امنيت ملي انگليس تلاش دارد تا مبناي اقدامات عملي خود را در سياست‌هاي استعماري توجيه كند، افزود: در اين سند تهديد تروريسم و القاعده برجسته شده و در كنار آن تهديدات ديگر نيز مطرح شده است.

ادامه را بخوانید

این صفحه را به اشتراک بگذارید
ادامه مطلب
نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: یک شنبه 1 / 11 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com