▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

▒▓█ ضددجال_آنتی دجال █▓▒

اللهّم عجّل الولیک الفرج

ويكي‌ليكس؛ ارتش اسرائيل براي شروع جنگ جديد در خاورميانه آماده مي‌شود
۱۶ دي ۱۳۸۹
به گزارش فارس به نقل از روزنامه نروژي زبان "آفتن پست " چاپ اسلو، يكي از فرماندهان ارتش رژيم صهيونيستي اواخر سال 2009 ميلادي در گفت‌وگو با يكي از هيأت‌هاي نمايندگي كنگره آمريكا، از آمادگي ارتش اين رژيم براي آغاز جنگ گسترده در خاورميانه و احتمالا عليه حماس يا حزب الله خبر داده است.

روزنامه "آفتن‌پست " كه گفته مي‌شود به تمام 251 هزار و 187 مورد اسناد محرمانه منتشر شده آمريكا در پايگاه خبري "ويكي‌ليكس " دسترسي دارد، روز گذشته سندي از سفارت آمريكا در تل‌آويو منتشر كرد كه در آن "گابي اشكنازي " رئيس ستاد مشترك ارتش رژيم صهيونيستي در گفت‌وگو با هيأت نمايندگي آمريكا به رياست " آيك اسكلتون " دموكرات اين‌طور ادعا كرده است: خطر تهديد حملات موشكي عليه اسرائيل بيش از هر زمان ديگري جدي است و به همين دليل است كه اسرائيل بر سامانه‌هاي دفاع موشكي خود تاكيد مي‌كند.

بر اساس اين سند تازه‌منتشرشده، اين فرمانده ارتش رژيم صهيونيستي با اشاره به 300 موشك شهاب ايران كه قابليت رسيدن به اسرائيل را دارد، تاكيد كرده است: در صورت وقوع حمله موشكي عليه اسرائيل، تنها 10 الي 12 دقيقه فرصت اعلام وضعيت خطر و اخطار وجود خواهد داشت.

بسياري از كارشناسان اينگونه اظهارنظرهاي مقامات رژيم صهيونيستي در ديدار با نمايندگان آمريكا را اينطور ارزيابي مي‌كنند كه تل‌آويل با مظلوم‌نمايي مقابل آمريكايي‌ها در صدد اميتازگيري بيشتر از دولت آمريكاست.

علاوه بر اين در ادامه سياست ارعاب ديگران از قدرت مقاومت منطقه و بر اساس مندرجات اين سند، ادعا شده است كه حزب الله لبنان بيش از 40 هزار موشك دارد كه بسياري از اين تعداد موشك‌ها قابليت رسيدن به عمق خاك‌ فلسطين اشغالي را دارد. اين در حاليست كه برآورد ادعايي مقامات آمريكا از تعداد موشك‌هاي حزب‌الله 50 هزار عدد گزارش شده است.

بر اساس اين سند، اشكنازي يك سال بعد از جنگ رژيم صهيونيستي در غزه كه در 27 دسامبر 2008 آغاز شد، اعلام كرده است: اسرائيل در مسير درگيري با حماس كه رهبري غزه را بر عهده دارد، قرار گرفته است.

در جنگ 33 روزه غزه كه در 18 ژانويه سال 2009 ميلادي به پايان رسيد، يك‌هزار و 400 نفر از فلسطينيان غيرنظامي به شهادت رسيدند و 13 اسرائيلي كه 10 نفر از آنها نظامي بودند نيز كشته شدند.

در حالي كه رژيم صهيونيستي در جنگ غزه هزار و 400 نفر را قتل‌عام كرد و بيش از نيمي از آن زن و كودك بود، بر اساس اين سند، اشكنازي اعلام كرده است: اسرائيل در جنگ بعدي خود هيچ محدوديتي براي مناطق پرجمعيت قائل نخواهد شد.


 


......................................... ............................................. ............................................... ........................................
.............................................. .................................

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد فرخ پور ׀ تاریخ: 23 / 10 / 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , antidajjal.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com